SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Warszawa oferta pracy NORGPOL Czerwiński SJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
Data publikacji: 2016-11-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: NORGPOL Czerwiński SJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Baletowa 104, 02-867 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: NORGPOL Czerwiński SJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Baletowa 104, 02-867 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) norgpol.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Baletowa
Numer budynku pracodawcy: 104
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 23.11.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prowadzenie bloga na temat wyposażenia wnętrz, -kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych, -planowanie i wdrażanie działań w social media, tworzenie treści marketingowych, -wyszukiwanie nformacji, -badanie rynku, analiza działań konkurencji
SUPERWNETRZE.PL DAMIAN BOCHENEK-DOBROWOLSKI - 2015-12-29 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu, księgowanie, fakturwoanie, naliczanie list płac, składek ZUS. Praca w godz. 8.00-18.00WYMAGANIA: wykształcenie średnie/wyższe, prawo jazdy kat. "B", 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 20 79
FHU BOŻENA TROJNIAK BIURO RACHUNKOWE - 2017-01-24 - Jarosław (podkarpackie)
-przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień-przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania-fakturowanie sorzedaży-obsługa klientów indywidualnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Nysa (opolskie)
Kontrola jakości nasion soi i czystości. Raportowanie wyników inspekcji. Przygotowanie i utrzymanie planów kontroli jakościowych i standardów inspekcji. Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Wstępna optyczna ocena materiału siewnego. Doradztwo w zakresie ochrony roslin i uprawy soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
SPECJALISTA DS PŁAC : NALICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ETATOWYCH I DOANGAŻOWANYCH , OBSŁUGA SYSTEMU PŁATNIK.
TEATR MUZYCZNY IM. DANUTY BADUSZKOWEJ W GDYNI - 2018-09-28 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesyłanych aplikacji, budowanie bazy kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych i naliczanie wynagrodzeń pracowników
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów krajowych i zagranicznych, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mareza (pomorskie)
-obsługa kontrahentów zagranicznych-przygotowanie ofert handlowych-prowadzenie dokumentacji handlowej dla rynków zagranicznych-skuteczne rwalizowanie planów sprzedazowych-pozyskiwanie nowych klientów
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2017-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw
Voyager Sebastian Czerniakowski - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-04-25 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kadrowa przedszkola
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE SPECJALNE NR 100 - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
Analiza rynków przetargó, wyszukiwanie ogłoszeń.Przygotowywanie ofert przetagrgowych. Wdrażanie od strony organizacyjnej i nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku postępowań przetargowych.Przygotowywanie dokumentacji odwoławczej. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Archiwizacja dokumentacji przetargowej.
Zakład Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wystawiane faktur sprzedazy, kontakty handlowe z klientami, ogólne prace biurowe
P.P.H.U. "Poj-Met" Kazimierz Przybylski - 2017-02-13 - Orchów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie, transport; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; obsługa komputera; wymagana znajomość części motoryzacyjnych; obsługa zwrotów i reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"TJT" ŻAK I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-10 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych i części hotelowych ogólnodostępnych w hotelu i restauracji.
Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Zegrze (mazowieckie)
w zakresie specjalisty do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów; obsługa obecnych klientów firmy; doradztwo w zakresie oferowanych produktów; analiza konkurencji, realizacja planów sprzedażowych
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Organizowanie grupowych i indywidualnych zajęć dla osób uczących się,pracujących i poszukujących pracy z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Planowanie kierunku rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań.Planowanie szkoleń i koordynowanie działalności szkoleniowej.Sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej; organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym; kontakt z uczestnikami szkoleń; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; przygotowywanie, wysyłanie ofert; pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów; prowadzenie kalendarza szkoleń na stronie internetowej; aktywne pozyskiwanie klientów; opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych; analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe; tworzenie i opracowywanie szkoleń; prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; rozliczanie kosztów szkolenia; nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń; planowanir i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń oraz sporządzanie statystyk i raportów z realizowanych działań; obsługa organizacyjna szkoleń; pozyskiwanie nowych projektów szkoleniowych oraz negocjacja cen. Praca w godzianch I 9-13 II 13-17 Niektóre soboty
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, planowanie działalności bieżącej i budżetowej,sprawozdawczośc, koordynacja zadań w ramach współpracy z Agencją Mienia Wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i kodyfikacji, Europejską Agencją Obrony oraz w zakresie kontroli zarządczej, prowadzenie gospodarki materiałowej szefostwa w wybranych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskich
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)