SPECJALISTA DS KADR I PŁAC PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH Zielona Góra oferta pracy Lubuska Wojewódzka Komenda OHP

Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Lubuska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamenhofa 1, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS KADR I PŁAC PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, min. 3 lata stażu pracy w zakresie kadr i płac
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Lubuska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Zamenhofa 1, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Zamenhofa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie biura, odpowiedzialność za sprzedaż oraz zakup hurtowy towarów
OLI MONOPOLI-1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Górki (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy.Obsługa klienta przez telefon Obsługa klienta "zza biurka"Prowadzenie korespondencji mailowej i tradycyjnejprzygotowywanie i prezentacja ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego,dekretacja dokumentów finansowo-księgowych,kontrola i uzgodnienie kont księgowych nadzór nad prawidłowościa prowadzonych rejestrów
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-obsługa kontrahentów zagranicznych-przygotowanie ofert handlowych-prowadzenie dokumentacji handlowej dla rynków zagranicznych-skuteczne rwalizowanie planów sprzedazowych-pozyskiwanie nowych klientów
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2017-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Profesjonalna obsługa klientów z zakresu sprzedaży środków do produkcji rolnej, fachowe doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin, nawożenia, w zakresie upraw, pozyskiwanie nowych kontrahentów handlowych oraz współpracy z klientami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: teren wojwództwa dolnośląskiego: Trzebnica, Żmigród, Ścinawa, Prusice, Milicz, Wołów, Oborniki Śląskie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne "AGRO-EFEKT" Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach. Prowadzenie dokumentacji płacowej, wprowadzanie do systemu, sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-01-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych do systemu księgowego, dekretacja dokumentów księgowych(faktury, wyciągi bankowe,raporty kasowe), wprowadzanie ewidencji środkow trwałych,potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo Zamówień Publicznych
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Wschowa (lubuskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotyczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-przygotowywanie ofert handlowych;-koordynacja pobytów grup MICE lub grup turystycznych;-planowanie i realizacja kampanii PR;-ścisła współpraca i komunikacja z pozostałymi działam w handlu.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki:-przyjmowanie dostaw towarów-wprowadzanie faktur zakupu do systemu-przygotowywanie towarów do wysyłki-zapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowe-bieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowych-zgłaszanie reklamacji do dostawców-nadzór nad dokumentacją magazynową-okazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem-dbałość o porządek w magazynie
Solitech Krzysztof Woliński - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
manicure, pedicure, hybryda, stylizacja żelowa, obsługa klienta, prowadzenie kalendarza
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Mysłowice (śląskie)
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie ofert handlowych,- wyceny.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielnego prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla 250 pracowników, prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontroli dokumentacji legalizacji zatrudnienia pracowników tymczasowych, sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PIT, obsługi systemu kadrowo-płacowego w związku z naliczaniem wynagrodzeń, współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, współpracy z działem rekrutacji, przygotowywania zestawień płacowych, zaświadczeń dla pracowników. - Wynagrodzenie: 4700 zł brutto. Praca na umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7.00-15.00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana biegła obsługa programów: MS Office (Excel), Płatnik, Gratyfikant (mile widziana); bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, ZUS, PFRON, oraz prawa podatkowego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i rosyjskiego. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Kontakt telefoniczny (tel.: 572-276-844) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: jobakse (at) jobakse.com.pl
SEBASTIAN POLOCZEK JOBAKSE - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)
##zakres##
Agro Synteza Sp. Z o.o sp. komandytowa - 2016-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów i usług-badanie i prowadzenie (gromadzenie) informacji rynkowych- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
MAR-SPAW Sp. zo.o. - 2018-01-24 - Tryńcza (podkarpackie)
sporządzanie list płac i sporządzanie umów
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Pszczyna (śląskie)
jw.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
- Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich. Prowadzenie negocjacji. Przygotowywanie kalendarza rozgrywek e-sportowych. Znajomość język angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z centralka firmy w Niemczech.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło do 31.05.2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w sprzedaży. Wymagana znajomość branży e-sportowej. Wymagana znajomość gier DOTA, Counterstrike, World of Tanks. Wymagane umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Katowice (śląskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-11-29 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
praca stojąca na linii przy produkcji części RTV
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mława (mazowieckie)
Prace w zakresie inżynierii lądowej. Układanie kabli. Praca z maszynami budowlanymi, prace transportowe. Praca zgodnie z rysunkami technicznymi i planami architektonicznymi. Tworzenie i zamykanie wykopów kablowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Niemcy (Niemcy)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)