SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (O) Tarnów oferta pracy BVT S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (O)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, PFRON, US), prowadzenie akt osobowych, ZFŚŚ.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: BVT S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, PFRON, US), prowadzenie akt osobowych, ZFŚŚ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe: administracyjne lub ekonomiczne, 3 lata doświadczenia, mile widziana znajomość języków obcych, znajomość programu Optima (kadry, płace), Płatnik, samodzielność planowania i organizacji pracy, znajomość przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy, może być osoba z orzeczeniem niepełnosprawności. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, PFRON, US), prowadzenie akt osobowych, ZFŚŚ . Praca w Tarnowie w godz.: 8.00-16.00; wynagrodzenie 2 000 zł brutto do negocjacji. Kontakt: BVT S.A., e-mail: biuro (at) bvtsa.com.pl.
Nazwa pracodawcy: BVT S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV lub kontakt e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 20.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu - obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Limanowa (małopolskie)
Prace adminisracyjno - biurowe, kontakty z klientami za granicą, wstepne kalkulacje
P.D.P. "HOLZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Wyrzysk (wielkopolskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, w szczególności realizacja zadań w zakresie terapii uzależnień od alkoholu, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Przychodni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia i Dziennego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Jednostek organizacyjnych OLU SP ZOZ w Lublinie.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjętymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż towarów firmy, koordynacja dostaw sprzedanego towaru, koordynacja płatności za dokonane transakcje, zdobywanie nowych klientów
Tonnies Fleisch Spółka z o.o. Kalisz Pom. - 2018-01-31 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klienta, obsługa biura10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsluga biura
"FABRYKI NARZĘDZI SPECJALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
ścinka drzew
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Żydowo (zachodniopomorskie)
Zajmuje się planowaniem zadań na stanowiskach szwalniczych oraz organizowaniem optymalnego przebiegu produkcji, a zwłaszcza harmonizacją działań pomocniczych i produkcyjnych. W tym krojenie produkcji i przygotowanie jej do szycia.--------------Po owocnym okresie próbnym przedłużenie umowy na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-08-01 - Września (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie współpracy, reprezentowanie firmy na rynkach międzynarodowych, samodzielne działania handlowe oraz inne obowiązki wynikające ze stanowiska. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Kopaniny (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Mirsk (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
prowadzenie rozliczeń kontraktu w tym rozliczeń pomiędzy wykonawcą a zamawiającym oraz wykonawcą i podwykonawcą, analiza i kontrola kosztów rentowności i marży poszczególnych etapów i zakresów zadania, wsparcie procesu budżetowania, kontrola budżetu, raportowanie wykonania i wyjaśnienie oidchyleń, comiesięczne raportowanie do Centrali Spółki zgodnie z wewnętrznymi procedurami, sporządzanie raportów, kontrola kosztorysów, rozliczeń, materiałów kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
1. Uczestnictwo w opracowywaniu projektów planów, wytycznych i instrukcji normujących obszar bezpieczeństwa środków bojowych.2. Współpraca ze strukturami NATO w zakresie bieżącego monitorowania prawa, procedur i regulacji dot. bezpieczeństwa środków bojowych.3. Udział w nadzorze organizacji systemu bezpieczeństwa przechowywania środków bojowych w Siłach Zbrojnych oraz w organizowaniu przedsięwzięć profilaktycznych w tym zakresie.4. Nadzorowanie oraz współudział w tworzeniu modułu bezpieczeństwa środków bojowych w ramach ZWSI RON.5. Współpraca z Jednostkami Badawczo-Rozwojowymi w zakresie procedur i metod badawczych srodków bojowych.6. Udział w planowaniu, realizowaniu i raportowaniu planów badań środków bojowych wraz z udzielaniem rekomendacji do ich zużycia lub wycofania.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-02-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały i surowce; monitorowanie realizacji procesu produkcji; kontrola nad stanem magazynowym oraz wydawanie surowców; bieżąca kontrola produkcji; wykonywanie na bieżąco operacji w aplikacjach komputerowych; praca w systemie ERP; godz. pracy 7-19; 19-7 - system równoważny, umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), następnie na czas określony; płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-04 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta, organizacja biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Chrzanów (małopolskie)
f
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa hafciarki komputerowej, programów graficznych
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI - 2016-10-21 - Zamość (lubelskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Kęty (małopolskie)
Koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji, współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzenie badania marketingowego i szkoleń produktowych.
AUXIN VISION GENERAL TRADING - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)