SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU HANDLOWEGO Nakło nad Notecią oferta pracy FIRMA "PASCAL" SŁAWOMIRA KŁOS
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Reklamowanie firmy w prasie, na tablicach informacyjnych, promowanie usług proponowanych przez firmę, zawieranie umów sprzedaży
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIRMA "PASCAL" SŁAWOMIRA KŁOS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 16, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reklamowanie firmy w prasie, na tablicach informacyjnych, promowanie usług proponowanych przez firmę, zawieranie umów sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła praca na komputerze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FIRMA "PASCAL" SŁAWOMIRA KŁOS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Pocztowa 16, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa.
ZARMEN Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Zdzieszowice (opolskie)
Organizacja szkoleń zgodnie z opracowanym programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
BTB Inżynieria Budownictwo Instalacje Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa klientów indywidualnych
BARDUSCH POLSKA sp.z.o.o. - 2018-04-27 - Prudnik (opolskie)
Obsługa zamówień detalicznych i hurtowych wraz z obsługą wysyłki towaru.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Wołomin (mazowieckie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie działu kadr
BIURO RACHUNKOWE KATARZYNA PORADA - 2017-01-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klientów w sklepie piekarniczo-cukierniczym. Praca od poniedziałku do soboty w Kaniowie.
PPHU "ŻUCZEK" TOMASZ MUCHA - 2016-03-15 - Kaniów (śląskie)
- Codzienne kontakty z dziennikarzami z mediów lokalnych,- Prowadzenie prezentacji , czasem lekcji w szkole z zakresu Programu,- Przygotowywanie i umieszczanie tekstów na naszej www,- Nadzór nad zamówieniami materiałów marketingowych ( znajomość programów graficznych, ksiąg znaków, pikseli itp.),- Prowadzenie nadzoru nad ankietami satysfakcji w ramach ISO,- Pomoc w przygotowywaniu różnych statystyk znajomość Excela,- Codzienne rozmowy telefoniczne z partnerami badań.
LUX MED DIAGNOSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-31 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo- płacowej,prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON, ZUS).
Spółdzielnia Rzemieślnicza w Nysie - 2018-04-10 - Nysa (opolskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
- serwisowanie: urządzeń klimatyzacji i chłodniczych, instalacji elektrycznych, kurtyn powietrznych, central wentylacyjnych;- prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych;- ocena sprawności instalacji elektrycznych;- wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sprzętu audiowizualnego, obróbka zdjęć, montaż materiałów audio- video, ich archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa,- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku specjalista ds. obsługi urządzeń. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony. System czasu pracy: równoważny wg grafiku.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-11-28 - Wejherowo (pomorskie)
telefoniczna realizacja zamówień, realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontrola zamykania zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych na produkcji.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
szycie odzieży damskiej
BELLISIMA Anna Wesołowska - 2017-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami prawnymi i zakresem działalności instytucji, prowadzenie monitoringu jakości wody do spożycia oraz ciepłej wody użytkowej w szpitalach i budynkach zamieszkania zbiorowego, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dot. nadzoru sanitarnego nad obiektami komunalnymi, obiektami użyteczności publicznej, zapoznanie się z zasadami prowadzenia i obiegiem dokumentacji w PSSE w Oławie, zapoznanie z obowiązującymi procedurami z zakresu systemu jakości oraz udział we wdrażaniu systemu jakości.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Oława (dolnośląskie)
Przewóz osób taksówką- możliwość wykonywania pracy tylko w weekendy lub w godzinach popołudniowych
Taxi Osobowe nr 60 Andrzej Nowicki - 2018-04-30 - Leszno (wielkopolskie)
doradztwo, przygotowanie aplikacji,rozliczanie projektu,inwestycje greenfields (od zera)
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów; sprzedaż towarów; obsługa komputerów.
PPHU Marek Makowski - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Sortowanie surowców na linii sortowniczej,zasyp i odbiór towarów na linii produkcyjnej,prace porządkowe w obrębie stanowiska pracy.
"ALLMIZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Leonów (lubelskie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-10-02 - Zambrów (podlaskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
-pomoc w prowadzeniu księgowości-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego-weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym-dbanie o prawidowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami-pomoc w przygotowywaniu dokumentów do deklaracji podatkowej oraz sprawozdań finansowych-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)