SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Włynkówko oferta pracy Vegagastro
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Włynkówko (pomorskie)
Pracodawca: Vegagastro
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miedziana 8, 76-200 Włynkówko, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włynkówko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : WYMAGANIA- wykształcenie średnie- sumienność w wykonywaniu zadań i wytrwałość w realizacji wyznaczonych celów- biegła obsługa podstawowych programów komputerowych używanych w biurze - wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu- dyspozycyjność i mobilność;- odpowiedzialność, samodzielność.
Nazwa pracodawcy: Vegagastro
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Miedziana 8, 76-200 Włynkówko, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włynkówko
Ulica pracodawcy: Miedziana
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 16.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)
Oferta na refundowane stanowisko pracy dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Gogolin (opolskie)
- Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, stały kontakt z Klientami i Podwykonawcami, Sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń itp., Sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień itd., Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, Dbanie o dobre imię i prestiż firmy.- Wynagrodzenie: 3486 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny (19-06-2018 do 18-09-2018). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie w logistyce. podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel. Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Biegła znajomość j. angiellskiego w mowie i piśmie. Zaangażowanie, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia. Bardzo dobra organizacja pracy, szybkie uczenie się, umiejętność pracy po presją, dynamizm i konsekwencja w działaniu, dbałość o szczegóły. Kontakt telefoniczny (730-002-870) lub e-mail: biuro (at) ecco-wood.eu
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI REMONTOWYMI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z USTAWĄ O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z harmonogramem- ewidencjonowanie zamówień publicznych - sporządzanie pism i dokumentów przetargowych i przekładanie ich do akceptacji kierownikowi- udział w pracach komisji przetargowych
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-03-03 - Oświęcim (małopolskie)
Nadzór nad kierowcami, przewoźnikami, układanie tras, współpraca z innymi działami zakładowymi, rozwiązywanie problemów w dziale, zestawienia sprzedaży do przewoźników. Praca w godz. 8-16.
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Nowe Proboszczewice (mazowieckie)
Kontakt w imieniu Kancelarii z osobami poszkodowanymi w wypadkach. Wymagania: komunikatywność, prawo jazdy kat B. Preferowany kontakt z pracodawcą e-mail: dulek (at) adwokatdulek.pl System wynagradzania miesięczny + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wejherowo (pomorskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
Filharmonia Pomorska im.Ignacego Jana Paderewskiego - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa parametrów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów sprzedaż częśći, akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Błonie (mazowieckie)
Prace budowlane wysokościowe przy montażu konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów księgowych do wprowadzenia do systemu, dekretacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu, odbiór dokumentów od kontrahentów, bieżąca obsługa klientów.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Oświęcim (małopolskie)
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)
Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad realizacją dostaw artykułów spożywczych. Miejsce pracy: siedziba spółki + delegacje do magazynów organizacji partnerskich.-rozpoczęcia zatrudnienia 15.03.18 - 31.03.18
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Łódź (łódzkie)
1. Rekrutacja osób na stanowisko opiekun osób starszych w Niemczech.2. Podstawowe prace administracyjne (obsługa drukarki, ksero, podpisywanie umów)3. Organizowanie spotkań rekrutacyjnych4. Działania marketingowe (wystawianie ogłoszeń)
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Telefoniczny kontakt z klientem i pomoc w dobraniu odpowiedniej oferty.
UTI.PL Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa linii produkcyjnej, naprawa maszyn, prace magazynowe.
Suszarnicza Spółka ''OGRODNIK''S.A. - 2016-02-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OPRACOWYWANIE KONCEPCJI SPRZEDAŻY ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PREZENTACJI SZYTYCH NA MIARE POTRZEB KLIENTÓW, PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI HANDLOWYCH, PODTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI BIZNESOWYCH ORAZ AKTYWNE BUDOWANIE NOWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Księgowy wspiera dział RTR w zewnętrznym zespole i jest odpowiedzialny za konkretne aktywności księgowe dla różnych jednostek firmy Whirlpool. Na główne obowiązki składają się przygotowywanie uzgodnień sald bankowych, uzgadnianie bilansu, wpieranie działu w raportowaniu na koniec miesiąca, księgowanie poleceń księgowań, wpieranie innych aktywności działu RTR według poleceń przełożonych. Pracownik jest odpowiedzialny za wewnętrzne kontrole działu RTR. Pracownik jest odpowiedzialny za zapewnianie sukcesu procesu RTR, jego efektywnego działania. Jest odpowiedzialny za konkretne codzienne czynności księgowe dla wielu jednostek firmy Whirlpool. Wykonuje polecenia dbając o zgodność ze standardami rachunkowości dla danych rynków. Księguje polecenia księgowań, uzgadnia salda bankowe, wyjaśnia niezgodności oraz przygotowuje uzgodnienie bilansu. Wpiera również czynności związane z raportowaniem na koniec miesiąca księgowego wg poleceń bezpośredniego przełożonego. Sprawdzanie kont pod kątem poprawności księgowań wg poleceń. Przygotowywanie dokumentacji audytowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie kosztorysów oraz zapytań ofertowych, analiza oraz zarządzanie energią elektryczną, wykonywanie merytorycznego rozliczenia mediów energetycznych, wykonywanie sprawozdawczości w zakresie mediów energetycznych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa zagranicznych i krajowych transakcji handlowych, koordynowanie i nadzorowanie importu i eksportu, realizacja planów sprzedażowych, poszukiwanie nowych rynków zbytu, tłumaczenie dokumentów w zakresie języków polskiego, angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego
PASLLY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mieszkań, przedstawianie klientom oferty sprzedaży mieszkaniastaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Płock (mazowieckie)
Rozmowy z kontrahentami w j.niemieckim (telefoniczne oraz drogą elektroniczną )Współpraca z produkcją.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ZIBI" ZBIGNIEW PAWELA - 2017-09-20 - Oświęcim (małopolskie)
kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprzedaż produktów bankowych, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, weryfikacja wniosków kredytowych, bieżąca obsługa klientów, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji, odpowiedzialność materialna: WYMAGANIA: wykszt. min. średnie - kierunek ekonomia, bankowość, finanse. Z doświadczeniem min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lubliniec (śląskie)