SPECJALISTA Legionowo oferta pracy CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 030 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 030 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1) wypłata nagrody jubileuszowej;2) wypłata nagrody rocznej;3) w ramach funduszu świadczeń socjalnych dopłata do wypoczynku tzw. wczasy pod gruszą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 030 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy B,
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność organizacji pracy własnej, komunikowania się, współpracy, rozwiązywania problemów, koordynowania, interpretacji przepisów, znajomość co najmiej jednego języka obcego w stopniu podstawowym.Mile widziane 3 lata stażu pracy w administrowaniu obiektami. Wymagane dokumenty kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Centrum Szkolenia Policji+ list motywacyjny.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:45 - 15:45
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Adres strony pracodawcy: www.csp.edu.pl
Ulica pracodawcy: Zegrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 121
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kreowanie i realizację polityki handlowej sieci sklepów, zapewnienie optymalizacji warunków zakupów i rentowności poprzez skuteczne negocjacje z dostawcami, bieżąca analiza wyników sprzedaży kategorii produktów na poziomie krajowym
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Krosno (podkarpackie)
aktywna, stacjonarna sprzedaż kursów językowych, pozyskiwanie klientów w oparciu o otrzymaną bazę danych, obsługa przed- i posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2016-02-24 - Rybnik (śląskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
zakup i sprzedaż samochodów używanych, przygotowanie samochodu do sprzedaży, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z zakupoem i sprzedażą, dodawanie ogłoszeń samochodów do sklepu internetowego.
JCK SP. Z O. O. - 2017-10-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w innych sprawach. Prowadzenie mediacji. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOznaczenie konkursu: Kd.111-9/17
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-15 - Lublin (lubelskie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Zielona Góra (lubuskie)
-
FUNDACJA ALPHA INSTUTE - 2016-12-01 - Gdynia (pomorskie)
ustawianie kampanii reklamowych w internecie, optymalizacja emisji kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów z kampanii
BIDLAB Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa maili z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim, wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Staż dla osoby do 30 roku życia realizowany w ramach projektu współfinasowanego z EFS "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (II)" PO WER.Zapoznanie się z ofertą produktów firmy, zapoznanie się z zasadami działania sklepów internetowych, obsługa wysyłek towarów, wprowadzanie treści na strony sklepów internetowych.Praca w godzinach od 8-16 lub 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
- szkolenie pracowników z zakresu danych osobowych- wykonywanie zadań z zakresu administrowania danych osobowych- tworzenie procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO- kontrola procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur na lokale usługowe, zawieranie umów. Praca na pół etatu, godziny i ilość - do ustalenia. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sekterariat (at) smkomunalnik.pl, tel.: 71 346 97 81.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Komunalnik" - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wymagania: wyksz. wyższe, mile widziane doświadczenie, dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole;zakres obowiązków: tworzenie i kontrola dokumentacji jakościowej, nadzór nad jakością materiałów i części,wspieranie działów produkcyjnych w zakresie formalizowania i wdrażania procesów jakościowych, prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi standardami, ścisła współpraca z działem produkcji, przeprowadzanie jakościowych audytów produkcji, odpowiedzialność za aktualizację standardów jakościowych;
PUH "DE FACTO" ZBIGNIEW SITEK - 2016-09-19 - Kaczory (wielkopolskie)
Realizacja zamównień, fakturowanie.
BOTAR I SP. Z O.O. SP.K. - 2018-01-18 - Tuszyma (podkarpackie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń Klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielanie informacji Klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.
QUMAK S.A. - 2016-08-05 - Płock (mazowieckie)
Pełna obsługa firmy z zakresu BHP; jedna zmiana (7-15); praca od zaraz; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15).
TRITEC Production Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Redzikowo (pomorskie)
Dobór środków transportowych do otrzymywanych zleceń i przewożonych towarów pod względem technicznym, ekonomicznym oraz formalnym.Nadzorowanie realizowanych zleceń transportowych, w tym fakturowanie wykonanych zleceń.Współpraca z kontrahentami, nadzór nad formalno-prawnymi aspektami dokumentacji transportowej.Archiwizacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)
praca na dziale spożywczym
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, kontakt z klientami biura oraz instytucjami zewnętrznymi, obsługa klientów z zakresu kadr
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Praca przy linii montażowej w dużym warsztacie naprawy samochodowej. Wymagana wiedza z zakresu standardowych praktyk przygotowania powierzchni samochodu do lakierowania, nakładania powłok lakierniczych, suszenia i utrwalania. Wymagana także umiejętność malowania i czyszczenia pistoletu lakierniczego oraz wysoki standard wykonywanej pracy.
kontakt przez OHP - 2016-12-05 - Irlandia (Irlandia)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-02-28 - Sękocin Stary (mazowieckie)