SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Rybnik oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 6, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer bankowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: upór i nastawienie na realizację celów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: pozytywne nastawienie i chęć do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Rynek 6, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, List Motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer bankowy
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
- Sprzedaż szkoleń. Pozyskiwanie i obsługa Klientów. Przygotowywanie ofert szkoleniowych. Obsługa Klientów. Wyjazdy w delegacje na terenie Śląska.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży handlowej oraz szkoleniowej. Wymagana doskonała umiejętność posługiwania się komputerem oraz innymi urządzeniami biurowymi. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 794-233-331) w godzinach: 7:00-17:00.
TALO GROUP DAGMARA TROSKA - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
rozwój współpracy z detalicznymi klientami sieciowymi, bieżąca obsługa sprzedaży w kanale sieciowym, analiza rynku oraz działań konkurancji, budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi z Włoch, odpowiedzialność za wyniki, przygotowywanie planów sprzedaży i monitorowanie ich realizacji, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych, udział w procesach budżetowania i prognozowania sprzedaży, przedstawienie rekomendacji wniosków na podstawie przygotowywanych analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe: nie wymagane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; obsługa komputera, pakietu office i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: korespondencja z dostawcami i klientami, przygotowanie zapytań i ofert handlowych, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, nadzór nad realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HAX-INOX MARTA HAK- FIGIEL - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-21 - Lublin (lubelskie)
- wprowadzanie danych osobowych z dokumentów do systemów informatycznych;-przygotowywanie pism do wysyłki-kopertowanie, adresowanie;-archiwizacja dokumentów;
URZĄD SKARBOWY W TCZEWIE - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
Poznawanie metod badawczych w laboratorium chemicznym
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Fundacja "Wsparcie" - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie zapotrzebowania na produkty i wymagane surowce, zamawianie surowców, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw, współpraca z dostawcami
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wiskitki (mazowieckie)
przyjmowanie i realizacja zamówień składanych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie towaru, wprowadzanie faktur do programów w zakresie obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kobylany (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie akt personalnych i dokumentacji kadrowej, sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń deklaracji ZUS, pozostałych dokumentów dot. ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji PFRON, PIT, sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie delegacji służbowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby firmy
BUDVAR CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHUB AND-BUD Banaszak Andrzej - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)
Obsługa klienta w języku niemieckim, pomoc techniczna w zakresie IT w branży lotniczej/turystycznej. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
THORIANA Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
Wypełnianie wniosków do uzyskania: zezwolenia na pracę, karty czasowego, stałego pobytu. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw. Koordynacja obiegu dokumentów oraz archiwizacja. Dostarczanie dokumentó do właściwych urzędów.
ART-BUSINESS HR ARTUR ROŚCISZEWSKI - 2017-11-16 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ,umiejętność: znajomość rynku Europy Wschodniej, UE (branża rolnicza), deklaracja ładunkowa, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat w sprzedaży, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, niemieckiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej(branża handlowa,rolnicza), wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia, UE.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
-planowanie i nadzorowanie transportu-wprowadzanie ,modyfikowanie kart drogowych-obsługa programów branżowych-zestawienia paliwowe-przyjmowanie zgłoszen i reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzedaż elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz maszyn budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie sprzętu, oraz jego kontrola, wpisanie go do systemu firmowego. Inspekcja i pakowanie sprzętu do wysyłki, wypisanie go w systemie firmowym i zamówienie kuriera. Przyjmowanie zleceń, kontakt telefoniczny z Klientem i wysyłanie kuriera po sprzęt. Godziny pracy: 10.00- 18.00
ELSAN Swędzikiewicz Cezary - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, oraz sprzedaży przez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brzesko (małopolskie)
promocja oferty Fundacji w internecie i w społeczności lokalnej, utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z instytucjami lokalnymi i partnerami (biznes, administracja, media, NGO, darczyńcy), aktualizacja i adminitrowanie strony internetowej oraz opieka nad aktywnymi profilami w mediach społecznościowych, przygotowywanie ofert i materiałów promocyjno-informacyjnych, pozyskiwanie i rekrutacja klientów usług CAS, utrzymywanie kontaktu z klientami, współpraca z grafikami i administratorem strony www, tworzenie ofert sponsorskich, pomoc w organizacji wydarzeń i imprez, ścisła współpraca z innymi członkami zespołu
FUNDACJA "MANUFAKTURA INICJATYW" - 2016-03-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Mława (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego minimun 1 rok stażu pracy na wymaganym stanowisku
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom - 2016-12-14 - Brzeziny (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)