SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Bielsko-Biała oferta pracy PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji do produkcji, wykonywanie zestawień zbiorczych, koordynacja transportu. Praca w Dziale Przygotowania Produkcji - zakład prefabrykacji elementów żelbetowych i strunobetonowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Londzina 29, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie dokumentacji do produkcji, wykonywanie zestawień zbiorczych, koordynacja transportu. Praca w Dziale Przygotowania Produkcji - zakład prefabrykacji elementów żelbetowych i strunobetonowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2016
Data zakończenia pracy: 22.06.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (najlepiej związane z budownictwem), doświadczenie nie jest konieczne. Wymagana znajomość programu AutoCAD, pakietu Office (głównie EXCEL) oraz minimum podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Niezbędna umiejętność czytania rysunków technicznych, szybkiego uczenia się oraz komunikatywność.
Nazwa pracodawcy:
PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 27, 60-462 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy: produkcja prefabrykatów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 20.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie strategii sprzedaży i nadzór nad realizacją budżetów sprzedażowych, koordynacja pracy w dziale sprzedaży i marketingu, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnej z kierunkiem rozwoju Spółki, odpowiedzialność za tworzenie i nadzór nad realizacją planu i budżetu marketingowego, analiza skuteczności działań reklamowych i optymalizacja kosztów, nadzór nad działaniami w zakresie PR i kontaktem z mediami.
DOMY WCZASOWE WAM SPÓŁKA Z O.O WARSZAWA ODDZIAŁ WDW SOLINA - 2015-12-02 - Solina (podkarpackie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola jakości gotowych prod., wypełnianie i nadzór arkuszy kontr., raportowanie wyników i niezgodności
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-10-09 - Sława (lubuskie)
Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2018-02-08 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji ISO HCCP oraz dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej.Nadzór nad przestrzeganiem systemów jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Kontrola i organizacja sieci kawiarni, dostarczanie brakujących towarów, poszukiwanie nowych miejsc dla kawiarni, handel hurtowy. Praca wiąże się ze stałą podróżą samochodem, praca w delegacji (Wrocław, Polska, Ukraina - pracodawca zapewnia pełne oddelegowanie).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Składanie rurociągów, składanie konstrukcji stalowych, wykonywanie innych poleceń kierownictwa budowy.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, dbałość o dobre imię, wyjazdy służbowe targi, delegacje(pracodawca daje możliwość zakwaterowania, sfinansowania lub dofinansowania kosztów podróży)
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Lubsko (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Monitorowanie i analizowanie bieżących operacji finansowych. Kontrola kosztów oraz przepływów finansowych firmy. Kontrola kosztów produkcji (materiałów, półproduktów, wyrobów). Przygotowywanie raportów okresowych i analiz finansowych na potrzeby zarządu. Zarządzanie oraz kontrola kosztów produkcji, kosztów pośrednich produkcyjnych, stanów magazynowych zakładu.
KAMET S.A. - 2017-08-04 - Reńska Wieś (opolskie)
poszukiwanie, zatrudnianie, koordynacja pracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Swarzędz (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej
GRUPA AGROCENTRUM Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Grajewo (podlaskie)
DOKONYWANIE ZAKUPÓW MATERIAŁÓW I SUROWCÓW, REALIZACJA STRATEGII ZAKUPÓW, NADZÓR NAD ZAKUPOWANYMI TOWARAMI, KONTROLA NIEZGODNOŚCI W DOSTAWACH, POSZUKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW NA RYNKU, WSPOMAGANIE DZIAŁU MARKETINGU
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMET" JERZY ŻURAŃSKI - 2017-05-09 - Sompolno (wielkopolskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
koordynowanie wysyłki, wystawianie wysyłki: faktura, paragon, listy przewozowe, rozliczanie pojemników z tras, wprowadzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prognozowanie i analizowanie sprzedaży zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim, angielskim), przekazywanie ich działowi produkcji. Utrzymywanie kontakt z obecnymi klinetami (rosyjsko i anglojęzycznymi). Pozyskiwanie nowych klientów, kre4owanie strategii obsługi klientów kluczowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krapkowice (opolskie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego,2. Znajomość wymogów jakościowych,3. Prowadzenie dokumentacji.
PPHU "Kam - Pol" Import - Export Piotr Furmański - 2018-05-02 - Grabów (łódzkie)
Współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; Opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych), a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW czy też dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW. Przedstawianie także jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących z OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
informowanie lekarzy stomatologów i techników dentystycznych o ofercie oraz aktualnych okresowych promocjachobsługa lekarzy stomatologów i techników dentystycznychzebranie zamówień telefonicznychrealizacja zamówień i fakturowanie w systemie SUBIEKT GTwysyłanie ofert i zapytań do lekarzy stomatologów, techników dentystycznychwprowadzanie faktur zakupowych do systemusprawdzanie i rozkładanie towarów na ekspozycji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, promocja danego produktu, nawiązywanie kontaktów z klientami. Praca Polska-Chiny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bidziny (świętokrzyskie)
Murarz
REMONT-BUD Andrzej Gosk - 2017-07-24 - Szepietowo (podlaskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
szkolenie indyjskich firm na temat rynku polskiego oraz sposobów działania na rynku polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
gromadzenie informacji rynkowych i zarządzanie zbiorem tych informacji, planowanie działań marketingowych (reklama, promocje), opracowywanie ofert (jęz. rosyjski i/lub ukraiński), zarządzanie reklamą, doradztwo w zakresie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Czernichów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)