SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY Poznań oferta pracy ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych

Data publikacji: 2017-01-20

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mrągowska 11, 60-161 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc. + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość narzędzi marketingu interneowego (program SALES manago), mile widziana znajomość j.rosyjskiego; dodatkowe oczekiwania: dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, motywacja, łatwość pisania i redagowania informacji, umiejętność pracy w zespole

Nazwa pracodawcy:
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Mrągowska 11, 60-161 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Mrągowska

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 20.01.2017

Oferta pracy ważna do: 20.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOCNIK LAKIERNIKA - do 1 560 PLN

PRZYGOTOWYWANIE ELEMENTÓW DO MALOWANIA, ZAWIESZANIE, ZDEJMOWANIE Z ZAWIESZEK, PAKOWANIE WYMALOWANYCH ELEMENTÓW, UTRZYMANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY.
MALMET Anna Chmielewska - 2017-08-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 500 PLN

Realizacja celów sprzedażowych.
SPOŁEM PSS W GRAJEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Grajewo (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 015 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalne
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU - od 1 850 PLN

obsługa imprez, pozyskiwanie odbiorców , reklama firmy, sporządzanie planu marketingowego
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tomaszkowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-04-26 - Kopienica (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nasielsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROSZCZEŃ - od 4 000 PLN

- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy. Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, aodpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
"HOMEPRINT" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - 997,4 PLN

-współprojektowanie i wdrażanie działań promocyjno-reklamowych w firmie lub w firmach agencji marketingowych,-współtworzenie strategii marketingowych,-prowadzenie działań marketingowych i reklamowych,-opracowywanie ofert dla potecjalnych klientów,-analizowanie sytuacji rynkowej i tworzenie audytów.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Dystrybucja i sprzedaż części samochodowych. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jaroszewy (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

podtrzymywanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert handlowych, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, praca w pakiecie office, obsługa strony internetowej, praca w zespole
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Chełm Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. NAWIĄZYWANIA KONTAKTU Z KLIENTEM - od 2 000 PLN

Praca w Agencji komunikacji marketingowej.nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami , prezentowanie telefonicznie i mailowo naszej oferty
LOYAL SOLUTIONS Sp. z o.o - 2016-04-04 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

• Prowadzenie czynności kontrolnych wykonywanych w firmie elementów zgodnie z obowiązującą dokumentacją.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zawarty w prograie stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM CZESKIM. SZCZECIN - 3 000 - 4 500 PLN

-Tłumaczenia witryn sklepu on line -Wdrażanie i testowanie sklepu on line -Współpraca z lokalnymi sklepami on line celem porównania cen oraz zamieszczania produktów ; -Rozeznania lokalnego rynku celem wyszukania ofert przewoźników transportujących towar do klientów- Prowadzenie kampanii social media: Facebook, Google +, blogi, itp- Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 1 850 - 2 500 PLN

tworzenie strategii marketingowych, kreowanie marki, planowanie ikoordynacji kampanii marketingowych w Internecie, tworzenie grafik iprojektów reklamowych, prowadzenie kampanii reklamowej na portaluFacebook, tworzenie kampanii wspierającej sprzedaż on-line,, praca w godzinach 09:00-17:00
Gesto pl. Sp. z o.o - 2016-01-25 - Opole (opolskie)

TECHNIK MECHANIK - od 2 000 PLN

Technik mechanik
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Niemcza (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 850 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FAKTUROWANIA - do 2 767,31 PLN

Wystawianie i księgowanie faktur i faktur korygujących, kontakt z kierowacami (firam transportowa), opisywanie i rozliczanie listów transportowych.
CGS CONTAINER PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH - do 2 300 PLN

prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Lubuska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-19 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI -STAŻ DO 30 R.Ż. PRACODAWCA P.W. AMP TRANSPORT I SPEDYCJA LEWANDOWSKA ANNA (0337) - 997,4 PLN

praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

poznanie statusu urzędu i zadań jednostki ,stosowanie instrukcji kancelaryjnej w obiegu dokumentacji w Wydziale Inspekcji,zapoznanie się z systemami informatycznymi w Urzędzie/Wydziale Inspekcji, poznanie procedur prowadzenia kontroli w terenie oraz na podstawie dokumentacji, praktyka w przygotowaniu dokumentacji kontrolnej oraz pokontrolnej w tym zarządzeń pokontrolnych, wystąpień do innych organów, prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji administracyjnych, archiwizacja dokumentacji
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Staż w firmie MANIX. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 300 PLN

- dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ormiańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Obsługa klientów w saloniku prasowym, sprzedaż książek, prasy, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
HD PLUS Jerzy ŻURAWSKI - 2018-03-22 - Jarosław (podkarpackie)


Wybierz powiat