SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LSR Łomża oferta pracy STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LSR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LSR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne/niezbędne: Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, z zakresu rachunkowości i finansów), Min. 2 lata stażu pracy w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, Predyspozycje osobowościowe samodzielność, innowacyjność, kreatywność, sumienność, terminowość załatwiania spraw, dyspozycyjność, obowiązkowość, umiejętność nawiązywania kontaktów, w tym zarządzania zespołem, chęć podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia,Podstawowa znajomość tematyki funkcjonowania organizacji pozarządowych, w tym przepisów prawa: o stowarzyszeniach, działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Umiejętność posługiwania się aktami prawnymi, znajomość zasad polityki strukturalnej Unii Europejskiej.Wymagania dodatkowe:Preferowane wykształcenie uzupełniające z zakresu zarządzania projektami UE lub pokrewne, Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, m.in. w zakresie wspierania rozwoju obszarów wiejskich,Znajomość w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie) przynajmniej jednego języka roboczego Unii Europejskiej,Prawo jazy kat. B,Doświadczenie i znajomość wdrażania i aktualizacji dokumentów strategicznych o zasięgu lokalnym/ regionalnym.
Nazwa pracodawcy: STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Domumenty aplikacyjne tj.:list motywacyjny, życiorys (cv), kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr, poz. 1182 ze zm.)inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności.Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w terminie do dnia 26.01.2017 r. pod adresem: Stowarzyszenie ,,Sąsiedziul. Szosa Zambrowska 1/2718-400 Łomża
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Adres strony pracodawcy: www.lgd-sasiedzi.pl
Ulica pracodawcy: Szosa Zambrowska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: organizacja członkowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji członkowskiej, rozliczanie mediów, prowadzenie dokumentacji zarządu, przygotowywanie spotkań lokatorskich, bieżący kontakt z mieszkańcami
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-09-07 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż nawozów
Zakład Obrotu Towarowego " Siarkopol" Sp z o.o. 39-400 Tarnobrzeg ul. Chemiczna 11 - 2018-06-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Praca fizyczna przy zakładaniu i zbiorze doświadczeń, wykonywanie obserwacji i dokumentowanie doświadczeń. Prace wynikające z potrzeb Stacji. Praca w godz. 7.00-15.00
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Dośw. Oceny Odmian w Seroczynie - 2016-09-28 - Seroczyn (mazowieckie)
pisanie ofert produkowanych wyrobów, przyjmowanie zamówień i realizacja, obsługa klienta, znajomość rysunku technicznego
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-03-06 - Olkusz (małopolskie)
-odbieranie wyprasek z formy,- czyszczenie z wpływek, odmuchiwanie formy, wymiana waty metalowej,- rozważanie surowca do pojemników- zasypywanie gniazd form surowcem z pojemników; godz. pracy 6-14, 14-22, 22-6; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8.30-15.00
MGA Entertainment Poland Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Słupsk (pomorskie)
Pomocnicze roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Węgrzce (małopolskie)
Rekrutacja pracowników do opieki nad osobami potrzebującymi pomocy w ich własnym domu.
DELTA CARE24 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Katowice - 2016-11-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie i kalkulowanie ofert
Firma Handlowo-Usługowa Szymon Walentynowicz - 2016-06-08 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa administracyjna serwisu, pozyskiwanie flot pojazdów klientów zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-07-18 - Raszyn (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zwoleń (mazowieckie)
dystrybucja ulotek na terenie Myszków
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-10 - Myszków (śląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)
Aktywne poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, umawianie spotkań rekrutacyjnych i budowanie dobrych relacji z kandydatamiMiejsce wykonywnaia pracy: Wrocław, ul. Klecińska,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 512 029 771, klimas.yoojin (at) gmail.comsala C
Yoo-Jin IMS Poland Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń względem ZUS
KDIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
- koordynowanie i realizacja projektów, bieżąca i profesjonalna obsługa klientów (w tym biura, poczty i telefonów), organizacja eventów edukacyjnych oraz kursów, pozyskiwanie informacji, budowanie baz kontaktów (w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I TELETECHNICZNYCH, WYKONYWANIE MONTAŻU ROZDZIELNI ELEKTRYCZNYCH, POMIARY ELEKTRYCZNE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI ELEKTRONARZĘDZI, OBSŁUGA MIERNIKÓW, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:praca (at) eltec.com.pl
ELTEC SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2018-01-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
1. Szkolenie z zakresu BHI i P.POŻ.;2. Zapoznanie z programem stażu, zakresem obowiązków i uprawnieniami;3. Obsługa terminala kart płatniczych;4. Sprawdzanie towarów pod względem jakościowym i ilościowym;5. Właściwa ekspozycja towarów w sklepie;6. Pomoc klientom przy wyborze produktów;7. Dbanie o estetykę i czystość miejsca pracy;8. Przyjmowanie dostaw towarów;9. Monitorowanie stanu zapasu towarów;10. Pomoc pozostałym pracownikom w codziennej działalności sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gryfino (zachodniopomorskie)
analiza potrzeb rynkowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z dotychczasowymi, wdrażanie nowych rozwiązań, nadzór i aktualizacja danych umieszczonych na firmowej stronie internetowej, sporządzanie dokumentacji graficznej oraz użytkowej produktu
kontakt przez OHP - 2018-03-13 - Liszki (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-01-20 - Lublin (lubelskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)