SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Katowice oferta pracy "BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
Data publikacji: 2016-03-01
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 9:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Ordona
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej; tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych w j. rosyjskim i polskim; przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji w j. rosyjskim i polskim;-koordynacja spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z zagranicy
Tes Vies Viktoriia Viazova - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych
WEKTOR SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Żagań (lubuskie)
-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)
Sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, udział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektów, rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną
FUNDACJA SZKOŁY POLSKIE - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA PRACODAWCÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM I POLSKIM, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ, PODTRZYMYWANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ (TELEFON, INTERNET), UDZIELANIE INFORMACJI KANDYDATOM DO PRACY W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I POLSKIM, ANALIZA WSTĘPNA PRZYSŁANYCH CV, ROZDZIAŁ KANDYDATÓW W/G KWALIFIKACJI, WSPÓŁPRACA Z POLSKO UKRAIŃSKĄ IZBĄ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE REALIZACJI OBECNYCH I NOWYCH PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU (E-MAIL, SKYPE, VIBER), PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW Z PAKIETU OFFICE, OTWARTOŚĆ NA KLIENTÓW, ODPORNOŚĆ NA STRES, ZDOLNOŚĆ KONWERSACJI Z KLIENTEM TRUDNYM, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA ZAGRANICZNEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO I NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM OKOŁO 8 GODZIN DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU;
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
Mile widziane średnie wykształcenie, doświadczenie ok. 1 roku, firma gwarantuje pakiet niezbędnych szkoleń, narzędzia pracy (samochód) oraz pakiet prywatnej opieki medycznej. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy Pracy organizowanej przez PUP w Rybniku dnia 14.06.2017r. godz. 11:00 sala 207.
FENERARI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Rybnik (śląskie)
Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projektów umów, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera (program deler)
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie ofert i polis, sprządzanie raportów z pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
praca w zakresie stolarskim
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Nowy Targ (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
1.przygotowanie planu i wdrożenie controllingu i budżetowania,2.analizy kontroli kosztów we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,3.wykorzystywanie narzędzi rachunkowości zarządczej,4.nadzorowanie realizacji budżetu, kontrola wykonania oraz analiza odchyleń,5.raportowanie wskaźników finansowych dla Zarządu,6.controlling sprzedaży i produkcji we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,7.przygotowywanie analiz i kalkulacji wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji,8.poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)
prowadzenie biura obsługi klienta w agencji reklamowej, projektowanie graficzne w CorelDraw, wykonywanie drobnych prac plastycznych na pracowni reklamowej, prowadzenie dokumentacji firmy, kontak z klientem
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Chrzanów (małopolskie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosnów (mazowieckie)
przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-10-17 - Tczew (pomorskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
CBU GAMA GRZEGORZ STRZELCZYK - 2018-07-24 - Łowicz (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych językach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)