SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC Krapkowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 070 PLN
Zakres obowiązków: Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 070 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 070 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, prawa pracy, prawa podatkowego i ubepieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
min. 2 lata stażu pracy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 1A, 47-303 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2018
Data dodania oferty pracy: 04.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowywanie logistyczne usług. Współpraca z zespołem inżynieryjnym, wykonywanie pomiarów, badań technologicznych i diagnostycznych. Sporządzanie dokumentacji, raportów, sprawozdań. Stały kontakt i wsparcie techniczne dla oddziałów serwisów smarowniczych.
Ecol Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)
Kontrola przepływu towaru. Zamawianie towaru. Wyszukiwanie firm transportowych do przewozu towarów. Przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
opracowywanie i realizowanie strategii promocji dla lokalnej marki OLAVIA TAXI, poszukiwanie nowych reklamodawców i partnerów marki OLAVIA TAXI, kształtowanie działań usprawniajacycyh obsługę klienta, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku marki OLAVIA
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie i aktualizacja bazy klientów, przygotowywanie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Radom (mazowieckie)
Brak danych
"HYDRAPRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wilkowo (lubuskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace związane z księgowością i płacami
Marcin Liszewski Kancelaria Doradztwa Podatkowego - 2018-03-27 - Kłobuck (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem. Sprzedaż szkoleń BHP i ppoż.Umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
e-RK2 ROKSANA TROJANOWSKA - 2017-04-27 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego,Przygotowywanie list płac,Sporządzanie umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, PDOF, GUS,Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Przeworsk (podkarpackie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)
Kontakt osobisty.Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,diagnozowanie i usuwanie awarii techniczych w zakresie sprzętu oraz sieci LAN,konserwacja urządzeń telewizji przemysłowej CCTV.
KOMPLET PLUS Spółka z o.o. - 2016-02-17 - Andrychów (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie grupą konserwatorów, zlecenie prowadzanie i ewidencja rocznych oraz 5-cio letnich przeglądów technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa BLOK - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Górki Noteckie (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie i uzgadnianie danych technicznych. Wykonywanie kosztorysów budowlanych w programie NORMA. Współudział w przygotowaniu umów na roboty budowlane. Przygotowywanie rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Naliczanie list płac związanych z postepowaniem sądowym w systemie SAP.3. Dekretowanie oraz księgowanie dochodów budżetowych.4. Analiza dokumentów księgowych.5. Uzgadnianie kont ksiegi głównej oraz ksiag pomocniczych.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
układanie,odnawianie i konserwacja podłóg
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Bobrowniki (śląskie)
prowadzenie i aktualizacja bazy klientów, przygotowywanie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Radom (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)