SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM Katowice oferta pracy A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM
Wynagrodzenie: 3 490 - 4 920 PLN
Zakres obowiązków: - Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 35, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 490 - 4 920 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 490 - 4 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia, specjalizacja: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski).
Nazwa pracodawcy: A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.asd-int.com
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 14.04.2017
Oferta pracy ważna do: 14.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej, pomoc w przyjmowaniu i zamawianiu towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Czemierniki (lubelskie)
- Obsluga klienta- pozyskiwanie nowych klientów- praca biurowa
NOVA 0IL SP.Z O.O. - 2016-04-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-25 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
badanie możliwości nawiązywania kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego i pomoc w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Piaseczno (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prace laboratoryjne, wykonywanie badań
MAXFRUT Sp. z o.o - 2017-07-18 - Jarogniewice (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 1.5 roku na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-15 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Prowadzenie sprzedaży, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, zatowarowanie, pomoc w przyjmowaniu towaru, dbałość o czystość i porządek według procedur HACCP
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Pracownik jest zobowiązany do znajomości oraz wykonywania prac usługowych w branży hotelarsko-gastronomicznej, m.in. przyrządzanie potraw kuchni brazylijskiej oraz niemieckiej, obłsuga cateringowa gości, wykonywanie prac z zakresu housekeeping, nadzór i obsługa pralni oraz prasowalni.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Boża Wola (mazowieckie)
realizacja procesu inwestycyjnego, nadzór nad wszytskimi remontami i modernizacjami budynku instytucji
Centrum Sztuki Mościce - 2016-08-19 - Tarnów (małopolskie)
prace związane z renowacją zabytków architektury
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
montaż okien; drobne prace produkcyjne; obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Rąbień (łódzkie)
1) konstruowanie narzędzi badawczych, w tym do wewnętrznej i zewnętrznej ewaluacji pracy szkół i placówek oświatowych w różnych obszarach,2)przygotowywaniu raportów i informacji dla jednostki samorządu terytorialnego,3)opracowywanie koncepcji oraz prowadzenie badań ilościowych i jakościowych,4)współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie związanym z prowadzonymi badaniami i analizami.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych, nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy, przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych, koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych, kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie i tworzenie dokumentacji technicznej, prawnej, i rozliczeniowej zakładu wodociągów i kanalizacji, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2016-01-20 - Puck (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej, ewidencja zaangażowania wydatków zgodnie z kasyfikacją budżetową, wpisywanie do rejestru faktur zgodnie z datą wpływu, bieżące i terminowe ewidencjonowanie faktur za poniesione wydatki budżetowe zgodnie z przyjętą w jednostce polityką rachunkowości, sprawdzanie faktur pod względem formalnym, zaksięgowanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową, sprawdzanie i rozliczanie zobowiązań, pilnowanie płatności, terminowości, uzgadnianie sald księgowych, egzekwowanie należności, naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty, obsługa i księgowość funduszu socjalnego pracowników SP nr 4 oraz emerytowanych pracowników szkoły, księgowanie raportów księgowych, wprowadzania do JPK - rejestru VAT zakupu, obsługa kilometrówki, praca na programie Program Finanse.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pozostali piekarze, cukiernicy i pokrewni
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Granowo (zachodniopomorskie)
współpraca z działem BHP, rezerwacja hoteli, wynajem samochodów, prowadzenie rekrutacji pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, współpraca z dostawcami, raportowanie wyników finansowych firmy, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu, tłumaczenie dokumentów na język angielski, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentów na koniec miesiąca dla księgowości zewnętrznej
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Żarów (dolnośląskie)
Sprzątanie 26 pokoi w pensjonacie
"GABOREK" W. GABOREK, A. GABOREK-ZIĘBIEC - SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie w zawodzie, znajomość rynku transportu krajowego, umiejętności negocjacyjne, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-05-11 - Przygodzice (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
PUBLICZNE GIMNAZJUM W BUDZOWIE - 2016-09-01 - Budzów (dolnośląskie)
tworzenie bazy danych dla produkcji
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta , znakowanie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Pszczyna (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sanok (podkarpackie)
Planowanie zakupów narzędzi, projektowanie etykiet, kalkulacja opłacalności produkcji przygotowywanie raportów sprzedażowych, wsparcie handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kęty (małopolskie)