SPECJALISTA DS. PODATKÓW Dąbrowa Górnicza oferta pracy HUTA BANKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie rejestru zakupu i sprzedazy dot. podatku od towarów i usłu, sporządzanie deklaracji VAT - 7, naliczanie podatku odroczonego
Data publikacji: 2018-01-15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: HUTA BANKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego Jana III 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie rejestru zakupu i sprzedazy dot. podatku od towarów i usłu, sporządzanie deklaracji VAT - 7, naliczanie podatku odroczonego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów podatkowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
HUTA BANKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Sobieskiego Jana III 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego Jana III
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: produkcja stali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.01.2018
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 12.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Olkusz (małopolskie)
Planowanie i organizacja przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń. Kierowanie pracą podległych pracowników.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Wróblów (lubuskie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zwoleń (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumantcji BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, czynny udział we wdrażaniu optymalizacji procesów produkcyjnych i pomocniczych z wykorzystaniem narzędzi Lean, udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie rejestru dokunetacji wypadkowej, kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ, raportowanie stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania, współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi w zakresie BHP, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
INTER- METAL S.C - 2018-01-03 - Bonin (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych.
F.H.U. MICROPRO - 2016-02-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca na stoisku mieso-wędliny
Rogala Sp. J. / Delikatesy CENTRUM - 2016-05-25 - Młoszowa (małopolskie)
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie i wystawianie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych kupionych spoza okręgu EMEA. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji\umów za pomocą narzędzia ICNP. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentacja i sprzedaż obuwia, reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nowy Targ (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
SIRIO-POL-spółka z.o.o. - 2018-02-21 - Besko (podkarpackie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Branża meblowa. Przyjmowanie i weryfikacja zamówień, informacja oraz przyjmowanie ofert handlowych; organizacja targów krajowych oraz zagranicznych; stały kontakt z fabrykami i inne.
MEBLISSIMA IZABELA OLSZEWSKA - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
montaż, naprawa, konserwacja i badania okresowe urządzeń dźwignicowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Ryki (lubelskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
obsługa maszyn produkujących opakowania papierowe
"ADVERTPACK POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Jaworznik (śląskie)
prace biurowe, pozyskiwanie klientów
KOPER spółka jawna - 2016-10-07 - Pilaszków (łódzkie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-03-13 - Skwierzyna (lubuskie)
praca w dziale kadr i płac, wystawianie faktur
"OPTIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich,Sporządzanie obowiązujących sprawozdań, projektów, planów, meldunków, analiz oraz pism wynikających z zakresu zadań Działu,Współpraca z nadzorem budowy w trakcie realizacji inwestycji, Opracowywanie kosztorysów i ofert budowlanych,Umiejętność redagowania korespondencji urzędowej,Czytanie projektów budowlanych,Uczestniczenie w uzyskiwaniu niezbędnych decyzji formalno-prawnych wynikających z prawa budowlanego oraz innych ustaw;Współpraca w przygotowaniu umów, porozumień związanych z działalnością inwestycyjną i remontową oraz kontrola ich realizacji;
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie gruntów i nieruchomości komercyjnych, obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu, wynajmu, koordynowanie aspektów formalno-prawnych transakcji, pozyskiwanie nowych klientów i ofert z rynku. Praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-amil (CV): sekretariat (at) jot-be.pl
JOT-BE Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż mięsa i wyrbów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-13 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Obsługa komputeraprzygotowanie wycenrozmowy z klientaminegocjacje
Petersmedia Majka Piotr, Mołdrzyk Piotr S.C. - 2017-02-13 - Konojad (wielkopolskie)