SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pilaszków oferta pracy KOPER spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Pilaszków (łódzkie)
Pracodawca: KOPER spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:99-400 Pilaszków 18, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe, pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pilaszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łowicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy: KOPER spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
99-400 Pilaszków 18, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łowicki
Gmina pracodawcy: Łowicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pilaszków
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.10.2016
Oferta pracy ważna do: 04.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa kadrowa i płacowa;- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń;- sporządzanie list płac dla pracowników; - przekazywanie informacji i deklaracji rozliczeniowych do ZUS; - obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych i innych;- sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i rocznych rozliczeń podatkowych /PIT/,- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie umów, świadectw pracy i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;- prowadzenie i ustalanie urlopów oraz ewidencji czasu pracy pracowników;- sporządzanie sprawozdań m.in. do GUS, SIO i innych;- sporządzanie wymaganych analiz potrzebnych do sprawozdawczości;- rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli;- kierowanie pracowników na badania lekarskie;- obsługa kancelaryjna, obsługa interesantów i udzielanie informacji;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej;- prowadzenie spraw uczniowskich (księgi uczniów, zaświadczenia, legitymacje, duplikaty świadectw, odpisy i kopie); - na zlecenie kadry kierowniczej przygotowywanie projektów pism oraz przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu;- zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz szkoły; - prowadzenie niezbędnych rejestrów spraw, terminarzy; - inne prace zlecone przez głównego księgowego i kadrę kierowniczą.
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach - 2017-10-18 - Myślenice (małopolskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala;2) koordynacja prac pracowników działu (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane);3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonych na terenie szpitala;4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji);5) udział w opracowywaniu i realizacji planów remontów, inwestycji i przeglądów;6) nadzór nad robotami remontowymi;7) odbiory techniczne wykonywanych prac;8) udział w organizacji przetargówi konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej;9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem;10) udział w tworzeniu i realizacja planu finansowego działu;11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż;12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp;13) nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;2) pracę w przyjaznej atmosferze;3) możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
monitorowanie należności klientów, wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z klientami, ścisła współpraca z działem handlowym oraz radcą prawnym, współpraca z pozostałymi pionami funkcjonującymi w Spółce w sprawie kompleksowej i właściwej realizacji zadań, przygotowanie wszelkich pozostałych żądanych przez Zarząd raportów obejmujących zakres jego działalności, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Zarząd Spólki lub osoby upoważnione
BARTER COAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży.Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus.Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym obcym języku( w zależności od przypisanego rynku).Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydfatów z pracodawcąL: 71 756-40-00Oferta znajduje się w sali: C ,H ,E
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Rekrutacja osób do pracy w charakterze opiekunek osób starszych.
Perfekton LTD S.K. - 2016-10-13 - Sopot (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
WORK SERVICE S.A. - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-17 - Zawiercie (śląskie)
prace porządkowe na terenie firmy, obsługa myjni ręcznej
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
Skandynawskie Okna Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Sprzedaż, obsługa zamówień internetowych zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie ewidencji sprzedaży, obsługa korespondencji mailowej, prezentacja, promowawnie nowych produktów na stronie sklepu i nie tylko, ścisła współpraca z działem marketingu i PR, dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląda strony internetowej sklepu, kreaowanie polityki sprzedażowej.
Mzuri Spółka z o. o. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Pomocnik montera okien i drzwi
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
- planowanie i realizacja działań z zakresu Public Relations,- redagowanie tekstów marketingowych i informacji prasowych- zarządzanie treścią witryn internetowych,- kontakt z dziennikarzami, realizacja polityki PR-owej,- monitoring mediów- komunikacje wewnętrzne
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr i płac
"SOFA 4U" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Kazanice (warmińsko-mazurskie)
przewóz odpadów innych niż niebezpieczne, przyjmowanie zleceń, praca na terenie Śląska i okolicy
"CEGIELNIE: SOSNOWIEC, MIEDARY" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja zamówień przesłanych przez PH,- dostarczanie dokumentów do magazynu,- przyjmowanie zamówień od klientów,- wprowadzanie do systemu,- informowanie PH o niedoborach, zamianach towarowych.
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Skórcz (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Sulmierzyce (łódzkie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
analiza rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego oraz ofert konkurencji, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych z kontrahentami pochodzącymi z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie baz informacji, wprowadzanie danych i zakładanie kartotek pozyskanych klientów, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Pozyskiwanie miejsc reklamowych, tworzenie reklam na portalach internetowych, dokonywanie doboru treści reklamowych, określanie celu reklamy i jej adresatów.WYMAGANIA:- wykształcenie średnie- prawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programów COREL, PHOTO - SHOPKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 884 006 771
P.H.U. JACEK TOMASZEWSKI - 2017-12-14 - Chotyniec (podkarpackie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA RYNKACH WSCHODNICHTŁUMACZENIE UMÓW - JĘZYKI: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, TWORZENIE DOKUMENTACJI DOT. ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWCÓW WYSTAWIANIE I OBSŁUGA DOKUMENTÓW A1LEGALIZACJA POBYTU OBCOKRAJOWCÓW
Prolease sp. z o.o. - 2017-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2016-10-03 - Pleszew (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości produkcji rybnej.
"REKIN" JAN MOZOLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-09 - Grajewo (podlaskie)