SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R107/0376-107/17 Kruszyn oferta pracy INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R107/0376-107/17
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jana Pawła II 12A, 87-853 Kruszyn, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione od wykształcenia i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R107/0376-107/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: program PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane: prawo/ administracja/ zarządzanie zasobami ludzkimi); minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku; duża wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zasad naliczania wynagrodzeń; praktyczna znajomość programu Płatnik; bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, Internet Explorer); wysoka kultura osobista; zaangażowanie w wykonywanie obowiązków; bieżące śledzenie zmian w prawie pracy; bardzo dobra organizacja pracy; zdolności interpersonalne; umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość; odpowiedzialność, samodzielność, dokładność i komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Al. Jana Pawła II 12A, 87-853 Kruszyn, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + List Motywacyjny prosimy składać na adres kadry (at) instalprojekt.eu lub osobiście w siedzibie Firmy: Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II 12A.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2015. poz. 2135) wyrażam zgodę dla firmy INSTAL-PROJEKT Gawłowscy, Ścierzyńscy Spółka Jawna ul. Jana Pawła II 12 A; Nowa Wieś k/Włocławka; 87-853 na przetwarzanie przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym danych osobowych na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji".Aplikacje bez ww. klauzuli, nie będą brane pod uwagę w procesach rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kruszyn
Ulica pracodawcy: Al. Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentów handlowych. Tworzenie ofert handlowych. Realizowanie planów sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
Zgodnie z umową.
F.U.P.H. GLOMMA Justyna Dłużeń-Kubik - 2016-06-20 - Ropczyce (podkarpackie)
badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym i logistycznym, prowdzenie dokumentacji, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Słupsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Supraśl (podlaskie)
Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy). Sporządzanie list wypłat ZFSŚ. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin. Zgłaszanie pracowników do FEP. Sporządzanie druków RP-7. Sporządzanie pitów rocznych. Rozliczenia kosztowe płac. Odpowiadanie na zajęcia komornicze. Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-04-28 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie napoi, deserów, sprzedaż wyrobów cukierniczych, prace porządkowe
KARO CONCEPT S.C. - 2018-07-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- kontakt z klientami
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2017-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Monitoring działania systemu wodomierzy ze zdalnym odczytem. Analiza zjawisk zachodzących na sieci. nadzorowanie przeprowadzania przeglądów technicznych obiektów.
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Prowadzenie ewidencji zleceń warsztatowych. Prowadzenie kart pracy dla działu techniczno-mechanicznego. Ewidencja złużycia materiałów. Prowadzenie korespondencji biurowej.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji , konsultacje z partnerami biznesowym w SFDC , przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
Do glównych zadań specjalisty ds. turystyki będzie należała sprzedaż oferty Coral Travel Wezyr Holidays w biurze własnym touroperatora oraz udzielanie informacji klientokm i agentom.
Wezyr Holiday Service Sp. Z o.o. - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.z o.o - 2016-02-26 - Opole (opolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaz usług turystycznych.
MARCIN SOCHAN K&M - 2017-07-05 - Chojnice (pomorskie)
opieka nad osobami starszymi.
Akacjowa Zagroda Jacek Ożga - 2017-07-31 - Dobroszów Wielki (lubuskie)
- przygotowywanie i koordynowanie działań marketingowych wspierających realizację strategii biznesowej,- nadzór nad stroną www,- przygotowywanie kart specyfikacji nowych produktów;- zbieranie informacji rynkowych.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2016-05-27 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Obsługa pakietu MS. Office, umiejętność pracy w grupie
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Małkinia Górna (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych w Niemczech. Poszukiwanie nowych, kreatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów. Tworzenie miesięcznych statystyk. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Kwalifikacja odpowiednich kandydatów ( kompleksowa ocena predyspozycji kandydatów i dobór odpowiednich miejsc pracy oraz kwalifikacja w naszym systemie płac). Organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego za granicę. Budowanie długotrwałych relacji z naszymi opiekunkami opartych na wzajemnym zaufaniu.
SENIOR VITAL CARE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla młodzieży z zakresu rynku pracy. 2). Współpraca z dyrektorami, pedagogami i psychologami z placówek szkolnych, ośrodków wychowawczych, internatów itp. 3)Organizowanie szkoleń zawodowych i kursów pod potrzeby pracodawców.
kontakt przez OHP - 2016-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
kadry i płace
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2016-10-11 - Połchowo (zachodniopomorskie)
przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego, prowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-12-30 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
-Sprzedaż produktów sieci Orange,-Kontakt telefoniczny 668-819-574-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 10,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)