SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kęty oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 5, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miesięczny + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kęty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kęty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office[Umiejętność 1] : Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów[Inne] : Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2017
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-07 - Rogoźno (wielkopolskie)
* Wystawianie faktur VAT *Współpraca z Zarządem i Kierownikiem Produkcji * Przyjmowanie zamówień od kontrahentów * Pozyskiwanie nowych Klientów * Prowadzenie spraw administracyjnych biura * Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarzadu.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-01-26 - Otyń (lubuskie)
wykonywanie operacyjnych procesów ITIL, zarządzanie dokumentacją, wiedzą w odniesieniu do dostarczanych usług
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów z Hiszpanii i Portugalii. Tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe- wydział finansowo-budżetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łosice (mazowieckie)
odbiór projektów budowlanych i ocena narażenia na środowisko
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ryki (lubelskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-02-07 - Złotów (wielkopolskie)
przygotowywanie, produkcja, sprzedaż żywności
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ELINET" MIROSŁAW SIEMASZKO - 2017-10-02 - Polkowice (dolnośląskie)
sprawdzanie stanów magazynowych, zamawianie towaru, kompletowanie dokumentacji dla księgowej
kontakt przez PUP - 2017-06-18 - Rumoka (mazowieckie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Ochodze (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Analiza rynku, monitoring mediów branżowych,realizacja zadań promocyjnych,kreowanie i wdrażanie projektów marketingowych,pomoc w realizacji projektów pro-sprzedażowych,współpraca z partnerami i powykonawcami,przygotowywanie prezentacji firmowych,administracja i bieżąca aktualizacja strony internetowej.
PCC Intermodal S.A. - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
obsługa płacowa-rozliczanie wynagrodzeń w tym umów cywilno-prawnych
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU - 2016-04-26 - Oświęcim (małopolskie)
- pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim - tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC- tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski - weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili- zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych publicznie
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Gdynia (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chełm (lubelskie)
Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydató, głownie z Ukrainy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, pozyskiwanie kandydatów z terenów wchodnich, przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, wypisywanie polis
ROBMAR Robert Gruszczyński - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)
Prace w Dziale Finansowo-Księgowym zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
Szpital Powiatowy we Wrześni Sp z o.o. - 2016-05-24 - Września (wielkopolskie)
KONTAKTY HANDLOWE Z KONTRAHENTAMI Z CHIN; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW (REGULACJI PRAWNYCH) IMPORT - EXPORT, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Radomsko (łódzkie)
•kontrola finansowa dokumentów podlegających zapłacie•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych związanych z rachunkowością i ich kontrolą •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•analiza rozrachunków w zakresie terminowości ich regulowania•poznanie zasad segregacji i archiwizacji dokumentów księgowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż towarów, obsługa kupujących
PPHU Lech-Pol Lech Sękowski - 2017-01-12 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w realizowaniu zadań działu marketingu. Działania promocyjne, reklama, przygotowanie kampanii. Praca w zespole.
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)