SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW Koszalin oferta pracy Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Data publikacji: 2016-11-17
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andersa 34, 75-626 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunek administracja publiczna, staż pracy 1 rok, znajomość zasada funkcjonowania stowarzyszenia, umiejętność obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu i programów do prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Andersa 34, 75-626 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e-mailowo ( dyrektor (at) stowarzyszeniesgd.pl )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 19.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska iinstrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi.
WebIT Sp.z o.o. - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Urzędów (lubelskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, interaktywna obsługa klienta, nadzór nad wysyłką paczek.
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista zaopatrzenia medycznego
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługę komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Ponadt przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, umiejętnością kierowania ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-01-28 - Racibórz (śląskie)
Zdania:- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek handlowych i gastronomicznych,- organizacja pracy pracowników działu kantyn i gastronomii,- współpraca z dostawcami towarów, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o zapewnienie prawidłowości asortymentu towarów i optymalizacji zapasów w placówkach,- kierowanie i wspieranie działań kantyn i gastronomii w celu osiągnięcia zaplanowanych wielkości sprzedaży,- współpraca z dyrekcjami i kwatermistrzami Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych w zakresie zapewnienia prawidłowej obsługi osadzonych i ich rodzin pod względem technicznym, organizacyjnym oraz handlowym.Wymagania:- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,- sprawność w organizacji pracy własnej i podległych pracowników,- gotowość do pracy w terenie,- umiejętność budowania i zarządzania zespołem,- znajomość programu subiekt,- prawo jazdy kat. B,- niekaralnośćMiejsce pracy : praca w terenie
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2018-08-01 - Racibórz (śląskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ząbki (mazowieckie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników; sporządzanie umów, wystawianie zaświadczeń pracowniczych oraz świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji PIT oraz deklaracji dla ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów metodą D2D;Przekazywanie podstawowych informacji na temat ogniw fotowoltaicznych i związanych z nimi dotacji;Aktywne działanie na rzecz rozwoju firmy;Realizacja założonych celów;- w dbaniu o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-03-17 - Łobez (zachodniopomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie, udzielanie informacji, sporządzanie pism i dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)
- Utrzymanie i rozwój platformy E-mobility dedykowanej dla klientów opartej o technologię Java. Tworzenie dokumentacji technicznej. Wykonywanie zaplanowanych testów. Analiza i korygowanie błędów technicznych. Udział w międzynarodowych projektach (prowadzonych w metodologii SCRUM lub Waterfall).- Wynagrodzenie: 6700 do 8500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Następnie na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godziny: 6:00-9:00 do godziny: pon.-czw: 14:30-17:30, pt. 12:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe zawodowe informatyka, lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku w programowania Java. Mile widziane uprawnienia: certyfikat ITIL Foundation. Wymagane umiejętności: bardzo dobre umiejętności programowania w J2EE (Java Servlet, Spring MVC, JSP, Hibernate), wiedza dotycząca technologii webowych (HTML, CSS, JavaScript, , Angular 2), doświadczenie w pracy z bazami danych Oracle (SQL, PL/SQL), zdolność do szybkiego uczenia się nowych technologii, umiejętność pracy w grupie, gotowość do podróży służbowych. Wymagana znajomości języka angielskiego oraz jeżyka polskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
promocja,reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Niepołomice (małopolskie)
OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Ciechanów (mazowieckie)
montaż części maszyn
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-09-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
NORGPOL Czerwiński SJ - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
sporzadzanie listy płac, wystawianie zaświadczeń, obsługa kadrowo-płacowa,
GWARANT Agencja Ochrony Spółka Akcyjna - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-analiza systemów ERP, IT oraz ich wdrazanie w Polsce- Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Zabierzów (małopolskie)
Staż w firmie: GB Granites Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)