SPECJALISTA DO SPRAW FAKTUROWANIA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Oświęcim oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FAKTUROWANIA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chemików 7, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW FAKTUROWANIA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wykształcenie wyższe w kierunkach związanych z finansami i ekonomią.Bardzo dobra znajomość MS Office.Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.Dokładność i dobra organizacja pracy.Znajomość obsługi programów księgowych.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Starowiejska 209, 32-608 Osiek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres praca (at) frewex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Osiek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Osiek
Ulica pracodawcy: Starowiejska
Numer budynku pracodawcy: 209
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz obsługa relaizacji kampanii internetowych, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami indyjskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktulanej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińskojęzycznymi, którcyh rachunki podlegaja ww. czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
1. Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami (Karty Przekazywania Odpadów, Karty Ewidencji Odpadów, Katalog Odpadów itp.)2. Składanie terminowych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska (Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta itp.)3. Współuczestnictwo w tworzeniu normy ISO 14001 (norma środowiskowa)4. Kontakt z firmami odbierającymi odpady, rozliczanie faktur itp.5. Udział w tworzeniu procedur/instrukcji dot. postępowania z odpadami na terenie Szpitala.6. Prowadzenie postępowań konkursowych na odbiór odpadów, tworzenie specyfikacji do przetargów na odbiór odpadów.7. Bieżąca znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska (Ustawy, Rozporządzenia itp).
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary w Sosnowcu - 2018-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami głównie wietnamskimi, prowadzenie badania i gromadzenie informacji rynkowej, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie realizacji i pozyskanie klientów, kontrola zamówień, sporządzanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Myślina (opolskie)
Sporządzanie list płac z osobowego i bezosobowego funduszu płac oraz funduszu świadczeń socjalnych, obliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz innych dopłat, nadpłat lub potrąceń, naliczanie podatków i składek na ubezpieczenia społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe ich odprowadzanie, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych dla osób i i urzędów, obsługa systemu Kadry Płace i Płatnik, przygotowywanie sprawozdań z zakresu funduszu płac.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
•sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, •aktywne pozyskiwanie nowych klientów,•realizacja planów sprzedażowych,•budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja procesów homologacyjnych dla pojazdów szynowych, współudział w badaniach pojazdów, współpraca z jednostkami badawczymi
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna - 2017-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- nadzrorowanie stanu BHP- opracowywanie regulaminów, instrukcji, postępowania powypadkowe- prowadzenie szkoleń BHP- sporządzanie sprawozdań- pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej
Centrym Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM NT. AKTUALNEJ OFERTY HANDLOWEJ, OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I POZYSKIWANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE I MAILOWO, PRZEPROWADZANIE BADAŃ ANKIETOWYCH, UZUPEŁNIANIE FORMULARZY INFORMACYJNYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie opinii prawnych, analiza działań prawnych klientów firmy, sporządzanie pism, dostarczanie oraz odbieranie dokumentów od klientów i urzędów
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
realizacja zadań z obszaru BHP, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie szkoleń z BHP
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO S.A. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
"NOVUM STONE EXPERT" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-09-25 - Sokoły (podlaskie)
Praca na budowie, nadzorowanie i kierowanie robotami budowlanymiPraca na terenie budów w trakcie realizacji kontraktów budowlanych
Termobud A.J. Kowal Spółka Jawna - 2018-05-15 - Mielec (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Planowanie pracy zespołu; obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
Bertelsmann Media Sp. z o.o., o/arvato Finance - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac
Kotłorem Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Lubin (dolnośląskie)
Wsparcie użytkowników od strony IT w zakresie systemu kadrowo-płacowego, tworzenie i utrzymywanie raportów dla użytkowników, utrzymywanie najnowszej wersji oprogramowania, kontakt z działem wsparcie technicznego dostawcy oprogramowania.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-11 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
układanie czasu pracy, układanie profilu pracy, układanie i kontrolowanie tras, raportowanie w SAP, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Koło (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja w programie finansowo – księgowym dokumentów do rozliczeń podatkowych.
Weryfikacja zdarzeń gospodarczych i ich ujęcie w podatku dochodowym i VAT.
Weryfikacja dokumentacji w rozliczeniach wewnątrzwspólnotowych i poza unijnych.
Sporządzanie raportów z weryfikacji.
Sporządzanie raportów rozliczeń podatkowych.
Zatwierdzanie dokumentów podatkowych zgodnie z procedurami firmy.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)