SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Staszów oferta pracy Polska Press
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Staszów (świętokrzyskie)
Pracodawca: Polska Press
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 9, 28-200 Staszów, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Staszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: staszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Staszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności handlowe i negocjacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Nazwa pracodawcy: Polska Press
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Adres pracodawcy:
Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv+ list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Domaniewska
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- utrzymywanie i aktualizowanie narzędzi do raportowania i zarządzania projektami,- wsparcie i koordynacja zadań związanych z zarządzaniem projektami (kontroli jakości, raportowanie),- aktualizacja danych oraz prognoz,- zapewnienie wysokiej jakości otrzymanych danych wejściowych w oparciu o podane wytyczne,- zapewnienie, że ryzyko i problemy w procesach są identyfikowane, zgłaszane i eskalowane w miarę potrzeb.Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu mającego na celu zapewnienie szerokiego oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie zarządzania projektami i koordynacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zabierzów (małopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i koordynacja testów systemów technicznych, tworzenie raportów z testów, monitorowanie statusu testów, kontakt z działami wewnętrznymi i klientami hiduskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)
wyszukiwanie pracowników z rynku Ukrainy, Białorusi, współpraca z agencjami, pośrednictwami pracy na Ukrainie, Białorusi, zamieszczanie ofert pracy na stronie internetowej
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- tworzenie raportów,- kontakt z kontrahentami.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i modyfikowanie zamówień, kontakt z dostawcami w języku angielskim i języku tureckim, procesowanie danych w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
bezpośrednia obsługa klienta, udzielanie informacji o przesyłkach i usługach, przyjmowanie i wyjaśnianie interwencji, praca z przesyłkami kurierskimi, praca przy komputerze, współpraca z kurierami. Praca na pełen etat w godzinach 6-14; 13-21
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-11-06 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Procesowanie zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; regularna weryfikacja procedur podatkowych; implementacja zmian podatkowych
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej opracowywanie opisów produktów.
"TOMAX" Hurtownia Elektronarzędzi Krzysztof Pątkowski w Ciechanowie - 2016-08-05 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
pobieranie prób nasion zbóż i rzepaku, obsługa urządzeń do pobierania prób , obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Działyń (wielkopolskie)
Wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń od klientów i z magazynu firmy, przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Chojnice (pomorskie)
-praca biurowa,-zarządzanie projektami,-aktywna sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wieliczka (małopolskie)
Przeprowadzanie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami materiałów, sporządzanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert na usługi podwykonawcze.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-26 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Pozostali operatorzy maszyn i urządzeń do produkcji i przetwórstwa metali
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Dzierzgoń (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rożnowo (wielkopolskie)
przygotowanie kontrola dokumentacji przy wysyłkach, nadzorowanie terminów realizacji zamówien, nawiazywanie kontaktów handlowych, obsługa sprzedaży i zakupu, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
MEBELUX Sp. z o.o. Ostróda - 2017-01-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zszywanie drobnych elementów
P.P.H."MILTON" BARBARA OSTRA-BORKOWSKA - 2019-02-19 - Chodzież (wielkopolskie)
- Sprzedaż biletów na kąpielisku.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 14.06.2017 do 31.08.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca na terenie Katowic.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-64-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice) lub pocztowy (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice) lub e-mail: kadry (at) mosir.katowice.pl
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, NADZÓR NAD PRACĄ MASZYN
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych w Spółce,Współpraca z Pionami Spółki, w planowaniu, realizacji i rozliczaniu zadań inwestycyjnych,Wybór w ramach obowiązujących procedur dostawców i usług związanych z zadaniami inwestycyjnymi w Spółce i nadzór nad wykonawcami,Opracowywanie planów i harmonogramów inwestycji,Realizacja umów inwestycyjnych z wykonawcami, protokołów odbiorów,Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie inwestycji,Opracowywanie budżetów i jego kontrola w zakresie zadań inwestycyjnych obiektów w Spółce.
Uzdrowiska Kłodzkie S.A.- Grupa PGU - 2019-04-25 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu zarządzania handlem detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sierpc (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)