SPECJALISTA DS KADR, PŁAC, ZUS Piotrków Trybunalski oferta pracy BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR, PŁAC, ZUS
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, rozliczanie deklaracji Zus
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysoka 19, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie listy płac, rozliczanie deklaracji Zus
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR, PŁAC, ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Nazwa pracodawcy:
BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Wysoka 19, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Wysoka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 22.01.2016
Oferta pracy ważna do: 22.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pakowanie miodu.
Pasieka Pucer DARIUSZ PUCER - 2017-04-28 - Pastwiska (warmińsko-mazurskie)
Młodszy Specjalista Helpdesk IT
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)
poznanie struktury ubezpieczeniowej, obsługa klienta, przedsprzedażowa analiza potrzeb klienta, wybór rodzaju ubezpieczenia i złożenie oferty, gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia, wystawianie wniosków i polis przy pomocy urządzeń elektronicznych w biurze;
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
transport maszyn leśnych zestawem ciągnik Valtra+przyczepa, zabezpieczenie materiałów do ciągłej pracy maszyn leśnych
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Niechcice (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
MW DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie sklepami internetowymi; sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platormach sprzedaży; przygotowywanie projektów graficznych; przygotowywanie nadruków; opieka nad serwisami społecznościowymi i blogiem; tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów; wykonywanie zdjęć produktów; zarządzanie kampaniami reklam kontekstowych; optymalizacja strony pod kątem SEO i SEM; wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej; realizacja ustalonych celów; optymalizacja efektywności poszczególnych działań; wspólne tworzenie procedur i procesów; analiza efektywności działań; przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-02-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie BIP https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty.html?tresc=3238 lub w AKTUALNOŚCIACH------------------------Udzielanie pomocy bezrobotnym i wsparcia pracodawcom z wykorzystaniem instrumentów rynku pracy:* jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej* refundowanie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego...
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Września (wielkopolskie)
Maksymalizacja liczby transakcji krótko i długoterminowych z przypisanymi klientami; zwiększanie popularności architektur Intel wsród przypisanych klientów jako pierwszego wyboru; obowiązek spełnienia lub przekroczenia przydzielonych celów w zakresie rozliczeń kwartalnych i rocznych oraz udziału rozwiązań projektowych ostatecznie wybranych do realizacji wspólnie z Inżynierem ds. zastosowań u klienta; informowanie klientów oraz odpowiedniego personelu Intel o strategii w celu uzyskania koniecznego wsparcia i zapewnienia koordynacji; pełne zrozumienie harmonogramów, celów, strategii i praktyk biznesowych, w tym zakresie wycen, prognozowania, zasad i warunków, dystrybucji oraz kodeksu etyki.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kampanii reklamowych; analiza efektywności działań marketingowych; przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń i instalacji produkcyjnych (obsługa, konserwacja, regulacja, remonty)
WAWEL S.A. ZAKŁAD PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO - 2017-03-10 - Dobczyce (małopolskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
- sporządzanie dokumentacji- kontaktowanie się telefoniczne oraz pisemne z osobami ubiegającymi się o pracę oraz innymi klientami zagranicznymi- przedstawianie ofert pracy
PERSONAL-SERVICE-OST-WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż konstrukcji: wiatrołapy, daszki itp., wyłazy
"AJ DECOR" Firma Handlowo-Usługowa - 2017-06-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Fryzjerstwo damskie, męskie, dziecięce
Studio Urody Vogue Monika Żulewska - 2016-03-02 - Szprotawa (lubuskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, prace porządkowe, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Zaborówek (mazowieckie)
współpraca z firmami spedycyjnymi, praca na systemie WFMAG BIZNES, koordynowanie pracy magazynu, współpraca między magazynem a działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bochnia (małopolskie)
ochrona osób i mienia
"SELAM" Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie wniosków i biznesplanów o dotacje dla rolników
BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Nowy Pożóg (lubelskie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
zagadnienia SEM, podstawoww zagadnienia z Google AdWords i Analytics, zadania analityczne i wyciaganie wniosków
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowie na terenie Wrocławia. Prace przygotowawcze i izolacyjne. Pracodawca zapewnia transport. Umowa zlecenia 10-15 zł/godz. na rękę. Kontakt telefoniczny 519-48-49-50.
ZDZISŁAW BARCZYŃSKI ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)