SPECJALISTA DS. KREDYTÓW Pleszew oferta pracy DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Data publikacji: 2016-07-12
Lokalizacja: Pleszew (wielkopolskie)
Pracodawca: DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pleszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pleszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Adres pracodawcy:
63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pleszewski
Gmina pracodawcy: Pleszew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pleszew
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 12.07.2016
Oferta pracy ważna do: 11.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji mailowych i telefonicznych, udzielanie informacji turystycznej.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Zamość (lubelskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
Produkcja i montaż okien PCV i konstrukcji aluminiowych
STUDIO OKNO SP. Z.O.O. - 2017-03-22 - Antoniew (łódzkie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Koordynowanie procesu sprzedaży usługi począwszy od analizy rynku, przygotowanie ofert do podpisania umowy z klientem oraz sprzedaży usług. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usługi.
WYKOPIEMY PIOTR BUJARA - 2018-01-17 - Łubie (śląskie)
obsługa komputera oraz pakietu office, zorganizowanie, komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)
- budowanie i bieżące uzupełnianie bazy danych klientówinstytucjonalnych; - aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż; -współudział w planowaniu i organizacji eventów kinowych, akcjimarketingowych i innych wydarzeń odbywających się w kinie; -koordynowanie i kontrolowanie rezerwacji grupowych iindywidualnych; - organizacja eventów okolicznościowych; - dbanie opozytywny wizerunek Firmy.Mile widziany własny samochód. Oferujemy: - ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; - atrakcyjnewarunki pracy; - stabilność zatrudnienia; - niezbędne narzędzia pracy.
CINEMA 3D SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, poszukiwanie do pracy kandydatów z Ukrainy odpowiadających oczekiwaniom danego pracodawcy, planowanie i realizowanie danego procesu rekrutacyjnego, współtworzenie profilu kandydata, prowadzenie rozmów w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej,praca przy komputerze,kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie cv drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Weryfikacja w programie finansowo – księgowym dokumentów do rozliczeń podatkowych.
Weryfikacja zdarzeń gospodarczych i ich ujęcie w podatku dochodowym i VAT.
Weryfikacja dokumentacji w rozliczeniach wewnątrzwspólnotowych i poza unijnych.
Sporządzanie raportów z weryfikacji.
Sporządzanie raportów rozliczeń podatkowych.
Zatwierdzanie dokumentów podatkowych zgodnie z procedurami firmy.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa, w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Operator frezarki w firmie budującej drogi.Praca na terenie gminy Kamienica Polska
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Osiny (śląskie)
zaopatrzenie w materiały budowalne
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rybnik (łódzkie)
księgowanie wpłat, obsługa interesantów, windykacja
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach - 2018-07-17 - Kowary (dolnośląskie)
sporządzanie ofert dla klientów, realizacja założonych celów sprzedażowych, prezentacja produktu oraz stały kontakt z klientami
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-06-22 - Rusiec (łódzkie)
Przygotowywanie, pozyskiwanie ofert nieruchomości oraz prezentacja ofert klientowi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GK GRZEGORZ KONIECZNY - 2018-03-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, uprawnienia: książeczka sanitarno- epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe: 5 lat w zarządzniu w gastronomii. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, doskonała znajomość aktualnego menu, informowanie zaopatrzeniowca o brakach. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Łukomie (mazowieckie)
Branża: produkcja systemów uzdatniania wody.Realizacja sprzedaży towarów do klientów, pozyskiawanie nowych klientów, analiza ofert konkurencyjncyh, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż towarów stacjonarnie oraz przez sklep internetowy. Wprowadzanie towarów do sklepu, zakładanie indeksów, sporządzanie wycen dla klientów, wystawianie dokumnetów sprzedaży, nadzór nad realizacją wysyłek do klientów.Prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Prowadzenie działań nastawionych na zwiększenie sprzedaży produktów.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- promowanie wizerunku firmy,- prowadzenie kampanii społecznościowych,- lokalne reklamowanie firmy,- realizacja strategii marketingowej,
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
http://tychy.slaska.policja.gov.pl/k27/z-zycia-jednostki/oferty-pracy/209519,Komenda-Miejska-Policji-w-Tychach-poszukuje-kandydatowkandydatek-na-stanowisko-p.html
Komenda Miejska Policji w Tychach - 2017-08-03 - Tychy (śląskie)
Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)