SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kęty oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Data publikacji: 2017-10-02
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 5, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kęty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kęty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych oraz znajomość produktów finansowych. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Rynek 5, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny : 323234545 lub CV wysyłać na adres e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Kęty
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kęty
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 02.10.2017
Oferta pracy ważna do: 01.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsluga komputera. Obsluga mediów społecznościowych firmy. Selekcja informacji. Nauka prowadzenia kampanii reklamowych, badań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gdynia (pomorskie)
wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa kadr i płac
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2017-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-07-01 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzedażowych i rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
modelowanie, wdrażanie i wspieranie procesów zarządzania w produkcji oraz w systemachzapewnienia jakości w oparciu narzędzia Lean Management oraz standard ISO 9001
MAZURSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - BUDOWLANE J.W "ŚLEPSK" JÓZEF WISZNIEWSKI - 2016-01-14 - Augustów (podlaskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-04-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Swoje usługi świadczymy na terenie całego kraju. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej klasy urządzeń gastronomicznych oraz niezbędnych akcesoriów do gastronomii i zastawy stołowej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.- Oferujemy: pracę stacjonarną u lidera w swojej branży, stabilne warunki pracy oparte o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia, szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, pracę wśród młodych, kreatywnych ludzi, samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia w ciekawej branży, pracę stacjonarną od pon do pt w godz 8-16 lub/i 9-17, atrakcyjny pakiet świadczeń: opieka medyczna, karta Multisport.- Zakres obowiązków: telefoniczna sprzedaż produktów firmy oparta głównie na rozmowach przychodzących, pozyskiwanie Klientów za pomocą istniejących baz danych, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, obsługa posprzedażowa klientów, wystawianie dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: 2200,60 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na okres min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub/i 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży. Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta. Zorientowanie na wyniki. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu podstawowym. Umiejętność telefonicznej prezentacji produktów. Umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów. Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Samodzielność w działaniu, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej. Gotowość do nauki i zdobywania wiedzy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) mmgastro.pl
M&M GASTRO - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
sporządzanie potrwa, ciast z zastosowaniem maszyn i urządzeń
INVEST TOWER Sp.z o.o. - 2016-05-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Monter sieci sanitarnych
HYDROCOMPLEX Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Tarnów (małopolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI, PISANIE POLIS
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chynów (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów zagranicznych i krajowych, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami
ALKAZ Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)
Terminowa obsługa dostaw i wysyłek towarów, wydawanie towaru zgodnie z zamówieniem, współpraca z działem planowania produkcji, inwentaryzacja stanów magazynowych.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-02-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty handlowej, budowa i utrzymanie relacji z kontrahentami, dbanie o wizerunek firmy, bieżący raport wyników pracy
Ekopol Górnośląski Holding SA - 2018-01-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
negocjacje zakupowe, poszukiwanie nowych dostawców,zawieranie umów i budowanie relacji z dostawcami,analiza gospodarki magazynowej surowców,proces zaopatrzenia,organizacja logistyki i dostaw surowców,analiza rynkowa surowców.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2017-01-03 - Myszków (śląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wola Przedborska (łódzkie)
obsługa i nadzór projektów marketingowych; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozwożenie towaru, przygotowywanie do wywozu, obsługa programów magazynowych, biegła obsługa komputera, wystawianie faktur, dokumentów WZ, zamawianie towaru, kontakt z odbiorcami, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie wewnętrznej dokumentacji firmy, dostarczenie towaru do klienta (produkty o wadze do 20 kg - ryzy papieru)
Hurtownia Art. Papierniczych i Biurowych "T plus P" s.c. - 2016-04-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zagadnień kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koło (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość programu SUBIEKT GT,biegła znajomość języka angielskiego,branża: sprzedaż tekstyliów
RTR DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ofertowanie oraz kosztorysowanie w programie NORMA
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2018-09-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sprzedaż usług lub rozwiązań inżynierskich (wymagana praktyka); umiejętność prowadzenia prezentacji rozmów handlowych;
"DES ART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Sanok (podkarpackie)