SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO KADROWYCH Brzeziny oferta pracy Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego minimun 1 rok stażu pracy na wymaganym stanowisku
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Brzeziny (łódzkie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konstytucji 3 - go Maja 3/5, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego minimun 1 rok stażu pracy na wymaganym stanowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeziny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeziny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Adres pracodawcy:
Konstytucji 3 - go Maja 3/5, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: brzeziński
Gmina pracodawcy: Brzeziny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeziny
Ulica pracodawcy: Konstytucji 3 - go Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 14.12.2016
Oferta pracy ważna do: 14.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
Frezer CNC
DUL MAR s.j. - 2018-05-16 - Mielec (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-10-18 - Siedlce (mazowieckie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
utrzymanie w sprawności oczyszczalni ścieków, organizacja prac
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przetargów publicznych, obsługa kleintów - przedsiębiorców, przygotowywanie ofert handlowych
INWAR S.A. - 2016-06-15 - Sieradz (łódzkie)
Nauka realizacji zleceń płatniczych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Będzino (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa programu kadrowo-płacowo oraz programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa klientów firmy polegająca na sprzedaży towarów wcentrali. Rozliczanie dokumentacji handlowej kierowców Rozliczaniedokumentacji firmowej: księgowej, utargów, poczta, itp. Okres zatrudnienia 10 lat. Praca w godzinach I 7-15 II 8-16
APC AGRA Sp. z o.o - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętności sprzedażowe, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-11-15 - Lubliniec (śląskie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie harmonogramów zajęć na podstwie programów i obciążeń pracowników etatowych oraz ustaleń z pracownikami zewnętrznymi.Bieżące korygowanie harmonogramów zajęć. Przygotowanie propozycji kalendarza roku akademickiego. Przygotowanie danych, raportów, zestawień, Administrowanie salami. inne prace biurowe.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-22 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kęty (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT. Analiza projektów przetwarzania informacji.Składanie raportów przełożonym.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-28 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
prowadzenie strony internetowej, przyjmowanie zamówień, wysyłanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-20 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
-Przyjmowanie oraz opracowywanie zamówień od klientów zagranicznych-Wystawianie zleceń magazynowych dla pracowników realizujących zamówienia Klientów-Wystawianie faktur sprzedażowych-Współpraca z firmami spedycyjnymi w celu organizacji wysyłek towaru-Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem zagranicznym-Wspieranie Działu Eksportu w jego bieżącej działalności
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rozmów handlowych, finalizacja , zawieranie umów handlowych, przyjmowanie zamówień i ich realizacja
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Częstochowa (śląskie)
Przyjmowanie rezerwacji, nadzór nad płatnościami, udzielanie niezbędnej pomocy podczas pobytu gości, sporządzanie okresowych raportów biura, informowanie o najciekawszych formach spędzania czasu, kompetentne informowanie o usługach firmy, kontakt z właścicielami apartamentów, aktywne pozysk.nowych apartamentów do sieci kontakt z partnerami firmy
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2017-02-20 - Chłapowo (pomorskie)
Realizacja zadań z zakresu usług i instrumentów rynku pracy (kompleksowa realizacja szkoleń, kursów, rozliczanie bonów szkoleniowych, kosztów przejazdu, dodatków aktywizacyjnych, środków KFS).Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12803037?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.W.WITOSA BIEZDROWO - 2017-06-20 - Biezdrowo (wielkopolskie)