SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 6 500 PLN
Zakres obowiązków: ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
Data publikacji: 2017-09-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: rachunkowość, księgowość, specjalność podatki
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze rachunkowości, wspieranie audytu, tworzenie raportów, praktyczna znajomość systemu ERP ( Oracle, SAP), doskonała znajomość pakietu Microsoft Office i Excel, znajomość procesów biznesowych w dziedzinie rachunkowości, szczegółowość przy tworzeniu raportów, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności koordynacyjne, umiejętność pracy w międzynarodowym zespole, wysoko rozwnięte zdolności pracy pod presją czasu i dotrzymywania wyznaczonych terminów
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Podobne oferty pracy
sporządzanie ofert i umów, pozyskiwanie źródeł do dofinansowania , sporządzanie dokumentacji aplikacyjnych do dotacji unijnych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- komunikacja z klientem krajowym i zagranicznym- kontrola zamówień, współpraca z magazynem- fakturowanie
P.P.U.H. STYROPMIN Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym. Prowadzenie rozliczeń i pomoc w zarządzaniu budowami zagranicznymi. Wymagana bdb znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mianowice (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
telefoniczne aktywne poszukiwanie klientów
Business Navigator. Serwatka, Nowak, Jędrkowiak Sp.j. - 2017-10-19 - Ubocze (dolnośląskie)
- pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem zeszpitala psychiatrycznego,- wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,- współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta,- inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeńzdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,- prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta,- przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja),- wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-08-22 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta w warsztacie samochodowym
Michał Smolarek Firma Usługowo Handlowa "MATI" - 2016-02-01 - Parsko (wielkopolskie)
przeprowadzanie rozmów z kontrahentami w języku ukraińskim, rosyjskim,polskim,nawiązanie kontaktów z kliemtami z Ukrainy,prowadzeniezestawień sprzedaży, doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zielona Góra (lubuskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji i analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie klientów
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2015-12-01 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
kompleksowa obsługa księgowa faktur, sporządzanie rejestrów zakupów oraz deklarcji VAT, analiza kont, rozrachunków z kontrahentami
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-05 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
- obsługa szkoleń i przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników itp.- przygotowywanie sal wykładowych do zajęć- współpraca z jednostkami KAS - obsługa sieci LAN i oprogramowania - sprawowanie nadzoru nad sprzętem komputerowym- współpraca z informatykiem Krajowej Szkoły Skarbowości
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2018-06-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
Pozyskiwanie klienta biznesowego, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Doradca Ubezpieczeniowy Karina Jakimionek - 2016-10-18 - Zaręba (dolnośląskie)
wg programu stażu
Dolzamet Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Chojnów (dolnośląskie)
obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-02-01 - Fałków (świętokrzyskie)
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, ekspozycja towaru, wypełnianie druków.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mysłowice (śląskie)
Udział w opracowywaniu nowych technologii, udział w twoerzeniu i aktualizacji dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad urządzeniami produkcyjnymi, kontrola warunków wytwarzania
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Pieńków (mazowieckie)
prowadzenie rozmów z zagranicznymi klientami w jęz. rosyjskim, tureckim, azerskim, pozyskiwanie nowych klientów, współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Poniatowa (lubelskie)
Tworzenie kart katalogowych, ulotek, katalogów produktów, projektowanie nowych produktów, reklam internetowych, sprzedaży gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Malbork (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie na stan. produkcyjnym min. 3 lata, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gliwice (śląskie)
Praca na budowie, przy komputerze, czyszczenie kanałów urządzeniem, przygotowanie kanałów sanitarnych do monitorowania przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 886421290 LUB C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-06-08 - Rytel (pomorskie)