SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 154 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Data publikacji: 2016-07-25
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 154 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 154 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: praca w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji-roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych-znajomość przepisów prawa zamówień publicznych (ustawa prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi, dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE)-umiejętność interpretacji przepisów-umiejętność negocjacjiWYMAGANIA DODATKOWE:-umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych-umiejętność pracy w zespole-6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznychDokumenty należy złożyć do: 2 sierpnia 2016 r.-Decyduje data: nadania stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 ChełmDodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 02.08.2016 r., Godziny : 07.30-10.00 i 12.30-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 25.07.2016
Oferta pracy ważna do: 02.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Poszukujemy kandydata na stanowisko Hadoop Administrator, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie platformy Big Data na której znajduje się kompleksowy ekosystem analityczny. Platforma Hadoop oparta jest na dystrybucji Hortonworks HDP zintegrowanej z innymi systemami dystrybucji, między innymi Elasticsearch, Kafka i wieloma innymi systemami które dostarczają mierzalne i niezawodne mechanizmy przetwarzania dużych ilości danych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie pracy równoważnym (od 8.00 do 16.00) + dyżury przez całą dobę oraz w soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym. Wymagane doświadczenie z Hadoop (preferowana dystrybucja Hortonworks) budową i wsparciem włączając w to projektowanie, capasity planning, cluster set up, performance tuning oraz monitoring. Doświadczenie w utrzymaniu i używaniu relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL, itp.). Doświadczenie z ciągłą integracją i automatyzacją narzędzi (Git, Puppet, Jenkins, itp.). Znajomość Java testing frameworks takich jak Junit. Doświadczenie w programowaniu (preferowane Pearl/Python lub Ruby). Doświadczenie w pracy z podstawami Java Garbage collection. Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Linux. Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i ich usuwaniu w odniesieniu do aplikacji i procesów Java. Doświadczenie w podnoszeniu wydajności aplikacji. Wymagana znajomość narzędzi Elasticsearch lub Solr. Praca z NoSQL, bazami danych MongoDB, Hbase, Cassandra. Praca z Kafka, Logstash. Umiejętność czytania, tworzenia i modyfikacji skryptów shell.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
staż w dziale projektów w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna sekretariatu, prowadzenie i nadzorowanie terminarza, rezerwacja biletów lotniczych i hoteli, przygotownie sprawozdań z posiedzeń zarządu, zgłaszanie zmian do krajowego rejestru ksiąg wieczystych, pozyskiwanie zleceń i zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, przygotowanie dokumnetów i wysyłka do klientów, redagownaie pism reklamowych i innych dokumentów handlowych kierowanych do firm i innych instytucji polskich i zagranicznych, archiwizowanie dokumnetów spółki, zarządzanie korespondencją spółk, tłumaczenie pism spotakań z kontrahentami zagranicznymi
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2016-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Kosztorysowanie, sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowanie i rozliczanie robót budowlanych. Prowadzenie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień, przetargów. Kontakty z mieszkańcami i organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP. Bieżące doradztwo i sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów.
"ELIN" ARKADIUSZ MISZKIEWICZ - 2017-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa sekretariatu, wystawianie i księgowanie wstepne dokumentów firmowych
MEGA TRAILERS SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Ludwików (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych oraz pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz opłat za usługi wodne. Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska, przyrody, gospodarki lasami w jednostkach wojskowych. Wjyjazdy w teren. Praca w godzinach 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-06-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa partnerów handlowych z Rosji i Ukrainy. Realizowanie planów sprzedaży mebli. Pozyskiwanie wiedzy o rynku meblarskim. Posługiwanie się branżową terminologią w języku ukraińskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łobodno (śląskie)
obsługa klienta hurtowego, kontakt z potencjalnymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia- prowadzenie działalności na rzecz młodzieży uczącej się, absolwentów oraz młodzieży poszukującej pracy- opracowywanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego- gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach, drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych na potrzebach rynku pracy
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Produkcja i przetwarzanie kebabu w tym doner kebab, adana kebab, szaszłyki, tureckie kotlety mielone.
NAZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Leźno (pomorskie)
- Rozładunek i załadunek dostaw;- Prace magazynowe;- Przygotowanie produktów do wysyłki zgodnie ze standardem firmy i dokumentacją;- Współpraca z firmami spedycyjnymi i kurierami;- Dbałość o porządek w miejscu pracy oraz właściwe rozmieszczenie towarów;
Multi-Tech Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Bytom (śląskie)
- administrowanie i obsługa sklepu internetowego,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień internetowych,- przygotowywanie zamówień internetowych- przygotowywanie towarów do wysyłki- administrowanie programu internetowego EOM oraz programu KAMSOFT
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów
HORTUS - OGRODY KRZYSZTOF TRUSIEWICZ GĄBIN - 2016-04-04 - Gąbin (zachodniopomorskie)
obsługa zamówień klientów, kontakt z klientami telefoniczny i emailowy, obsługa komputera, dbałość o relacje.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Rąbień (łódzkie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, negocjowanie umów
TVM2 SP. Z O. O. - 2016-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa produkcji, przyjmowanie z produkcji gotowych produktów, prowadzenie załadunku i rozładunku towaru, transport wewnętrzny towarów i półproduktów, kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym, praca na pełen etat.
Marcon Avista Sp.z o.o. - 2018-07-12 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa klienta, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, współpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Sosnowiec (łódzkie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. rumuńskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz wdrażania nowych pracowników, prowadzenie szkoleń, udział w ocenie pracowników, wsparcie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych oraz podejmowaniu decyzji personalnych, sporządzanie raportów i prezentacji na potrzeby firmy.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Jarosław (podkarpackie)
kreowanie i realizację polityki handlowej sieci sklepów, zapewnienie optymalizacji warunków zakupów i rentowności poprzez skuteczne negocjacje z dostawcami, bieżąca analiza wyników sprzedaży kategorii produktów na poziomie krajowym
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Krosno (podkarpackie)
-aktywne docieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych - realizowanie sprzedaży w oparciu o nowe innowacyjne na rynku standardy sprzedaży - budowanie długofalowych relacji z Klientami - realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży - sprzedaż produktów cieszących się zaufaniem i uznaniem ze strony Klientów
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A - 2016-01-15 - Częstochowa (śląskie)
STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku uzbeckim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą uzbeckich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche, Rypin, ul. Mławska 47 B.W dniach 18-19.08.2016r. w godz. 09.00-15.30 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie (Klub Pracy) odbędzie się giełda pracy.Wymagania:min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, mile widziana znajomość programu Symfonia
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)