SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie zasadnicze + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka fińskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon); zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Wynagrodzenie zasadnicze + prowizja od 2000 zł. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 03.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrywanie firmy produkcyjnej w materiały niezbędne do funkcjonowania, terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytanie handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa floty samochodowej przedstawicieli handlowych ( ubezpieczenia, przeglądy itp.). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Radlin (śląskie)
Akywana sprzedaż w Orange ( dostęp do internetu)
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2015-11-05 - Sosnowiec (śląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- analiza dokumentacji projektowej/przetargowej- dobór rozwiązań, materiałów i urządzeń - kalkulacja kosztów, przygotowanie kosztorysów ofertowych - pozyskiwanie od dostawców ofert na urządzenia, materiały oraz od podwykonawców na roboty
Paltech Obsługa Stacji Paliw Jerzy Chybik - 2017-02-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
-przedstawianie ofert kandydatom na stanowisko opiekuna osób starszych,-dysponowanie ofertami i planowanie ich terminów,-selekcja kandydatów,-sporządzanie profilii kandydatów,-publikacja ogłoszeń,-selekcja aplikacji,-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów,-koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów,-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-08-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań ekportowych, współpraca z działem marketingu
MQX POLSKA sp. z o.o. - 2016-02-25 - Ostrołęka (mazowieckie)
Przewóz osób na trasie: Strzelce Opolskie - Łaziska górne - Strzelce Opolskie
KALINPEX Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Łaziska Górne (śląskie)
sprzedaż maszyn budowlanych, do zacierania, szlifowania, śrutowania oraz polerowania betonu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROTYM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-23 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
kontrola przebiegu procesów z zakresu technologii spożywczej - wypieku pieczywa, umiejętność i obsługa urządzeń biurowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY Cz. Skrodzki J. Skrodzki Spółka Jawna - 2018-08-31 - Konopki (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedaży-pracownik umysłowy / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dobroń (łódzkie)
wg. stanowiska
SPE Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pomoc klientom przy doborze urządzeń, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, telefoniczna i e-mailowa obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie wszelkich innych spraw związanych z profesjonalną obsługą klienta.
P.W. MultiMax - 2016-03-30 - Zamość (lubelskie)
PROMOWANIE FIRMY I USŁUG, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ICH OBSŁUGA, PRZYGOTOWANIE OFERT, UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, UDZIAŁ W SPOTKANIACH I TARGACH , ANALIZA POTRZEB RYNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
rozwiązywanie problemów sieciowych,budowanie i podtrzymywanie relacji z różymi kategoriami klientów, dokonywanie przeglądu wymogow sieciowych oraz proponowanie rozwiązań w celu spełnienia potrzeb biznesowych. Konsultacje w celu rozwiązywania problemów i określanie najdogodniejszego planu obslugi klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kraków (małopolskie)
ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja procesu zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego), utrzymanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, nadzór nad prawidłowością danych w systemie ERP, optymalizacja procesów w obszarze zakupów ( redukcja kosztów , zwiększenie efektywności pracy działu zakupów .
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Zapewnienie terminowej realizacji zleceń, ścisła współpraca z Klientem- kontakt w języku rosyjskim, koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych, kontrola zgodności przepływu towaru, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów, bieżące inwentaryzowanie towarów, analiza poziomu wypełnienia regałów, przygotowywanie zestawień/ raportów.
"SPEDIMEX" Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Sosnowiec (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2017-03-09 - Widzino (pomorskie)
Przewóz międzynarodowy towarów
"A TRANS" Transport Ciężarowy Anna Gumieniak Malbork - 2017-05-05 - Malbork (pomorskie)
Przygotowywanie wyrobów do ocen/degustacji .Organizacja odprawtechnologicznych . Przeprowadzaniedegustacji wewnętrznych w zakładzie ,wsparcie administracyjne
Tarczyński Spółka Akcyjna - 2016-06-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kuków (podlaskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Podstawowe obowiązki, to masaże zdrowotne klientów. Kolejnym jest organizacja miejsca pracy (np. pranie i prasowanie ręczników, pościeli, itp.), określanie zapotrzebowania na niezbędne akcesoria, np. olejki. Związane jest z tym także szeroko pojęte utrzymanie w czystości miejsca pracy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 10:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie: co najmniej 10 klas, podstawowe 6 klas i szkoła średnia 4 klasy. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane uprawnienia: Kurs masażu HILOT. Wymagane umiejętności: w stopniu zaawansowanym umiejętność wykonywania masażu HILOT.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-08-17 - Piła (wielkopolskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, PROGRAM OPTIMA
Szacik Ryszard Zakład Usługowo-Handlowy Sprzedaż Piasku i Żwiru RYŚKO Ryszard Szacik - 2017-09-12 - Róża (podkarpackie)
Obsługa klienta, odbieranie telefonów, praca nad obróbką zamówień, realizacja zamówień, przyjmowanie i wprowadzanie towaru, fakturowanie WZ, tworzenie kart klienta, sprawdzanie faktur oraz ich archiwizacja
Iglotex Dystybucja Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)