SPECJALISTA DS. EWALUACJI I MONITORINGU Czosnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EWALUACJI I MONITORINGU
Wynagrodzenie: od 2 768,58 PLN
Zakres obowiązków: Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Czosnów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Czosnów, powiat: nowodworski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 768,58 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EWALUACJI I MONITORINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czosnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 768,58 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętności obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądana znajomość LSR, zagadnień LEADER i PROW 2014-2020Umiejętność organizacji pracy, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność śledzenia zmian w przepisachKomunikatywnośćKultura osobista
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Juliusza Słowackiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Juliusza Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Działalność organizacji członkowskich.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. załącznika do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Czarnków (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Pajęczno (łódzkie)
Organizacja i koordynacja pracy kierowców, nadzór nad stanem technicznym pojazdów, planowanie i optymalizacja przewozów przy wsp[ólpracy z Działem Planowania produkcji, Obsługi Klienta oraz Magazynem, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego, optymalizacja kosztów transportu, ustalanie kosztów usług transportowych z firmami spedycyjnymi, kontrola faktur za usługi spedycyjno-transportowe, sorządzanie deklaracji INTRASTAT
OrganikAgro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2017-04-21 - Dobroń Duży (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
-Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.-Współpraca z działem marketingu.-Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Składanie zamówień do dostawców; optymalizacja działań logistycznych; obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów; prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów; utrzymywanie stanów min. i max. towarów; negocjacje warunków zakupowych u dostawców. praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego Comarch Optima
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2016-10-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długofalowych relacji z obsługiwanymi klientami, organizowanie spotkań z klientami( w siedzibie siedzibie Spółki lub w delegacji), rejestracja i aktualizowanie danych kontrahentów w systemie, obsługa zamówień i zamówień specjalnych ( przyjmowanie zamówień, rejestracja zamówień w systemie, potwierdzanie zamówień w systemie, potwierdzania zamówienia klientowi, informacja klienta o brakach, ustalanie terminu realizacji zamówienia, fakturowanie). Realizacja założonego planu sprzedaży, tworzenie codziennej prognozy sprzedaży, bieżąca odpowiedź na zapytanie ofertowe klientów. Prowadzenie akcji promocyjnych, organizowanie dostaw do klientów, wyjazdy służbowe.
"BALTIC WOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Jasło (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Myszyniec (mazowieckie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-10 - Brzeźnica (małopolskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace porządkowe, prace związane z utrzymaniem zieleni, przycinanie, nawożenie i nawadnianie roślin, zakładanie i pielęgnacja trawników, usuwanie chwasów, wykonywanie zabiegów z zakresu ochrony roślin, koszenie terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Łęczyca (łódzkie)
Wsparcie przy tworzeniu dokumentacji produkcyjnej, dystrybucja i aktualizacja dokumentacji produkcyjnej (rysunki techniczne), analizowanie dokumentacji technicznej pod kątem zapotrzebowania na materiały, ewidencja stanów magazynowych, składanie zamówień, kontrola dostaw pod kątem ilościowym i terminowym, prowadzenie negocjacji cenowych, przygotowanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "TAR-STAL" J. I H. KAWA SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-07 - Sieradza (małopolskie)
Obsługa biura Marketing
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa firmy pod względem kadr i płac, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o dobry wizerunek sklepu, sprzedaż odzieży.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Stałe monitorowanie i pozyskiwanie informacji o ukazujących się postępowaniach przetargowych, terminowe składanie ofert przetargowych, weryfikacja i analiza warunków zamówienia udziału w przetargów, gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Zawiercie (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od 1 lipca 2017- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracyznajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z klientami
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzedaż leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
Skandynawskie Okna Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej. Współpraca z kontrahentami z Ukrainy, negocjowanie cen oraz warunków umów.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Czarna Woda (pomorskie)
kontrola przebiegu procesów z zakresu technologii spożywczej - wypieku pieczywa, umiejętność i obsługa urządzeń biurowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY Cz. Skrodzki J. Skrodzki Spółka Jawna - 2018-08-31 - Konopki (podlaskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie translakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko-języcznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)