SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Arłamów oferta pracy HOTEL ARŁAMÓW S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Arłamów (podkarpackie)
Pracodawca: HOTEL ARŁAMÓW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-700 Arłamów 1, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Arłamów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieszczadzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustrzyki Dolne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: hotelarstwo
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Nazwa pracodawcy: HOTEL ARŁAMÓW S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych
Adres pracodawcy:
38-700 Arłamów 1, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: bieszczadzki
Gmina pracodawcy: Ustrzyki Dolne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Arłamów
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2016
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 11.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
- księgowanie i wystawiania dokumentów księgowych (kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami); - kontrola rozliczeń i kosztów; - finansowe zamykanie miesięcy w firmowym programie; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - uczestniczenie w przygotowywaniu sprawozdań rocznych dot. Ochrony środowiska; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ
Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz - 2017-11-23 - Lubsko (lubuskie)
zakres czynności specjalistów w zakresie psychologii określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-03-01 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami/dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
naprawa, konserwacja, przeglądy urządzeń informatycznych; nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń działających w ramach systemów informatycznych; instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego. Umowa wrzesień - listopad 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż,pozyskiwanie zamówień,prowadzenie rozmów handlowych,negocjacje.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-07-25 - Piotrowice (świętokrzyskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie, przegląd i aktualizacja zasad kontroli stanowiskowych w procesie produkcji i obsługi dostaw wyrobów. Wdrażanie metod usprawniających procesy kontroli jakości. Analiza przyczyn i kosztów reklamacji oraz wprowadzanie działań korygujących, Kontakt z klientami firmy w kwestiach dotyczących jakości oraz reklamacji. Weryfikacja specyfikacji jakościowych i technicznych wyrobów. Określenie wymagań dla surowców i materiałów do produkcji. Kontrola poprawności ewidencji procesów produkcyjnych i logistycznych oraz aktualizacja w SAP. Nadzór pracy laboratorium w zakładach produkcyjnych. Nadzór nad przeznaczeniem wyrobów niezgodnych. Udział w rozpatrywaniu reklamacji i wdrażaniu działań korygujących.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-07-07 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie - 2016-02-02 - Łubnice (łódzkie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kościerzyna (pomorskie)
1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie szczegółowych ofert dla klienta, doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Łebieniec (pomorskie)
weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie i księgowanie dokumentów , rozliczanie kasy gotówkowej, pracowniczych delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie propozycji płatności, kompensat i wprowadzanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunku z kontrahentami , uzgadnianie sald, rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych i eksportowych, sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby wewnetrzne firmy, współpraca w czynnościach związanych z zamknięciem miesięcy i roku
Vivenge sp. z o.o. - 2016-08-31 - Gręzówka (lubelskie)
Nadzór nad kąpiącymi się na pływalni krytej, w razie potrzeby udzielanie pomocy medycznej.
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-03-30 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)