SPECJALISTA DS. PRODUKTU-TRAKTORY Płock oferta pracy CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTU-TRAKTORY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Otolińska 25, 09-407 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTU-TRAKTORY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: mechanika, rolnictwo, marketing, zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności analityczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeumiejętność samodzielnej organizacji pracy, inicjatywa oraz umiejętność rozwiązywania problemów, łatwość nawiązywania kontaktówznajomość rynku rolnego będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy:
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Otolińska 25, 09-407 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Aplikacje z klauzulą o ochronie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Otolińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: produkcja maszyn rolniczych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych mozliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych zgłaszajacych się do OSZ lub MCK w których jest realizowana usługa szkoleniowa.Planowanie szkoleń pod katem finansowym i merytorycznym.Koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych.Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego.Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych w kontekście wyboru zawodu,stanowiska pracy,kierunków kształcenia.Organizowanie i prowadzenie konsultacji indywidulanych, grupowych spotkań informacyjnych,szkoleń i warsztatów z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy i poradnictwa zawodowego.Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych.Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzanie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności.
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-12 - Parczew (lubelskie)
Obsługa rachunkowości podmiotów gospodarczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nysa (opolskie)
-Przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych,-Opieka nad dziećmi,-Kontakt z rodzicami,-Współtworzenie planów pracy i kontrola nad ich wdrażaniem,
BAJECZNA KRAINA SP. Z O.O. - 2016-05-27 - Gniew (pomorskie)
nadzór nad taborem, ubezpieczenia pojazdów, pilnowanie terminów przegląów, gospodarka kontami paliwowymi
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; 2-3 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość j. angielskiego; znajomość ISO/TS; znajomość systemów/ standardów jakościowych; tworzenie specyfikacji, certyfikatów, etykiet; prowadzenie kontroli jakości surowców i wyrobów gotowych; obsługa reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta (telefoniczna), sporządzanie raportów, bieżąca obsługa zleceń, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi firmy.
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
analiza ofert ubezpieczeniowych dla klientów; pozyskiwanie i ofertowanie nowych klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
cv
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koło (wielkopolskie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:przygotowywanie dla Zarządu Spółki analiz i raportów w programie excel w zakresie przychodów, kosztów i wyników finansowych, bieżąca kontrola realizowanych kontraktów oraz współpraca z kontrahentami w zakresie udzielanych gwarancji,ścisła współpraca z działem księgowości i biurem prawnym.
Comfort S.A. - 2018-02-02 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-27 - Krosno (podkarpackie)
Odpowiedzialność za export, import, tj. obsługa procesów logistycznych, w tym także transport morski i lotniczy, przygotowanie do dla przewoźnika instrukcji przewozu, w tym podanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalenia trasy, przygotowanie przesyłki do transportu, pakowanie, oznaczanie, prawidłowość wagi towaru, załadunek, przeładunek i rozładunek, dopilnowanie warunków składowania, przechowania towaru i monitorowania ich, organizowanie odpraw celnych, kontrolowanie przesyłki w trakcie przewozu, sprawdzanie miejsca położenia przesyłki, weryfikacja stanu towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Wronki (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z uzyskaniem decyzji i pozwoleń dotyczących hałasu, emisji gazów, odprowadzania ścieków, sporządzanie placów okresowych dotyczących ochrony środowiska naturalnego w Polsce, współpraca z instytucjami w zakresie ochrony środowiska naturalnego w Polsce, opiniowanie umów lub kontraktów, prowadzenie baz danych, wykonywanie raportów i sprawozdań ,
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem. Wymagane wykształcenie gastronomiczne, doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wynagrodzenie 2500zł miesiecznie.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2017-03-21 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-26 - Lublin (lubelskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń,weryfikacja wniosków o dokonanie refundacji wynagrodzeń,sporzadzanie sprawozdań w zakresie refundacji,kontakt z pracodawcami, zrzeszeniami pracodawców w/w zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca biurowa w magazynie, ewidencja i kontrola dokumentów magazynowych, przygotowywanie, sporządzanie dokumentów magazynowych; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne.
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa z klientem
"BONUS" Biuro Ubezpieczeniowo-Konsultingowe Tymiński, Cierpioł, Sodo Sp. Jawna - 2016-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w dziale produkcji, nadzoru i sprzedaży
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych w ramach prowadzonej działalności, ubieganie się o pozyskanie pomocy finansowej ze środków z funduszy UE
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
kontakty z kontrahentami zagranicznymi
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- Prowadzenie polityki kadrowej,- Szukanie nowych możliwości rozwoju kompetencji kadry,- Marketing wewnętrzny,- Administrację i wsparcie procesów płacowych zgodnie ze standardami firmy,- Udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu HR i prawa pracy,- Administrację bazy danych, rejestrację danych płacowych i innych zdefiniowanych przez zakres usług dla Klienta,- Naliczanie i kontrolę płac,- Zarządzanie teczkami osobowymi pracowników, w tym teczkami elektronicznymi,- Ewidencja i weryfikacja czasu pracy,- Przygotowywanie raportów kadrowych.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości produktów i zgodności ze standardami, wprowadzanie towaru na stan magazynowy, doskonalenie pracowników w jakości sortowanych produktów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)