SPECJALISTA DO SPRAW KADR Olsztyn oferta pracy Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 61, 10-499 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe+4 lata stażu pracy;średnie+5 lat stażu pracy,mile widziany kierunek ekonomiczny,zarządzanie zasobami ludzkimi,zarządzanie,mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds.kadr,znajomość obsługi programu kadrowego Vulcan,znajomość zagadnień PDOF,bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy,ustaw: Karta Nauczyciela, Systemi Oświaty,ZFŚS,ubezpieczeń społecznych
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 61, 10-499 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv`
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 05.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżące utrzymanie infrastruktury IT, udział w projektach informatycznych, projektowanie i rozwój istniejących systemów informatycznych, udziałwe wdrażaniu projektów IT, monitorowaniei kontrola systemów.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. - 2017-02-03 - Konin (wielkopolskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Stały kontakt z klientami rynku niemieckiego, obsługa systemu TRANS, Prowadzenie dokumentacji.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- analiza biznesowa, - rozwiązywanie problemów biznesowych i wsparcie zespołów produkcyjnych, - kontrola wymagań biznesowych (BRD, FRD), - prowadzenie testów w środowisku testowym, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż , marketing , eskpozycja , układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: średnie techniczne, 8 lat stażu pracy; doświadczenie w pracy z zakresie zarządzania systemami energetycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-30 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie, znajomość j. angielskiego, hindi, urdu, japoński w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów z firmami, klientami, przygotowywanie ofert, obsługa stałych klientów. Znajomość rynku rosyjskiego, białoruskiego.
WILY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Gdynia (pomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-01-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi, przygotowywanie dokumentów związanych z płacami, nadzór nad zespołem podykonawców.
TORNADO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Kartuzy (pomorskie)
nawiązaywanie nowych relacji z klientami, utrzymanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, aktualizacja strony internetowej
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zawieranie umów handlowych.Praca mobilna- spotkania z klientami.Praca dla sieci Orange.Pracodawca zapewnia samochód i telefon służbowyWynagrodzenie 2500 zł brutto. I zmiana 8-16 pn-pt
e-draco.pl Artur Wilczewski - 2016-04-19 - Malbork (pomorskie)
Pakowanie i adresowanie paczek• Przyjmowanie paczek i układanie towarów w magazynie• Wystawianie dokumentów sprzedażowych• Obsługa programu księgowego Optima• Dbałość porządek w magazynie• Generowanie etykiet adresowych• Obsługa zamówień
MM500 SPÓŁKA CYWILNA MICHAŁ WĘGRZYN, MICHAŁ KLESZCZ - 2016-09-16 - Straszęcin (podkarpackie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA LUB INFORMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA I POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN I NARZĘDZI BUDOWLANYCH NA RYNEK EUROPEJSKI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO (DO WYBORU JEDEN JĘZYK: FRANCUSKI , HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI, WŁOSKI)MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOBOWIĄZKI:TELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI, WŁOSKI DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ,MOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego; fakturowanie prowadzenie dokumentacji wysyłkowej; prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem zamówienia.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Szamocin (wielkopolskie)
jw
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie połączeń telefonicznych i przekazywanie rozmów; archiwizowanie dokumentacji firmy; prowadzenie ewidencji czasu pracy; układanie dokumentów dziennych i miesięcznych wg zasad ustalonych w firmie; utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Chojna (zachodniopomorskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat, fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem dyżurów BPH, w systemie zmianowym przez 365 dni w roku, współpraca z innymi komórkami IMGW-PIB.Umowa na okres próbny, na czas określony, następnie na czas nieokrteślony.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie rejestru zakupu i sprzedazy dot. podatku od towarów i usłu, sporządzanie deklaracji VAT - 7, naliczanie podatku odroczonego
HUTA BANKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2017-06-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obowiązki:•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-04 - Ćmielów (świętokrzyskie)
-Obsługa systemu magazynowo- księgowego CDN XL: wprowadzanie danych orazwystawianie dokumentów magazynowych -Planowanie przesunięć międzymagazynowych -Ścisła współpraca z Projekt Managerami, Działem Rozstawień i Produkcją -Nadzór nad pracami firm oklejających -Zamawianietowaru na magazyn -Koordynacja załadunków i rozładunków zgodnie z awizacją
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-10 - Opole (opolskie)
organizacja i zarządzanie procesami zakupowymi od fazy planowania poprzez negocjacje i renegocjacje zawieranych umów, zarządzanie relacjami z dostawcami, ocena współpracy oraz dobór dostawców, negocjowanie oraz przygotowywanie umów i kontraktów zakupowych, zamawianie towarów i materiałów do produkcji, kontrola zgodności dostaw
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-01-20 - Łuków (lubelskie)