SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 293,58 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Data publikacji: 2017-04-07
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 293,58 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 293,58 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającegozgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:10 kwietnia 2017 r. do dnia 28 kwietnia 2017 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 Racibórz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, stała troska o wygląd i stan techniczny przy użyciu posiadanych narzędzi.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowanie produkcji, ofertowanie, kosztorysowanie, rozliczanie budowy, samodzielna organizacja pracy własnej
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Golasowice (śląskie)
obsługa sklepu internetowego i portalu Allegro ( w j.polskim), obsługa portalu e-bay i administracja stroną internetową w j.angielskim
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2016-03-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
1. Wsparcie IT (heldesk) dla użytkowników systemów IT w Amcor Flexibles Złotów2. Opieka nad sprzętem komputerowym (laptopy HP, komputery PC, serwery HP, drukarki i telefony komórkowe)3. Rejestracja i realizacja zgłoszeń4. Obsługa lokalnych aplikacji biznesowych5. Współudział w projektach informatycznych
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2018-08-21 - Złotów (wielkopolskie)
praca administracyjno -biurowa
KONED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Ozimek (opolskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Płytkarz- praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego. Praca również w soboty.
" Domi Bud " Dominik Dorociak - 2017-03-16 - Jaślany (podkarpackie)
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepsiami i zasadami BHP, ochorny ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; - analizownie rynku i ofert konkurencjim; - pozyskiwanie nowych klientów; - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; - tworzenie ofert handlowych; - realizowanie planów sprzedażowych; - reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych; - proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 36 miesięcy
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wstępne wdrażanie nowych technologii u klienta z uwzględnieniem kalkulacji procesów mycia i dezynfekcji, analiza rynku, prezentacja ofert firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Doruchów (wielkopolskie)
koordynowanie pracy działu ds. handlu, negocjowanie umów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca biurowa - bieżąca obsługa sekretariatu,prowadzenie kalendarza spotkań, udzielanie informacji w zakresie zadań KRIR, kontakty telefoniczne i bezpośrednie, pomoc przy organizowaniu spotkań, konferencji, szkoleń.
KRAJOWA RADA IZB ROLNICZYCH - 2018-04-04 - Parzniew (mazowieckie)
- Zakres zadań: 1. analiza dokumentacji projektowej lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót wynikających z inwentaryzacji i wymogów Zamawiającego,2. ustalanie i uzgadnianie danych technicznych, technologicznych, organizacyjnych,3. rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców,4. dokonywanie wyboru najkorzystniejszej cenowo i zakresowo oferty podwykonawcy/dostawcy/usługodawcy,5. formułowanie pytań dotyczących dokumentacji technicznej do inwestorów,6. aktualizacja bazy danych,7. przygotowywanie wycen do przetargów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej rok doświadczenia w pracy na budowie w branży torowej. Doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów z zakresu budowy torowisk kolejowych.Umiejętność kosztorysowania za pomocą programu kosztorysowego Norma, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, zorientowanie na cel. Mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, mile widziana znajomość programu AutoCAD, mile widziana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt telefoniczny (32-358-78-80) w godzinach: 8:00-14:00 lub rekrutacja (at) pkpcs.pl
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych - doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2016-06-30 - Żagań (lubuskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku w zakresie możliwości pozyskiwania kontaktów w różnych jego sektorach, pomoc w zdobywaniu kontaktów na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. budowlanych, farb, glazury, armatury
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
Realizowanie kampanii marketingowej, palnowanie i koordynowanie działań związanych z wizerunkiem firmy, tworzenie materiałów reklamowych, zarządzanie stronami internetowymi poprzez CMS, zarządzanie gadżetami, monitorowanie wydatków marketingowych, współpraca z działem sprzedaży.
DROG-BRUK A. P. SZCZEREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-20 - Błaszki (łódzkie)
samodzielna obsługa kadrowo – płacowa pracowników,przygotowywanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, PFRON,przygotowywanie sprawozdań GUS,przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością oraz terminowością sporządzania dokumentacji kadrowej,bieżące doradztwo z zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, i prawa pracy,przygotowywanie raportów oraz zestawień,współpraca z klientami, instytucjami zewnętrznym oraz innymi działami firmy. Kontakt z pracodawcą: akesy (at) profus.eu
PROFUS - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zawieranie umów, wystawianie świadectw.WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość programu MS Office, otwartość komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) okjob.com.pl, tel. 781 786 784. Osoby zainteresowane pracą mogą rejestrować się na stronie www.okjob.com.pl
OK JOB Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Jarosław (podkarpackie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Montaż konstrukcji stalowych
Vistal Eko Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Kartoszyno (pomorskie)
praca w dziale sprzedaży
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)