SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Kędzierzyn-Koźle oferta pracy SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZKOLNA 15B, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), wykształcenie chemiczne bądź znajomość branży chemicznej będzie dodatkowym atutem, mile widziane doświadczenie w dziale zakupów, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, komunikatywność i dobra organizacja pracy, umiejętność skutecznego wyszukiwania potencjalnych dostawców oraz negocjowania warunków zakupu, samodzielność i dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pełnione obowiązki, entuzjazm, energia i dynamika w działaniu, zdolności analityczne, otwartość na naukę oraz dużą różnorodność zadań, szybkość działania, systematyczność w pracy, wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, znajomość pakietu MsOfficePraca od pn.-pt. 8-16
Nazwa pracodawcy: SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
SZKOLNA 15B, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjnyOFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: SZKOLNA
Numer budynku pracodawcy: 15B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 15.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace przy produkcji aluminiowych odlewów, obsługa suwnicy. Umowa o pracę tymczasową. Kontakt kandydatów z pracodawcą: Michał Polinkiewicz: : 539-936-022e-mail: m.polinkiewicz (at) trenkwalder.com.pl Informacja o ofercie w sali D
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
1)diagnozowanie sprzętu komputerowego, sieci informatycznych LAN, konfiguracja urządzeń sieci LAN/WAN pracujących w szkole w zakresie administracji oraz dydaktyki,2)określenie parametrów uszkodzonych podzespołów oraz zasadność ich naprawy,3)w przypadku zasadności naprawy demontaż i montaż podzespołów,4)Instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania na stacjach roboczych zgodnie z posiadanymi nośnikami i licencjami. Pomoc w przypadku problemów z instalacją oprogr. pomoc we wdrażaniu programów i nauka obsługi5)Konfiguracja urządzeń sieci LAN/WAN wykorzystywanych w szkołach6)Zabezpieczenia antywirusowe komputerów stosownie do posiadanego przez szkołę oprogramowania antywirusowego. Przywracanie sprawności zawirusowanego systemu.7)Podłączenie, instalacja i konfiguracja urządzeń komp
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-06-22 - Częstochowa (śląskie)
Kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeń, prowadzenie spraw w wewn. systemie, korespondencja sądowa, prowadzenie kalendarza, sporządzanie pism i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Legnica (dolnośląskie)
Koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji; obsługa strony internetowej; obsługa Klienta zgodnie ze standardami; weryfikowanie oraz uzupełnianie bazy klientów; kontakt telefoniczny z nowymi oraz potencjalnymi klientami celem sprzedaż produktów i usług; ogólne wparcie administracyjne działu handlowego; dbanie o wizerunek firmy; samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność; wysoka kultura osobista;
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie pojazdów Elektrycznych zespołów trakcyjnychpraca na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę, praca 168 godzin w miesiącu, praca na trzy zmiany w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00oferta dostępna w sali B
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-24 - Katowice (śląskie)
rekrutowanie personelu na stanowiska produkcyjne
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z pracownikami w tym ewidencją wynagrodzeń, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczenie kasy, przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych dochodów należnych jed sam terytorialnego, obsługa fin-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą fin firmy VULCAN, regulowanie w terminie zobowiążań jednostki z tytułu dostaw i usług, prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C, rozliczanie w księgach rachunkowych, sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, stałe podnoszenie kwalifikacji, bieżące monitorowanie zmian w przepisach w zakresie wykonywanych czynności, przestrzeganie przepisów wew określonych w jednostce, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin, inf Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Penetracja rynku urządzeń elektronicznych pod kątem sprzedaży i sprzedaż
NORTH TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznychPO STAŻU MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO ZATRUDNIENIA
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Organizacja i prowadzenie zajęć wychowawczych oraz sprawanie opieki nad dziećmi lub młodzieży w placówce
Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim - 2018-08-14 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie towaru do sprzedaży, ekspozycja produktów,praca w sklepieTESCO. Praca na nocki
TESCO POLSKA spółka z o.o. - 2017-07-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
Wsparcie pracowników SKOK w zakresie informatyki; obsługa, zabezpieczenie i ochrona funkcjonujących systemów informatycznych.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "ARKA" - 2015-12-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta czeskojęzycznego, nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontahentami, kontakt z firmami kurierskimi, wykonywanie bieżących tłumaczeń opisów produktów.
KRAKVET Marek Batko Sp. Komandytowa - 2015-11-23 - Kokotów (małopolskie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy),Sporządzanie list wypłat z ZFŚS,Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,Zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin,Zgłaszanie pracowników do FEP,Sporządzanie druków RP-7,Sporządzanie PIT-ów rocznych,Rozliczenia kosztowe płac,Odpowiadanie na zajęcia komornicze,Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; umiejętność negocjacji; biegła obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: obsługa klientów, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych, samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-06 - Gliwice (śląskie)
Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, rozliczanie faktur, rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów cięzarowych, obsługa systemów monitorujących, obsługa programu 4Trans, analiza spójności danych z kartami czasu pracy; wykształcenie min. średnie kierunkowe; doświadczenie pracy związane z działalnością spedycyjną lub transportową; znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość programu EXCEL, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2015-10-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wprowadzanie towaru do sprzedaży, obsługa sklepu internetowego, pomoc w opracowywaniu opisu produktu.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z lokalami użytkowymi, dzierżawą terenu, powierzchni reklamowych, prowadzenie spraw odnośnie wykupu nieruchomości gruntowych, sporządzanie umów na najem pomieszczeń dodatkowych i znajomość spraw związanych ze spółdzielczością mieszkaniową.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości, nadzór nad produkcją, realizacja zamówień, gospodarka materiałowa, współpraca z Kierownikiem ds. Produkcji
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-09-04 - Augustów (podlaskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór i koordynacja zespołu produkcyjnego- realizowanie planu produkcyjnego- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)