SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 140/1, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: księga przychodów i rozchodów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomośc KPiR, minimum 1 rok pracy w księgowości/biurze rachunkowym, umiejętnoiśc korzystania z przepisów podatkowych.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Łódzka 140/1, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Najpierw kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania, Godziny : 0800-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 140/1
Profil działalności pracodawcy: Biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 28.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy rekrutacji pracowników ze wschodu (Ukraina, Rosja, Białoruś, Mołdawia). Prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, dbanie o wizerunek firmy.
BISS GROUP SP. Z O.O./NR 8992 - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łosice (mazowieckie)
Zgodne z dokumentami wydawanie i przyjmowanie towarów pakowanych i luzem.Załądunki i rozłądunki towarów. Bieżące sprawdzanie i uzgadnianie stanów magazynowych. Branie czynnego udziału w inwentaryzacji. Właściwe układanie i przechowywanie towarów. Kontrolowanie terminów ważnosci. Wywóz towaró do klientów. Dbanie o porządek na magazynie.
"AMPOL-MEROL"sp. z o.o. Wąbrzeźno - 2017-03-22 - Trępnowy (pomorskie)
prowadzenie działu kadr
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Adrian Cieśla - 2016-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pomoc kuchennaPraca od 12:00
Przedsiębiorswto Handlowo-Usługowe Raczyńska Bogumiła - 2016-06-23 - Mielec (podkarpackie)
- kontakt z klientem i obsługa bieżących zamówień;- przygotowywani próbek produktów firmy AKSAM dla klientów;- przesyłanie próbek produktów do klientów i koordynacja wysyłki tych próbek;- prowadzenie korespondencji handlowej z klientami;- rozsyłanie ofert do klientów;- kontakt z firmami kurierskimi celem zmówienia kuriera;- koordynacja prac związanych z realizacją bieżących zamówień;- przygotowywanie podstawowej dokumentacji eksportowej m.in. specyfikacje, pisma potwierdzające odbiór towaru od klienta;- przygotowywanie analiz i statystyk klientów eksportowych;- archiwizowanie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Malec (małopolskie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy:-sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na artykuły żywnościowe związane z planowaniem żywienia funkcjonariuszy SG, pracowników i innych osób w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, usługi w dziale żywnościowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-bieżące samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji środków trwałych Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej, prowadzenie książki kontowej wydatków budżetowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami na środki trwałe. Sporządzanie sprawozdań rocznych ze środków trwałych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych w zakresie działalności działu żywnościowego. Odpowiadanie za jego realizację zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udziału w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych działu żywnościowego,-sporządzanie projektów decyzji Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i opiniowanie wniosków o odpłatne wyżywienie kierowane do Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem uzyskania zgody,-bieżące branie udziału w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprzętu Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Czyszczenie elementów drewnianych
DREW-MARK Łukasz Ochocki - 2016-10-12 - Hanulin (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż ogrodzeń betonowych oraz garaży
Betoniarstwo Włodzimierz Kochański - 2016-07-21 - Ludwików (łódzkie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-03-09 - Racibórz (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie (okres studiów), mile widziany profil recepcjonisty, wykształcenie kierunkowe hotelarskie, turystyczne, znajomość języków obcych w zakresie komunikatywnym (angielski), zdolność do nauki obsługi programów komputerowych związanych z bieżącą działalnością hotelu, obsługa terminala płatniczego, kasy fiskalnej, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, zdolność organizacji pracy własnej, zdolność obsługi klientów, łatwość nawiązywania kontaktów.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Rybnik (śląskie)
- PRZEPROWADZENIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY- INFORMOWANIE PRACODAWCY O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH - SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ; WYPADKÓW W PRACY- PROWADZENIE REJESTRÓW - PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ WSTĘPNYCH
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-06-27 - Oświęcim (małopolskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Urzędów (lubelskie)
• aktywne poszukiwanie nowych Klientów • negocjacje handlowe • tworzenie ofert handlowych • realizacja celów sprzedażowych • raportowanie i bieżąca analiza prowadzonych działań handlowych
Prosave.pl - 2018-03-09 - Żary (lubuskie)
Reklamowanie firmy w prasie, na tablicach informacyjnych, promowanie usług proponowanych przez firmę, zawieranie umów sprzedaży
FIRMA "PASCAL" SŁAWOMIRA KŁOS - 2017-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie kompletnego procesu rekrutacji, od publikacji ogłoszeń, przez selekcję aplikacji, umawianie i przeprowadzanie rozmów oraz raportowanie, - wsparcie w bieżącej działalności biura.
OPOKA ASSET MENAGMENT ALBERT OPOKA - 2017-08-21 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-12-01 - Lipiny (łódzkie)
prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w internecie oraz na portalach społecznościowych, tworzenie treści do publikacji, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, prowadzenie strategii marketingowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Zabrze (śląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
-
ŁAKOMY DARIUSZ DECOrembud ESTETYKA WYKOŃCZENIA WNĘTRZ REMONTY OD A DO Z - 2016-06-15 - Będzin (śląskie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Pleszew (wielkopolskie)