SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU

Wynagrodzenie: od 4 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.

Data publikacji: 2017-09-27

Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2018

Data zakończenia pracy: 02.02.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra znajomość pakietu Office

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe profil bez znaczenia, 1 rok doświadczenia jako specjalista do spraw eksportu lub na podobnym stanowisku. Gotowość do wyjazdów służbowych, bardzo dobra znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego, mile widziany język ukraiński oraz angielski w stopniu biegłym.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska

Gmina pracodawcy: Ruda Śląska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska

Ulica pracodawcy: Ballestremów

Numer budynku pracodawcy: 16

Profil działalności pracodawcy: Produkcja zamków i zawiasów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 27.09.2017

Oferta pracy ważna do: 17.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

wykonywanie manicure, pedicure, zabiegi na twarz, makijaż, henna, depilacja woskiem
Studio Zdrowia i Urody aga - 2017-05-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Obsługa telefoniczna klienta, przyjmowanie zleceń do realizacji, rozwiązywanie reklamacji klientów, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pass (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 10 000 PLN

Zapewnianie zgodność produktów i usług standardami i wymaganiami użytkowników końcowych. Definiowanie podejścia do budowania skutecznego projektowania testów i badań oraz przygotowanie skutecznych i wiarygodnych szacunków dotyczących wszystkich działań z zakresu kontroli jakości w trakcie cyklu życia projektu.Przygotowuje analizy, raporty i śledzenie dot. defektów/błędów w oprogramowaniu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 750 PLN

Przyjmowanie zleceń, obsługa klientów, wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3 000 PLN

Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Spartank Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

nadzorowanie procesu dostaw, wysyłanie towaru. wystawianie faktur Vat, czuwanie nad organizacją transportu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-06-01 - Dołhobyczów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - 997,4 PLN

W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sławoszowice (dolnośląskie)

REFERENT/SPECJALISTA K/M - 2 100 - 5 000 PLN

jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 200 - 2 600 PLN

redagowanie tekstów,obsługa strony internetowej,pozyskiwanie reklamodawców,promocje wydarzeń
CENTRUM KULTURY I SPORTU W SKAWINIE - 2018-03-24 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentow (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 500 PLN

- sprzedaż wyrobów węglowych,- wystawianie faktur,- pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów i obsługa kontraktów handlowych. Kontakty z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji. Nadzór nad realizacją kontraktów i dokumentacją.
Nbit Sp. J. Popenda Ireneusz Jenczmionka Jarosław - 2016-01-20 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW 106 A - od 2 100 PLN

import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zaopatrzenia na surowce, koordynacja, optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Aktywna sprzedaż usług i produktów operatora komórkowego PLAY
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2017-01-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

naprawa, konserwacja, przeglądy urządzeń informatycznych; nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń działających w ramach systemów informatycznych; instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego. Umowa wrzesień - listopad 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 6 000 PLN

Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 925 PLN

współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Polska Press - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 1 850 PLN

opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-12-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie funduszy na cele charytatywne, utrzymywanie kontaktów
MATIO FUNDACJA POMOCY RODZINOM I CHORYM NA MUKOWISCYDOZĘ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 3 000 PLN

obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów
AGNEX Krzysztof Wierzbicki - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC/ ADMINISTRATION & PAYROLL SPECIALIST - od 4 800 PLN

Wprowadzanie i procesowanie informacji na temat pracowników zgodnie z globalnymi wytycznymi i standardami dla danego kraju, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dla nowych pracowników, aktualizowanie i wprowadzanie nowych informacji do wewnętrznej bazy danych, przygotowywanie raportów płacowych, wsparcie działu personalnego firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Piła (wielkopolskie)