SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW Kowary oferta pracy Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie wpłat, obsługa interesantów, windykacja
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Kowary (dolnośląskie)
Pracodawca: Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 11, 58-530 Kowary, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie wpłat, obsługa interesantów, windykacja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kowary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kowary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w pracy na stanowisku, niekaralność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych,[Umiejętność 1] : znajomość przepisów z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Dworcowa 11, 58-530 Kowary, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jeleniogórski
Gmina pracodawcy: Kowary
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kowary
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: utrzymanie budynków komunalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
Praca administracyjno-biurowa związana z obiegiem dokumentacji w jednostce oraz obsługa sprzętu biurowego. Przepisywanie pism. Protokołowanie na naradach kierownictwa
Areszt Śledczy w Lesznie - 2017-01-20 - Leszno (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych; analizowanie przeterminowanych należności; przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie sprawozdań dla kierownictwa z prowadzonych procesów rekrutacyjnych
TVI INC Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
Serwis i konserwacja urządzeń drukujących, kontakt z klientem,wyjazdy do klienta. Praca od 8-16
XEROPARTNER IT Grzegorz Weselski - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
Obsługa urządzeń oraz asortymentu/garderoby klientów. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godzinach 6-14, 14-22. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2016-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji oraz czynności związanych z ochroną środowiska, przygotowywanie sprawozdań, nadzór nad przestrzeganiem przepisów, kontrola stanu bezpieczeństwa pożarowego i ochrony środowiska, współpraca z instytucjami.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-01-19 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich
SILVAN sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik budowlany
Usługi Remontowo- Budowlane Kazimierz Herduś - 2017-02-07 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Praca związana z zarządzaniem nieruchomości i wspólnot oraz administrowanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
Promowanie wizerunku firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy, opieka nad kluczowymi klientami, relizacja planów sprzedaży, monitoring płatności.
Design sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głuchołazy (opolskie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczna obsługa klienta, budowa długotrwałych relacji z klientem, doradztwo produktowe, obsługa wewnętrznego systemu zamówień
IMPREKO SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
Jarosław Caban - 2017-10-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, aktywne poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji z dostawcami, realizacje zamówień na materiały bezpośrednie (strategiczne), aktualizowanie baz dostawców i produktów, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
telefoniczna obsługa klientów, prace biurowe
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca komunikacja z dostawcami orazkomórkami wewnętrznymi firmy, w celuprawidłowej organizacji i planowaniadziałań
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
planowanie i organizacja przedsięwzięć kulturalnych w oparciu o nowe media dla dzieci i młodzieżygodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
Realizacja polotyki firmy, prowadzenie dokumentacji, obsługa komputera, rozliczanie faktur, ewidencja wydatków i działań
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)