SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Skórcz oferta pracy IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja zamówień przesłanych przez PH,- dostarczanie dokumentów do magazynu,- przyjmowanie zamówień od klientów,- wprowadzanie do systemu,- informowanie PH o niedoborach, zamianach towarowych.
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Skórcz (pomorskie)
Pracodawca: IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśna 2, 83-220 Skórcz, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja zamówień przesłanych przez PH,- dostarczanie dokumentów do magazynu,- przyjmowanie zamówień od klientów,- wprowadzanie do systemu,- informowanie PH o niedoborach, zamianach towarowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +30%premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skórcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skórcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Min. 1 rok doświadczenia zawodowego
Nazwa pracodawcy:
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Leśna 2, 83-220 Skórcz, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodwcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Skórcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skórcz
Ulica pracodawcy: Leśna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 09.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,Praca na czas określony : od 23.04.2018 - 22.04.2021Godzina zakończenia pracy : 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientem, przygotowanie ofert, prezentowanie i sprzedaż produktów, prowadzenie negocjacji handlowych, kontakty z dostawcami, planowanie dostaw do klientów, analiza rynku, pomoc w przygotowaniu przetargów, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i sprzętowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Nowy Targ (małopolskie)
Przygotowyanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, szukanie przetargów. Reprezentowanie firmy na przetargach, koordynowanie przepływu informacji w firmie, reklamowanie firmy. Opieka nad realizowanymi kontrakatami w zakresie gospodarki odpadami, przygotowywanie dokumentów, rozliczenie kierowców obsługujących transport odpadów.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą, wypełnianie dokumentów przewozowych, załadunek oraz nadzór nad załadunkiem, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku ukraińskim oraz wypełnianie dokumentacji rozładunkowej w języku ukraińskim.
ANGELA Nataliya Plakhetko - 2017-10-25 - Srebrzyszcze (lubelskie)
Wykonywanie, obróbka oraz umieszczanie zdjęć produktów na Internecie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, np. poprzez wysyłanie ofert handlowych, dbanie o reklamę firmy. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie (obszar Polski Wschodniej, Południowej i Zachodniej). Praca od pn do pt, możliwe sb, w godz. 9.00-17.00. Branża: art. użytku domowego, art. dekoracyjne wnętrz.
BETTINA SP. Z O. O. - 2017-05-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Siemiatycze (podlaskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Kęty (małopolskie)
nadzór i planowanie pracy kierowców i pracowników fizycznych, odbieranie zgłoszeń i interwencji, wprowadzanie informacji do programu Excel, inne zlecone prace biurowe
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałych relacji z klientami i przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo, budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku
LIVIA CORSETTI FASHION sp. j. W.L.Żentała - 2017-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Podawanie posiłków dzieciom zmywanie naczyń po posiłkach w zmywarce, sprzątanie sali zabaw i zajęć dzieci, łazienki i przydzielonych pomieszczeń.
Miejskie Przedszkole nr 7 im. Marii Montessori - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
Planowanie i organizowanie zleceń, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, kontrola nad rozładunkiem i załadunkiem, nadzór pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-05-12 - Linowiec (pomorskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalących jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży meblowej. Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia), wiedza z zakresu profesjonalnej obsługi klienta poparta praktyką. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego, rozwinięte zdolności analityczne, odpowiedzialność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-09-20 - Mroczeń (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA PROGRAMU SUBIEKT, PRACA Z KLIENTEM
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Krężce (łódzkie)
- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (średniozaawansowany); kreatywność oraz motywacja do współtworzenia nowych projektów internetowych; bardzo dobra znajomość obsługi komputera pozwalająca na swobodne przetwarzanie oraz analizowanie danych; zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, aktualizacja ofert sklepu, kontakt z klientem, kontrola realizacji wysyłek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KKM SYSTEM GOOD LUCK KAMIL SZCZEPAŃSKI - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych , tworzenie ofert handlowych w oparciu o zamówienia publiczne
PW KARABELA - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja sprzedaży i marketing handlowy, nadzorowanie transakcji sprzedażowych, kontakty z Ukrainą, Białorusią, Rosją.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
możliwość wyjazdów służbowych(Białoruś, Ukraina , Włochy i inne), koordynowanie procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)