SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I RACHUNKOWOŚCI(NR 2570) Białe Błota oferta pracy "HYDRAPRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I RACHUNKOWOŚCI(NR 2570)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2017-04-05
Lokalizacja: Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "HYDRAPRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Azalowa 23, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I RACHUNKOWOŚCI(NR 2570)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białe Błota
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białe Błota
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikacja interpersonalna-autoprezentacja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność prowadzenia działu personalno - finansowego, doświadczenie w obsłudze projektów unijnych[Umiejętność 1] : znajmość obsługi programu Sage Symfonia Handel oraz Kadry i Płace, znajomość programu Płatnik, znajomość przepisów Prawa Pracy,
Nazwa pracodawcy:
"HYDRAPRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Azalowa 23, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 602-62-11-09 - p. Damian Wełnowski
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Białe Błota
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białe Błota
Ulica pracodawcy: Azalowa
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.04.2017
Oferta pracy ważna do: 04.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie zabiegów kosmetycznych na ciało, twarz, manicure, pedicure
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa biezących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy nar ynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa. Praca 15 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Nadarzyn (mazowieckie)
Pomoc przy realizacji przedsięwzięć związanych w utrzymaniem terenów zielonych, przygotowanie wniosków na przeprowadzenie procedur przetargowych, prowadzenie ewidencji odpadów, gospodarka odpadami.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.[Praca na okres próbny] : 19.12.2016-31.01.2017[Godzina zakończenia pracy] : 17:00Kontakt z pracodawcą: 531-424-463 lub +48792103700 lub bestbusiness.firma.sp (at) gmail.com
BEST.BUSINESS Sp.z o.o. - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. zatrudnienia, częste delegacje na terenie kraju
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie maszyn do produkcji. Realizacja planu produkcji na dziale ekstruzji. Planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw maszyn, wdażanie działań optymalizacyjnych, raportowanie.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-09-19 - Wykroty (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
planowanie, przygotowanie, pisanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS, monitoring realizaqcji projektów, sporzadzanie sprawozdań
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- praca biurowa ( usługi opiekuńcze )- rekrutacja opiekunek
CAREWORK24 SP.Z O.O. SP.K - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na terenie budowy
"BUDIF" Jolanta Rokicka - Sędziszów - 2016-10-20 - Sędziszów (świętokrzyskie)
specjalista do spraw zakupówpraca na jedną zmianę08.00-16.00
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-13 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, przygotowywanie zestawień składników wynagrodzeń i ich pochodnych, analizy kadrowo-płacowe raportów w zakresie zatrudnienia i kosztów płacy, analizy w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, przygotowywanie analiz z danymi personalnymi w ramach różnych projektów ogólnozakładowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń, znajomość prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakiertu Ms Office, 1,5 roku doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 601658 933 lub e-mail: biuro (at) hrcenter.com.pl
HR CENTER Marta Majcher - 2016-08-25 - Błażowa (podkarpackie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Nowa Sól (lubuskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji - teczek osobowych, sporządzanie umów - aneksów - świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.kasprzyszak (at) wsf.edu.pl
Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Częstochowa (śląskie)
Biegła znajomość obsługi komputera, samodzielnośc, praca przy komputerze,prowadzenie korespondencji, kontakt z pracodawcami i klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- praca w biurze rachunkowym
Centrum Księgowo-Kadrowe "AGMA" Agata Ptaszyńska - 2016-09-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
* obsługa programu magazynowego i sklepu internetowego,* prowadzenie korespondencji handlowej (w tym z kontrahentami zagranicznymi),* koordynacja zadań logistyczno-sprzedażowych,* przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabierzów (małopolskie)
przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urzązeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków, zdanie egazminu e-learningowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Oława (dolnośląskie)
PRACA BIUROWA
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2015-12-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)