SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka HTML
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna art. biurowych, papierniczychKRS0000073411
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa dotychczasowych, przygotowywanie ofert handlowych, rozbudowa partnerów sieci handlowych, efektywne zarządzanie swoim obszarem, obserwacja działań konkurencji i branżowych trendów
GRUPA DYNAMIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-25 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie eksploatacji urządzeń instalacji w obszarze branzy sanitarneji ogólnomechanicznej obejmującej min infrastrukturę wodno-kanalizacyjną, wody lodowej, chłodniczą, gazu sieciowego, propanu i gazów technicznych, przygotowywanie dokumentów przetargowych oraz umów w zakresie kompetencji, występowanie o warunki techniczne przyłączen ie oraz zm ianę , nadzorowanie pracy podległego zespołu firm zewnętrznych, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanym z zakresem działania stanoiwska i ich bieżącą aktualizację. Miejsce pracy: Dział Głównego Energetyka i Eksploatacji Wrocław Kontakt telefoniczny: 71 3205-131Oferta w saloi: D
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego, rejestru zakupów i sprzedaży, rozliczanie inwentaryzacji, ewidencjonowanie środków trwałych, inne prace z zakresu księgowości i administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, dysponowanie kierowcami. Miejsce wykonywania pracy - Kraków. Informacja starosty.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Szyk (małopolskie)
Samodzielne organizowanie produkcji gastronomicznej, wykonywanie różnymi technikami i metodami potraw, napojów, półproduktów kulinarnych, stosowne do potrzeb dobieranie i posługiwanie się narzędziami i sprzętem zmechanizowanym, ocenianie jakości surowców, półproduktów i gotowych potraw.
KOMENDA PORTU WOJENNEGO - 2017-01-10 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa procesu sprzedaży przez internet na portalu e-bay
Mirosław Gockowiak - 2016-08-09 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
obsługa administracyjna i księgowa wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego,, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-02 - Lubsko (lubuskie)
-POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW-PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI Z AZJI-PRZYGOTOWANIE OFERT HANDLOWYCH-UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI Z AZJI-ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻOWYCH
WIMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Dębica (podkarpackie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych, realizowanie zamówień klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-01-27 - Zawiercie (śląskie)
JW
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja i selekcja specjalistów głównie z branży technicznejprowadzenie procesów rekrutacji stałych na stanowiska specjalistyczne (rekrutacje zagraniczne)aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania pracownikówopracowywanie raportów z przeprowadzonych działańprace administracyjno-biuroweutrzymywanie dobrych relacji z oddziałami zagranicznymi firmy i współpracownikamiprowadzenie i administrowanie bazą danych CV , praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2017-07-07 - Opole (opolskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku francuskim, analiza rynku muzycznego.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Zakres zadań: 1. Planowanie rzeczowe i finansowe z zakresu zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy; 2. Prowadzenie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy wynikającym z ustawy Prawo Budowalne; 3. Prowadzenie postepowań wyjaśniających w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas realizacji zadań inwestycyjnych; 4. Prowadzenie prac koordynacyjnych z organami administracji architektoniczno-budowlanej; 5. Prowadzenie nadzoru nad jednostkami Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy odnośnie przeglądów technicznych obiektów zgodnie z przepisami Prawo Budowlane.- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem prowadzenia nadzoru technicznego nad obiektami.- Wynagrodzenie: 2000-2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym naborze.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Podstawowa wiedza i sprawność w zakresie ogólnie używanych programów komputerowych.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)
obsłiuga klienta w aptece
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Dzierzgoń (pomorskie)
Spawanie drutem proszkowym lub rdzeniowym w pozycji PA, PB, PC, PD, PE, PF, FW, LH 45 stopni.
"KOM-SPAW" Ewa Gromowska - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zagranicznych klientów banku Santander w zakresie otwierania/zamykania kont bankowych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, aktywowanie kart kredytowych i reklamacji związanych z płatnościami kartami. Wprowadzanie i aktualizacja danych osobowych klientów. Obsługa procesów związanych z udzielaniem pożyczek krótkoterminowych oraz obsługą pozostałych produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓWWYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
uzupełnianie biznes planów, uzupełnianie wniosków o dofinansowanie,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rzeszów (podkarpackie)
praca nad wizerunkiem rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów, telefoniczna obsługa klienta, udzielanie rabatów posprzedażowych, wystawianie i korygowanie dowodów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdów (małopolskie)
Nadzorowanie, pzygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników, bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie kierownictwa firmywe wszystkich sprawach związanych z organizacją i logistyką szkoleń, w tym m.in. za: kompleksową koordynację i zarządzanie szkoleniami (również wyjazdowymi), nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i współpracującymi trenerami,sporządzanie ofert, przygotowywanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa programu magazynowego WMS, prowadzenie ewidencji celnej towarów,nadzór nad systemowym przebiegiem procesów magazynowych,prowadzenie dokumentacji magazynowej i transportowej,wprowadzanie i wystawianie dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień w Excel,terminowe wykonywanie zadań.
VGL Distribution Services Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej; kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych; przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych; opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury; wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-08-13 - Zielona Góra (lubuskie)