SPECJALISTA DS. REALIZACJI ROBÓT DROGOWYCH(NR 5137) Bydgoszcz oferta pracy ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REALIZACJI ROBÓT DROGOWYCH(NR 5137)
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: W naszym zakresie działania obejmują:montaż oznakowania drogowego, urzadzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, drogowych barier ochronnych, balustrad mostowych, barier zabezpieczających ruch pieszych, oznakowania aktywnego, konstrukcji wsporczych oznakowania w tym bramownic, wysięgników, konstrukcji zasilania solarnego wraz z fundamentami
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witebska 27, 85-778 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W naszym zakresie działania obejmują:montaż oznakowania drogowego, urzadzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, drogowych barier ochronnych, balustrad mostowych, barier zabezpieczających ruch pieszych, oznakowania aktywnego, konstrukcji wsporczych oznakowania w tym bramownic, wysięgników, konstrukcji zasilania solarnego wraz z fundamentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. REALIZACJI ROBÓT DROGOWYCH(NR 5137)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator transportu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne o profilu drogowym, min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku, biegła obsługa komputera (Excel, AutoCad)
Nazwa pracodawcy:
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Witebska 27, 85-778 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:ERPLAST Sp. z o.o.ul. Witebska 2785-778 BydgoszczlubCV należy przesłać na adres e-mail: hanna.zielinska (at) erplast.pllubtel. (52) 360 60 01 w godz. 7.00-15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Witebska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator transportu drogowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.08.2018
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 01.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
praca przy budowie obwodnicy S8
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Tre-Drom Sp.zo.o - 2017-09-01 - Zambrów (podlaskie)
Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Praca na wewnętrznych systemach zgodnie z przyjętymi standardami firmy-wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego-kontrola stanów magazynowych i list zamówień,-prowadzenie rozmów z dostawcami i partnerami handlowymi-tworzenie i wysyłanie zamówień do dostawców-utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami -poszukiwanie nowych dostawców oraz penetrowanie rynku dostawców określonych towarów i usług,-negocjowanie kontraktów na dostawy komponentów-usprawnienia w łańcuchu dostaw-optymalizacja kosztów zakupów
P. W. ELMAR LESZEK KRZYWICKI - 2018-07-18 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt zklientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków wdokumentach.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
kontrola i zwolnienie do produkcji dostarczonych materiałów, produktów i półproduktów, nadzór, monitorowanie oraz prowadzenie czynności kontrolno-pomiarowych na poszczególnych etapach produkcji, nadzorowanie narzędzi kontrolno-pomiarowych, niedopuszczanie wadliwych elementów do dalszych prcesów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji działu Kontroli Jakości, ścisła współpraca z działem produkcji w zakresie realizacji celów jakościowych Spółki, dobra organizacja i zdyscyplinowane podejście do pracy
Euros Polska Spółka z o.o. - 2016-02-15 - Warszowice (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spozywczych materiałów wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ruchu granicznego, pomoc w sprawowaniu nadzoru przeciwepidemiologicznego
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Koroszczyn (lubelskie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Kielce (świętokrzyskie)
diagnozowanie usterek, naprawa aut zgodnie ze zleceniem
KS Service Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-09-15 - Niepruszewo (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
Znajomość Obsługi sklepu internetowego. Znajomości obsługi pakietu MS Office Komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa własna, elastyczność j. angielski biegły
Firma Handlowa i Produkcyjna Antoni Wnuk - 2016-04-11 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont
ARVATO POLSKA Sp. z o. o. - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
dekretacja dowodów księgowych, windykacja należności, wprowadzanie ewidencji środków trwałych, rozliczanie miesięcznych przychodów, rozchodów towarów
ZAKŁAD LASÓW POZNAŃSKICH - 2017-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klintów w zakresie instalacji automatycznych systemów nawadniania,przygotowywanie ofert handlowo-technicznych,wycen systemu nawadniania oraz prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy,budowanie trwałych relacji z klientami
"IRS Polska"Rafał Starzec - 2017-01-20 - Sochaczew (mazowieckie)
Obsługa klienta, przygotowywanie wycen, kosztorysów, ofert handlowych. Praca w godzinach: 10.00-17.00. Branża budowlana (sprzedaż ogrodzeń, bram, itp). www.zawada.slask.pl.
F.H.U. JANUSZ ZAWADA Sosnowiec - 2016-08-30 - Zawiercie (śląskie)
- Alokowanie transakcji; - Manualne i elektroniczne potwierdzanie transakcji z klientem; - Wsparcie dla desku z regionu EMEA; - Wspracie dla klientów z regionu EMEA przez telefon i mailowo; - Raportowanie nieulokowanych transakcji na T + 1; - Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno- rachunkowym,wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych,bieżąca kontrola nalezności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
menager sprzedaży
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-04-19 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
nauka obsługi urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)
murarz. Praca na terenie Zabrza, Gliwic, Rudy Śląskiej.
Zakład Budownictwa Ogólnego BUDGAM Jan Gałuszkiewicz - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)
bankowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Warszawa (mazowieckie)