SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Zduńska Wola oferta pracy BUDVAR CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt personalnych i dokumentacji kadrowej, sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń deklaracji ZUS, pozostałych dokumentów dot. ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji PFRON, PIT, sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie delegacji służbowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby firmy
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)
Pracodawca: BUDVAR CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 36, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt personalnych i dokumentacji kadrowej, sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń deklaracji ZUS, pozostałych dokumentów dot. ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji PFRON, PIT, sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie delegacji służbowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w zawodzie minimum - 2 lata- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy- wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatkowych- doświadczenie w zakresie naliczania wynagrodzeń - znajomość programu PŁATNIK- mile widziana znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego CDN Optima- wiedza z zakresu umów cywilnoprawnych- dokładność w prowadzeniu dokumentacji- samodzielność, systematyczność, sumienność, dyskrecja CV przesłać na adres: praca (at) budvar.pl lub w sekretariacie firmy
Nazwa pracodawcy:
BUDVAR CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 36, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
PPUH FAO FAR - 2016-06-09 - Cieszyn (śląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie nieruchomości dla inwestorów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Luzino (pomorskie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa recepcji, odbieranie połączeń przychodzących, witanie gości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nysa (opolskie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapewnienienajwyższej jakości i terminowosci realizowanych zleceń, kontrola pracy kierowców dystrybucyjnych, bieżące wprowadzanie danych do systemu, statusowanie przesyłek w systemie, współpraca z magazynem, kontrola jakości, kompletnoci danych, praca w godz. 6-14/14-21
PEKAES S.A - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Montaż instalacji centralnego ogrzewania i wodno - kanalizacyjnych
Ogarek Technika Grzewcza - 2017-08-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, osiąganie celów sprzedażowych , aktywny udział w szkoleniach organizowanych przez TU w celu poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności.
MAG-WER POŚREDNICTWO FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWE - 2017-12-14 - Luzino (pomorskie)
Praca biurowa: Ochrona informacji prawnie chronionych; obowiązki inspektora ochrony danych osobowych; ochrona mienia; zarządzanie kryzysowe
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-08-27 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienie do wystawienia faktury). Organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego. Kontrola stanów magazynowych i realizacji zamówień towarów do do dalszej odsprzedaży - nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek. Kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.
Custo Pol S.A. - 2016-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-07-07 - Linowiec (pomorskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Rekrutacja, współpraca z menedżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całośc procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialnośc za działania z obszru Employer Branding
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-25 - Nowa Sól (lubuskie)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych. Współpraca z płatnikiem świadczeń zdrowotnych w zakresie przekazywania danych o świadczonych usługach medycznych. Obsługa umów zawartych z płatnikem świadczeń zdrowotnych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego - aktualizacja kontraktów. Załatwianie skarg i wniosków. - Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek PRAWO ADMINISTRACYJNE. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2017-02-07 - Filipów (podlaskie)
Specjalista ds. sprzedaży- Obsługa bieżąca partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa). Aktywizacja nowych partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych. Wymagania: wykształcenie ogólnokształcące, obsługa komputera, pr. jazdy kat. b, podstawowa znajomość j. angielskiego.
PayTel S.A. - 2017-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Organizacji i Kadr, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Obsługa administracyjna Centrum Medycznego: kontrola obiegu dokumentów, zarządzanie korespondencją, umawianie wizyt Pacjentów, rozliczanie z NFZ. Bieżące kontakty z pacjentami i personelem medycznym. Sprzedaż usług medycznych. Dbanie o wizerunek firmy ( aplikacje z napisem ,,Młodsza konsultantka medyczna" wysłać na adres e-mail: biuro (at) dscm.com.pl. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy- 1/2 etatu. Po okresie próbnym -umowa o pracę.
DOLNOBRZESKIE SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O.O. - 2017-08-01 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umów o pracę
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nasz Dom" - 2017-10-02 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-21 - Bierawa (opolskie)
Rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanychtelefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacjizapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach
STEFANINI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)