SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCHWSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCHWSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 344,51 PLN
Zakres obowiązków: obsługa administracyjna i księgowa wspólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa administracyjna i księgowa wspólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 344,51 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCHWSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 344,51 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ukończony kierunek techniczny technik budowy prawo jazdy kat. B
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie kontaktów z kontrahenrami, negocjowanie umów i warunków handlowych, udział w targach i wystawach
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Krasne (podkarpackie)
Specjalista ds. szkoleń.Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
I zmiana: 9.00-17.00II zmiana 11.00-19.00
Studio Urody "So Beauty" Kozik - Janiec Beata - 2016-02-02 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związanan z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów. Godziny pracy: 7-17. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k. - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zadań graficznych, reklamowych w pełnym zakresie.
Firma Usługowa INTEX Tomasz Kardaczyński - 2016-05-04 - Racibórz (śląskie)
obsługa kelnerska restauracji
FIRMA PHU KAN JAN KANDORA JAN - 2018-04-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników - tworzenie akt osobowych, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych, aktywne poszukiwanie pracowników. Wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego w rekrutacji pracowników, umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
EON PLUS WTS Piotr Wróbel Spółka Jawna - 2018-03-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, znajomość rynku azjatyckiego (artykuły spożywcze), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na w/w stanowisku, znajomość j. wietnamskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam).
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych; wynagrodzenie zasadnicze + prowizja
K&F PHU Import-Export Artur Konopka - 2016-01-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w biurze rachunkowym: prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do rejestru FK, prowadzenie KPiR.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wejherowo (pomorskie)
kontakt i pozyskiwanie klientów, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, prowadzenie rejestru dokumentacji wypadkowej, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, certyfikacja ISO w zakresie BHP.
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
znajomość tradycyjnych wyrobów cukierniczych Turcji , opracowywanie receptur wyrobów, kontakt z dostawcami z Turcji, obsługa maszyn do produkcji,
Lokman 26 Murat Eskiocak - 2017-09-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,wykonywanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych
PAGO - 2016-04-18 - Człuchów (pomorskie)
Kontrolowanie zgodności wykonanego wyrobu przemysłowego z dokumentacją techniczną, ocena jakości materiałów do produkcji wyrobów przemysłowych, obsługa sprzętu pomiarowo - kontrolnego.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Łódź (łódzkie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie deklaracji Zus
BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN - 2016-01-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)