SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Arłamów oferta pracy HOTEL ARŁAMÓW S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu

Data publikacji: 2016-10-28

Lokalizacja: Arłamów (podkarpackie)

Pracodawca: HOTEL ARŁAMÓW S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
38-700 Arłamów 1, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Arłamów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieszczadzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustrzyki Dolne

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: hotelarstwo

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw marketingu i handlu

Nazwa pracodawcy: HOTEL ARŁAMÓW S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych

Adres pracodawcy:
38-700 Arłamów 1, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: bieszczadzki

Gmina pracodawcy: Ustrzyki Dolne

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Arłamów

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2016

Data dodania oferty pracy: 28.10.2016

Oferta pracy ważna do: 11.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - do 3 500 PLN

- księgowanie i wystawiania dokumentów księgowych (kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami); - kontrola rozliczeń i kosztów; - finansowe zamykanie miesięcy w firmowym programie; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - uczestniczenie w przygotowywaniu sprawozdań rocznych dot. Ochrony środowiska; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH - od 3 000 PLN

Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. DTP/GRAFIK DRUKARZ - od 3 360 PLN

• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA KIERUJĄCY SEKCJĄ PŁAC(NR 1292) - od 4 100 PLN

Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - od 3 400 PLN

zakres czynności specjalistów w zakresie psychologii określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-03-01 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU/SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami/dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 2 100 PLN

- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

naprawa, konserwacja, przeglądy urządzeń informatycznych; nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń działających w ramach systemów informatycznych; instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego. Umowa wrzesień - listopad 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI - do 2 344,51 PLN

Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

sprzedaż,pozyskiwanie zamówień,prowadzenie rozmów handlowych,negocjacje.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-07-25 - Piotrowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM - od 3 710 PLN

Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 4 500 PLN

Tworzenie, przegląd i aktualizacja zasad kontroli stanowiskowych w procesie produkcji i obsługi dostaw wyrobów. Wdrażanie metod usprawniających procesy kontroli jakości. Analiza przyczyn i kosztów reklamacji oraz wprowadzanie działań korygujących, Kontakt z klientami firmy w kwestiach dotyczących jakości oraz reklamacji. Weryfikacja specyfikacji jakościowych i technicznych wyrobów. Określenie wymagań dla surowców i materiałów do produkcji. Kontrola poprawności ewidencji procesów produkcyjnych i logistycznych oraz aktualizacja w SAP. Nadzór pracy laboratorium w zakładach produkcyjnych. Nadzór nad przeznaczeniem wyrobów niezgodnych. Udział w rozpatrywaniu reklamacji i wdrażaniu działań korygujących.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-07-07 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 100 PLN

obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie - 2016-02-02 - Łubnice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 4 100 PLN

1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 775 PLN

obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA D/S KSIĘGOWYCH - od 2 035 PLN

księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 3 000 PLN

- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

przygotowywanie szczegółowych ofert dla klienta, doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Łebieniec (pomorskie)

SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 000 PLN

weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie i księgowanie dokumentów , rozliczanie kasy gotówkowej, pracowniczych delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie propozycji płatności, kompensat i wprowadzanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunku z kontrahentami , uzgadnianie sald, rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych i eksportowych, sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby wewnetrzne firmy, współpraca w czynnościach związanych z zamknięciem miesięcy i roku
Vivenge sp. z o.o. - 2016-08-31 - Gręzówka (lubelskie)

RATOWNIK WODNY - od 1 050 PLN

Nadzór nad kąpiącymi się na pływalni krytej, w razie potrzeby udzielanie pomocy medycznej.
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-03-30 - Myślibórz (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat