SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.

Data publikacji: 2017-07-10

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Próchnika 11, 90-408 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Znajomość Prawa Zamówień Publicznych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Sterlinga 13, 90-217 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Sterlinga

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 10.07.2017

Oferta pracy ważna do: 09.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 500 PLN

- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości,- wspieranie zespołów projektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem,- nadzorowanie i działania korygujące i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,- współuczenie w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,- ustalanie kryteriów akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrobu,- monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw,- sprawdzanie zgodności procesu i produktu na podstawie planów,- opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA - od 1 060 PLN

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 700 - 3 000 PLN

- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych zza granicy. Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych systemów IT. Znajomość rynku zagranicznych systemów informatycznych. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 057,97 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.KSIĘGOWO- PŁACOWYCH. - 2 800 - 3 200 PLN

Wg.zakresu czynności.
Proton-Serwis sp. z o.o. - 2018-04-12 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 050 PLN

Analizowanie rynków i ofert na terenie Polski i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów na Ukrainie, tworzenie ofert handlowych z Ukrainą, negocjowanie umów i warunków handlowych z Ukrainą, relizowanie planó sprzedazowych, reprezentoanie firmy w wydarzeniach branżowych na Ukrainie, sporządzenie dokumentacji sprzedży (Branża paliwowa).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH - od 2 300 PLN

1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. Nadzór techniczny nad przygotowywaniem i zabezpieczaniem imprez kulturalnych,3. Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i instalacji w budynku CKiS,4. Zarządzanie budynkiem i zabezpieczenie posiadanego mienia,5. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz biurowego,6. Możliwość przedłużenia umowy,7. Kontakt telefoniczny 58-531-07-078. Kontakt e-mail: ckis (at) ckis.tczew.pl
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2017-03-31 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

DZIAŁANIA HANDLOWO-MARKETINGOWE :przygotowywanie ofert handlowych, promocji , telefoniczne zbieranie zamówień, fakturowanie i przygotowywanie dokumentów dostaw; godz. pracy 8-16
Premar Słupsk - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 4 900 PLN

kontrola procesów naprawy produktów elektronicznych, raportowanie mailów w języku chińskim
RACETEQ POLSKA SP. ZO.O. - 2015-12-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 1 850 - 4 000 PLN

Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRAWOZDAWCZOŚCI - do 2 200 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe ekonomiczne; umiejętność obsługi urzadzeń biurowych i programów Word, Excell; zakres obowiązków: sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych; współpraca i dbałość o poprawną komunikację z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK NA GOSPODARSTWIE ROLNYM - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn rolniczych. Prace na gospodarstwie rolny. Więcej informacji pod numerem 696 994 872.
Szymczuk Alicja H.P.U. Skład Opału - 2017-10-06 - Bożeń (dolnośląskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA D/S INWESTYCJI I REMONTÓW - od 4 000 PLN

Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2018-08-09 - Przechlewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - 4 500 - 5 500 PLN

Określenie zakresu i planu projektu, zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem, kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, mile widziany staż pracy, dobra znajomośc j. niemieckiego, komunikatywność, podejmowanie decyzji, odpornośc na stres, organizacja pracy własnej i innych.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Dębogórze (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 000 - 3 500 PLN

wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROLNYCH - od 2 000 PLN

oferta tylko dla osób zarejestrowanych w PUP Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krapkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS MARKEINGU I ROZWOJU FIRMY - od 2 500 PLN

prowadzenie działań marketingowo-promocyjnych firmy dbanie o dobry wizerunek firmy, reprezentowanie firmy na spotkaniach z kontrahentami
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - do 2 350 PLN

Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Proponowany okres zatrudnienia 3 lata.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 050 PLN

Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługa komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Pnadto przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, kierowaniem ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-04-28 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 200 PLN

praca
INŻYNIERIA Rzeszów SA - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.SPEDYCJI I LOGISTYKI - od 3 000 PLN

1.Opieka nad przydzielonymi klientami2.opieka nad przydzielonymi kierowcami i pojazdami, a w szczególności:- Przekazywanie zleceń,- nadzór nad wykonywaniem planu,- Przygotowywanie dokumentacji dla kierowców wyjeżdżających w godzinach zamknięcia biura(godziny wieczorne, weekendy, dni wolne, święta)- kontakt z kierowcami i rozwiązywanie bieżących problemów,-nadzór nad stanem technicznym pojazdów,-współpraca ze stacjami serwisowymi.2. Szukanie przewozów,3.pomoc innym Spedytorom w poszukiwaniu przewozów itd..,4. podpinanie zleceń do dokumentów, wprowadzanie frachtów do programu, 5. rozwiązywanie bieżących problemów,6.Dyżury weekendowe w wyznaczonych terminach, 7.Sporządzanie bieżących raportów.8. Wykonywanie poleceń przełożonychSala F
DST TRANSPORT & LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Mietków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW - 997,4 PLN

Specjalista ds. pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)