SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM Nadarzyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM
Wynagrodzenie: od 18 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa biezących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy nar ynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa. Praca 15 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Nadarzyn (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Nadarzyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa biezących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy nar ynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa. Praca 15 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nadarzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2016
Data zakończenia pracy: 14.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenei średnie, pół roku pracy w zawodzie, dobra znajomośc chińskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 08.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-04 - Oświęcim (małopolskie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
Pakowanie produktów, obsługa urządzeń linii produkcyjnej, bieżąca kontrola jakości opakowania wyrobów, przestrzeganie ustalonej technologii produkcji
Soltrex Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
pełna procedura eksportowa, rozliczenia z kontrahentami, poszukiwanie dostawców i odbiorów, sprawdzenie jakości towarów, załadunki
BIZAGRO Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Komorów (mazowieckie)
Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż ofert turystycznych, obsługa Klienta, przygotowywanie ofert, reklama w firmie (portale społecznościowe, itp.). Praca rotacyjna według ustalonego grafiku: - w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, w sobotę w godz. 10.00-14.00,- w Skoczowie od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-19.00, w niedziele w godz. 11.00-17.00.Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + prowizja od sprzedaży.
FIT TRAVEL Ewa Parnas - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Główne obowiązki:- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem księgowym.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-08 - Nisko (podkarpackie)
Praca biurowa, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzęń, rozliczanie ZUS-u.
Przedsiębiorstwo Budowlane MONOBET, Marian Andrzejewski - 2016-02-15 - Tychy (śląskie)
załadunek rozładunek nowych aut na autotransporter, rozliczanie się z dokumentów, transport krajowy i międzynarodowy
RAF-TRANS Firma Transportowo-Usługowa - 2015-12-02 - Bełchatów (łódzkie)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
sporządzanie ofert handlowych, przygotowanie promocji
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa i bezpośrednia, organizowanie zamówień - branża lotnicza.
Coramex Mirosław Korniewicz - 2016-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
- zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w salonie - aktywne doradztwo i pomoc techniczna w doborze właściwych produktów - przygotowanie ofert handlowych - budowanie długotrwałych relacji z klientemdbanie o ekspozycje towarów zgodna ze standardami Majster Plus
MAJSTER GRYFICE DANIEL SZCZEPAŃSKI - 2017-05-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- Praca na samodzielnym stanowisku od poniedziałku do piątku. Obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie na koniec miesiąca dokumentów dla księgowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%). -Praca: 9:00-16:00. Wymagania wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana podstawowa znajomość j. angielskiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 886-142-255) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: tablice.tloczone (at) gmail.com
DAAK DAMIAN KRECZMER - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Osoby pracujące na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprawdzanie możliwości technicznych montażu odnawialnych źródełenergii (solary, panele fotowoltaiczne, kotły) oraz przeprowadzanie wizji lokalnych na obiektach (prowadzienie inwentaryzacji obiektu, prace obmiarowe). Praca w delegacjach na terenie całej Polski w systemie 10 dni w miesiącuwolnych pozostałe dni w delegacji w różnych konfiguracjach wyjazdowych. Oferujemy po naszej stronie zatrudnienie na umowę opracę ze stałym wynagrodzeniem, premie zadaniowe i uznaniowe, zakwaterowanie, samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia służące do prawidłowego i rzetelnego wykonywania pracy. Jeśli nie boisz się delegacji, odpowiada Ci kontakt z ludźmi i lubisz pracę ze zgranym zespołem to ta praca jest właśnie dla Ciebie. Każdy z wybranych przez Nas kandydatów zostanie wysłany na tygodniowy okres próbny w terenie w celu zapoznania się z systemem i sposobem pracy w naszej firmie, po pomyślnie zaliczonym okresie próbnym następuje zatrudnienie na 1 miesiąc, następnie na 6 m-c, a po tym okresie zatrudnienie na czas nieokreślony. Wymagania - bardzo wysoka gotowość do wyjazdów służbowych, delegacje na terenie całej Polski - znajomość zagadnień związanych z branżą odnawialnych źródeł energii - mile widziane doświadczenie w dziedzinie hydrauliki, instalacji, lub doświadczenie w montażu urządzeń - wysoka kultura osobista - znajomość rysunku technicznego - znajomość programu autoCad - prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazduOferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę, lub założenie własnej działalności ( istnieje możliwość udziału w opłacie ZUS ) - stałewynagrodzenie minimalne - samochód służbowy - telefon i inny sprzęt niezbędny do wykonywania prac - premie uznaniowe - premie zadaniowe - gwarancja zatrudnienia, ciągłości pracy - szkolenia i możliwości rozwoju - praca w zgranym zespole.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2017-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, wsparcie dla działów operacyjnych, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, praca zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie.Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 8-16.00 od poniedziałku do piątku.
3CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
elastyczny czas pracy - praca biurowa - ocenianie poprawności i kompletności danych znajdujących się w programach - uwzględnianie i analizowanie indywidualnych wymagań klientów - korespondencja z oddziałami w Niemczech - monitorowanie zleceń
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2018-02-23 - Opole (opolskie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, rozliczanie, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2018-07-04 - Nekla (wielkopolskie)
W naszym zakresie działania obejmują:montaż oznakowania drogowego, urzadzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, drogowych barier ochronnych, balustrad mostowych, barier zabezpieczających ruch pieszych, oznakowania aktywnego, konstrukcji wsporczych oznakowania w tym bramownic, wysięgników, konstrukcji zasilania solarnego wraz z fundamentami
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Wystawienia i rozliczanie dokumentów handlowych, sprzedaż, nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami.
HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe - 2016-07-13 - Bargły (śląskie)
publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiady telefoniczne, analiza CV, Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Początkowo umowa zlecenie później umowa o pracę.
Euro-Net Sp. z o.o. - 2017-10-14 - Sokołów (mazowieckie)
znajomość programu SUBIEKT GT,biegła znajomość języka angielskiego,branża: sprzedaż tekstyliów
RTR DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych i pojazdów, kompletowanie przyczep, montowanie układu hydraulicznego i pneumatycznego.
PRO-TRAILER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-08 - Lipiany (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczenia z ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Tczew (pomorskie)