SPECJALISTA DS. PODATKÓW Miasteczko Śląskie oferta pracy HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa księgowa faktur, sporządzanie rejestrów zakupów oraz deklarcji VAT, analiza kont, rozrachunków z kontrahentami
Data publikacji: 2016-10-05
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie (śląskie)
Pracodawca: HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa księgowa faktur, sporządzanie rejestrów zakupów oraz deklarcji VAT, analiza kont, rozrachunków z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miasteczko Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miasteczko Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
prawnicze lub pokrewne, bardzo dobra znajomosć ustawy o podatku VAT, podatku akcyzowym, znajomość ustawy o rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA OŁOWIU, CYNKU I CYNY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 20.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
HARMONOGRAMOWANIE ,ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ , KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ , REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH , UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH , WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ , TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY, INSTRUKCJE ) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNETRZNYMI , NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Straszęcin (podkarpackie)
Specjalista do spraw zakupów
PPHU DUOMAT 2 Michał Okonowicz - 2016-04-22 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Leżajsk (podkarpackie)
przewóz betonu, bloczków, żwiru
ZAWMARK ZAKŁAD HANDLOWO PRODUKCYJNY - MAREK ZAWADZKI - 2018-04-11 - Mariantów (wielkopolskie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Dzierzgoń (pomorskie)
Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie nowych odbiorców z rynku Europy Zachodniej, prace biurowe
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Analizowanie dokumentacji, analiza ofert, kontakt z dostawcami, prowadzenie negocjacji
GERMAN POLISH JOB CENTER - 2016-08-08 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towaru przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż produktów przy kasie, rozkładanie i układanie towaru, obsługa klienta.
"CORAL" Aneta Cała - Badur - 2016-11-17 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- obsługa serwisowa urządzeń:instalacji centralnego ogrzewania i ciepłejwody, węzłów cieplnych (wymiennikowni, rozdzielaczy),kotłów gazowych,kotłów olejowych, kotłów węglowych - obsługa w zakresie: utrzymania,eksploatacji, oględzin, przeglądów, remontów i wymiany(montaży/demontaży) urządzeń - oferowania, zamawiania i dostawczęści zamiennych - oceny stanu technicznego obiektów i urządzeń
HABITUS INTERNATIONAL RECRUITMENT SPÓŁKA Z O O - 2017-07-14 - Opole (opolskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta; prowadzenie negocjacji handlowych, przegotowywanie ofert handlowych; branża meblowa - meble biurowe;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2017-06-14 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, handlowe lub pokrewne. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE. Znajomość pakietu MS Office, znajomość modułu sprzedażowego SAP, znajomość INCOTERMS
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów.
Calipso.pl Haber Robert - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży pokryć dachowych (telefoniczna korespondencja, bezpośrednia), prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumentacje magazynowe, protokoły), obsługa kasy głównej, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, nadzorowanie terminów realizacji zamówień oraz dostaw
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-01-04 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wystawiane faktur sprzedazy, kontakty handlowe z klientami, ogólne prace biurowe
P.P.H.U. "Poj-Met" Kazimierz Przybylski - 2017-02-13 - Orchów (łódzkie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)