SPECJALISTA D/S PLANOWANIA PRODUKCJI Międzyrzec Podlaski oferta pracy Wipasz Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA D/S PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Data publikacji: 2018-07-03
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: Wipasz Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 103A, 21-350 Międzyrzec Podlaski, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzec Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzec Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier organizacji i planowania produkcji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub zarządzanie, bardzo dobra znakomość MS Office.
Nazwa pracodawcy: Wipasz Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
10-373 Wadąg, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Dywity
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadąg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy ważna do: 02.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
Umbrella Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość zasad prowadzenia kadr i płac, znajomość programu płatnik, podstawowych zasad rachunkowości finansowej, znajomość obowiązków płatnika ZUS, PIT, CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-03-29 - Kutno (łódzkie)
sprzedaż ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem
PORT POLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Brwinów (mazowieckie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie wstępnych i pogłębionych ocen ryzyka IT. Uczestnictwo w inicjatywach poprawy zarządzania ryzykiem i procesów oceny dostawców w firmie. Zadządzanie incydentami, identyfikowanie problemów i zmniejszanie zagrożenia. Dostarczanie na czas i zgodnie z wymaganymi standardami UB sprawozdań z oceny ryzyka. Prowadzenie regularnych spotkań projektowych. Pełnienie funkcji mentora dla młodszych kolegów; prowadzenie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
promowanie marki Skoda, reklama
RE-WO VOLUMIS MOTORS sp. z o.o. - 2016-01-05 - Lubin (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanienowych klientó, zaangażowanie i samodzielność, kreatywność zdolnośćszybkiego uczenia się i podejmowania decyzji
LOTKO DUO Sp..z o.o - 2017-05-23 - Kotórz Mały (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestrowanie poczty pracodawcy oraz klientów i przekazywanie jej do odpowiednich osób, obsługa spotkań pracodawcy i klientów, zapewnienie sprawnego obiegu informacji
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunku kosztów i wyników, analizowanie wyników, sporządzanie i analiza bilansu, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz dokonywanie ich kontroli i analiz, opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy, kierowanie sespołem pracowników realizujących zadania szczegółowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe. Praca 6-14.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-12-20 - Gdynia (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Czosnów (mazowieckie)
Metkowanie towaru, obróbka zdjęć w sklepie internetowym, wydawanie towaru, układanie towaru, aktualizacja bazy danych, sprzątanie hali, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Przeczyce (śląskie)
zbieranie danych niezbędnych do wykonywania usług firmy, która zajmuje się pozyskiwaniem dotacji unijnych dla elektrowni słonecznych i obsługą inwestycji - oferowanie usług i prowadzenie ankiet badających potrzeby (www.evoenergy.pl)
EWO Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Mława (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, PFRON, US), prowadzenie akt osobowych, ZFŚŚ.
BVT S.A. - 2017-10-27 - Tarnów (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2018-01-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Zgodny z progrmamem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
Różne prace porządkowe.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Ropczyce (podkarpackie)
przygotowywanie dań z menu restauracji PRACA W SOBOTĘ I NIEDZIELĘ, GODZ 10.00-22.00 DLA OSÓB PO 30 ROKU ŻYCIA /RPO/
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wyładunek towaru, sprawna obsługa przepływu towaru na linii dostawca-działy handlowe. Monitorowanie stanu asortymentu znajdującego się w magazynie i dziale handlowym. Należyte oznakowanie sprzedawanych towarów, sprawna, miła i fachowa obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-05-11 - Płońsk (mazowieckie)
Firma MRC Doltech poszukuje osobę na stanowisko Specjalista ds. Zaopatrzenia/Zakupów. Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) doltech.plOferujemy: stałą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia przy projektach prototypowych, innowacyjnych.
DOLTECH Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-02-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- przyjmowanie wniosków od beneficjentów- animacja społeczności lokalnej z obszaru LGD- inne działania wynikające z potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-10-26 - Pokój (opolskie)