SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU Gliwice oferta pracy COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU

Wynagrodzenie: 2 500 - 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice

Data publikacji: 2018-06-21

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 2)

Nazwa pracodawcy:
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2018

Data dodania oferty pracy: 20.06.2018

Oferta pracy ważna do: 19.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 2 000 - 3 000 PLN

nadzór, organizacja i rozliczanie pracy mechaników, zapewnienie ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń w wydziałach produkcyjnych, planowanie i organizacja przeglądów, konserwacji, remontów
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

Szycie konfekcji damskiej
Kowalski Andrzej - P.P.H. "ANKAR" - 2016-12-01 - Koluszki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 400 PLN

Przygotowanie dokumentacji do produkcji, wykonywanie zestawień zbiorczych, koordynacja transportu. Praca w Dziale Przygotowania Produkcji - zakład prefabrykacji elementów żelbetowych i strunobetonowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 6 446,7 PLN

Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-27 - Gdynia (pomorskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY W PRACOWNII BIŻUTERII (O) - do 1 800 PLN

nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z rodziną uczestnika; projektowanie, organizowanie i prowadzenie pracowni; planowanie, prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych z uwzględnieniem niepełnosprawności uczestników; organizowanie zajęć terapeutycznych w celu poprawy sprawności, zwiększenia zakresu rochów oraz kondycji psychicznej uczestników; organizowanie imprez towarzyskich, zajęć sportowych, wycieczek; prowadzenie działań zmierzających do integracji społecznej i zawodowej podopiecznego; opracowywanie we współpracy z uczestnikiem indywidualnych programów rehabilitacji, ocen postępów; dowożenie i odwożenie uczestnika na zajęcia; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z uczestnikami (np. dzienniki terapeutyczne)
FUNDACJA ROZWOJU EDUKACJI, PRACY, INTEGRACJI - 2016-02-08 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLENIOWYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z działalnością i profilem firmy,- zapoznanie z asortymentem oferowanym przez firmę,- pomoc podczas szkoleń: koloryzacji, pielęgnacji, regeneracji, stylizacji,- próby samodzielnego prowadzenia szkoleń w ww. zakresie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Pomoc w malowaniu, murowaniu, przygotowywanie zaprawy, donoszenie materiałów budowlanych, usuwanie starej nawierzchni, układanie cegieł oraz pomoc w pracach murarskich i ciesielskich. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie kraju wg zleceń (aktualnie Bielsko-Biała, Tychy oraz Wisła - dojazd zapewniony).
PB APEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

Obsługa sklepu internetowego; poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-05-04 - Grzebienisko (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

- MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, SAMOCHODY OSOBOWE I DOSTAWCZE (NAPRAWA_
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MOTORYZACYJNYCH ROMAN KRYSZTOFIAK - 2018-04-12 - Duszniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MEBLI - 2 500 - 3 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)

OPERATOR MASZYN - od 3 923,65 PLN

Obsługa maszyn i prasy hydraulicznej. Praca w godz. 7-16, wynagrodzenie 2.800 zł netto
VIKING Regina Gryszpińska Produkcja Łodzi - 2017-06-21 - Stare Siołkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rokicie (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI KONTRAKTOWEJ - do 2 800 PLN

Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stano•koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych•rozwój działalności Działu Logistyki Kontraktowej•kontrola zgodności przepływu towaru•zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów•bieżące inwentaryzowanie towarów•dbałość o odpowiednie wykorzystywanie przestrzeni magazynowej•przygotowywanie wycen do Działu Sprzedaży•bieżąca analiza poziomu wypełnienia regałów•przygotowywanie zestawień / raportówMiejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektronicvzny: rekrutacja (at) spedimex.plMiejsce pracy:ul Logistyczna Bielany Wrocławskie Oferta w sali: F
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

PSYCHOLOG - od 2 400 PLN

Prowadzenie konsultacji indywidualnych na rzecz klientów i pracowników Ośrodka, wsparcie psychologiczne w sytuacjach kryzysowych, współpraca z pracownikami socjalnymi w środowisku
Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju - 2017-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 5 300 PLN

zapewnienie zaopatrzenia w surowce zgodne z zapotrzebowaniem oraz nabywanie dodatków do opakowań zgodnie z wymaganiami wewnetrznymi i Grupy Bel
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Chorzele (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY,PROJEKTOWANIA I ARANŻACJI ŁAZIENEK - od 2 350 PLN

obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienya oraz oraz wykonywanie projektu aranżacji łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-02-09 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 200 PLN

Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HODOWLI I ŻYWIENIA ZWIERZĄT - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SORTOWACZ ODPADÓW - od 2 100 PLN

ODZYSK SUROWCÓW Z MATERIAŁÓW SEGREGOWANYCH
EKO SOLAR POLSKA SP ZOO - 2018-04-19 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-01-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

DORADCA KLIENTA - od 925 PLN

Zgodnie z umową.
TESCO (POLSKA) Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Ropczyce (podkarpackie)