SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Czechowice-Dziedzice oferta pracy 3CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, wsparcie dla działów operacyjnych, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, praca zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie.Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 8-16.00 od poniedziałku do piątku.
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pracodawca: 3CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚWIERKOWICKA 36, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, wsparcie dla działów operacyjnych, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, praca zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie.Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 8-16.00 od poniedziałku do piątku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, minimum licencjat, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, wymagana komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy:
3CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
ŚWIERKOWICKA 36, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wskazany kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Czechowice-Dziedzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czechowice-Dziedzice
Ulica pracodawcy: ŚWIERKOWICKA
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 15.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTÓW W BIURZE RACHUNKOWYM, PROWADZENIE ROZLICZEŃ PŁACOWYCH ORAZ KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĄŻEK PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, OBSŁUGA PROGRAMU KADROWO PŁACOWEGO
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Rozbudowa portfela klientów.Analiza potrzeb rynku.Koordynacja projektów w obrębie posiadanego portfela klientówSprzedaż b2b- kontakty telefoniczne z klientami, spotkania z partnerami biznesowymiWspółtworzenie sponsorowanych sekcji tematycznych Rzecz o Innowacjach, Rzecz o Inwestycjach, ukazujących się na łamach najbardziej prestiżowych dzienników gospodarczych w kraju oraz nowego programu "goPL", który ukazuje się na łamach serwisu internetowego dziennika gospodarczego.Współtworzenie i rozwijanie portalu internetowego rzeczo.plWspółtworzenie Forum Inteligentnego Rozwoju (irforum.pl) prestiżowego wydarzenia biznesowo-naukowo-samorządowego.Pozyskiwanie treści do wydań poprzez sprzedaż oferowanych produktów.Przeprowadzanie wywiadów oraz redagowanie tekstów, które ukażą się na łamach najbardziej opiniotwórczej ogólnopolskiej prasy.
CENTRUM INTELIGENTNEGO ROZWOJU SPÓŁKA CYWILNA DAMIAN BARAN - 2018-07-25 - Tychy (śląskie)
praca biurowa, prowadzenie obsługi klienta w zakresie realizacji zamówień w języku ukraińskim oraz angielskim, udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji, sporządzanie dokumentów i raportów, monitorowanie stanu należności klientówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
DORADZTWO FINANSOWO PRAWNE SZYMON DUDEK - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
opracowanie technologii
ENERGO-MECHANIK Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, chorobowe) wystawianie zaświadczeń o zarobkach, swiadectw pracy, Z-3, RP-7
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2015-12-15 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-04 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z Ukrainą, zamawianie towarów, prowadzenie roliczeń z firmami ukraińskiemi.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Babica (podkarpackie)
Administrowanie wspólnot mieszkaniowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż płytek gresowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, znajomość gospodarki magazynowej. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży. Miejsce wykonywania pracy: Kiermasz płytek, ul. Wejherowska 40A, Reda. Do wynagrodzenia doliczana prowizja od sprzedaży.
INTEGRO DACH SYSTEM Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-05-24 - Reda (pomorskie)
aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej, do dziennika "Głos Wolsztyński" , portali internetowych, tygodnika "Dzień Wolsztyński", oraz innych tygodników wydawanych przez Polska Press Grupę i bezpłatnycch tytułów wydawcy, płaca zasadnicza + prowizja
POLSKA PRESS Sp. z o.o - 2016-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: UTRZYMANIE I ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA - WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI WEWNĘTRZNYCH APLIKACJI FIRMY, ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. . Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- pomoc techniczna w zakresie obsługi zleceń i zdarzeń,- analiza i rozwiązywanie problemów bieżących,- tworzenie i wdrażanie ulepszeń i nowych rozwiązań,- zarządzanie problemami i zmianą,-organizacja i usystematyzowanie wiedzy, dzielenie się wiedzą,-usprawnienie komunikacji z klientami i udziałowcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych, zgłaszających się do OSZ,- Planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym,-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych,- Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego,- Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp.,- Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych,- Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzenie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności
WARMIŃSKO MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W OLSZTYNIE - 2017-09-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-25 - Chełm (lubelskie)
Kontrola warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, korodynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, nadzór nad sprawami związanymi z ochrona przeciwpożarową, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska itp. Praca w godz. 9:00-13:00
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Nowa Sól (lubuskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
Zakres obowiązków: * aktywne pozyskiwanie klientów* analiza potrzeb klientów* utrzymywanie trwałych relacji z klientami* prowadzenie akcji telemarketingowych* realizacja sprzedaży
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Maniowy (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Opiekunka dzieci w drodze do szkoły
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie- doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą KlientaPracodawca oczekuje:- komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,- uporu i nastawienia na realizację celów,- dużego zaangażowania i motywacji do pracy,- dobrej organizacji pracy własnej,- dobrej umiejętności obsługi MS Office ( w szczególności Excel )Mile widziane:- doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych,- znajomość produktów finansowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dot. zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji i formularzy
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Mareza (pomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcje stalowe)
KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Radomsko (łódzkie)