SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y Ko艂obrzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzeda偶owych i rozliczeniowych
Data publikacji: 2017-08-16
Lokalizacja: Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ko艂obrzeg, powiat: ko艂obrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzeda偶owych i rozliczeniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: Obs艂uga komputera, znajomo艣膰 pakietu MS OFFICE
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ko艂obrzeg
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ko艂obrzeski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 16.08.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: 艣rednie zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: Obs艂uga komputera, znajomo艣膰 pakietu MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ko艂obrzegu
Adres pracodawcy:
Katedralna 46/48, 78-100 Ko艂obrzeg, powiat: ko艂obrzeski, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierownie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: ko艂obrzeski
Gmina pracodawcy: Ko艂obrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ko艂obrzeg
Ulica pracodawcy: Katedralna
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: sprzeda偶 hurtowa materia艂贸w budowlanych
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ko艂obrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy wa偶na do: 16.09.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 16.08.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promocja polskiego rynku w艣r贸d ma艂ych i 艣rednich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Hurtownia bizuterii i art. modniarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bia艂ystok (podlaskie)
planowanie i realizacja dostaw dla Dzia艂u Agro oraz ich rozliczanie, rozliczanie sprzeda偶y, przygotowywanie dokumentacji, tworzenie raport贸w, nadz贸r nad kompletno艣ci膮 dokumentacji, wsp贸艂praca z klientami
ZIARN-POL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-20 - G贸rki (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporz膮dzanie list p艂ac w zakresie wynagrodze艅 krajowych i zagranicznych oraz um贸w cywilno-prawnych dla ok 200 os贸b. Przygotowywanie danych p艂acowych do za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w. Sporz膮dzanie deklaracji PIT wynikaj膮cych z ustawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych obowi膮zuj膮cej w Polsce. Sporz膮dzanie comiesi臋cznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezb臋dnej dokumentacji dla cel贸w rozlicze艅 z ZUS. Ksi臋gowanie list p艂ac. Archiwizacja dokumentacji p艂acowej. Sporz膮dzanie dora藕nych analiz i zestawie艅 zwi膮zanych z wskazanymi powy偶ej czynno艣ciami.- Wynagrodzenie: 3300 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykszta艂enie minimum 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomo艣膰 podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracownik贸w za granic膮. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obs艂uga programu SYMFONIA Kadry i P艂ace oraz Symfonia Finanse i Ksi臋gowo艣膰. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-22 - Katowice (艣l膮skie)
poszukiwanie nowych dostawc贸w w celu optymalizacji wydatk贸w zwi膮zanych z zakupamiutrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcamizapytania ofertowe do dostawc贸w, analiza ofert i wyb贸r dostawc贸wprowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcamizapewnienie p艂ynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakup贸w nieprodukcyjnych i us艂ug logistycznych, w tym transportu obs艂uga i archiwizacja procesu reklamacjiinicjowanie dzia艂a艅 obni偶aj膮cych koszt surowc贸w tworzenie zlece艅 zakupu i transportu oraz kontrola ich prawid艂owej realizacji nadz贸r nad poziomem zapas贸w wybranych surowc贸w i komponent贸w przeprowadzanie przetarg贸w na dostawy towar贸w i us艂ugkompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadz贸r nad wska藕nikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawc贸watrakcyjne wynagrodzenie, umow臋 o prac臋prac臋 w organizacji o wysokiej kulturze zarz膮dzania szkolenia i mo偶liwo艣膰 rozwoju kompetencji zawodowych
Industrial Brush Manufakturers - 2018-02-19 - Komorniki (dolno艣l膮skie)
Kompleksowa obs艂uga Klient贸w, pozyskiwanie nowych Klient贸w jak te偶 utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami, aktywna sprzeda偶 produkt贸w bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek Banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podr贸偶y SUN HOLIDAY - 2016-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
Budowanie stron internetowych na zlecenie klient贸w agencji, administrowanie stronami www, wsparcie IT dla klient贸w agencji, usuwanie ew. usterek, udzia艂 w projektach Public Relations realizowanych przez agencj臋.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-03-15 - P艂ock (mazowieckie)
sprzeda偶, fakturowanie, obs艂uga platformy B2B, obs艂uga klient贸w hurtowych
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wo艂omin (mazowieckie)
Uk艂adanie jad艂ospis贸w, diet, sporz膮dzanie asygnat, nadz贸r nad procedurami HACCP
Uzdrowisko L膮dek-D艂ugopole S.A. - 2017-09-15 - L膮dek-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpiecze艅stwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE 艁OM呕A - 2017-12-18 - 艁om偶a (podlaskie)
nadz贸r nad dzia艂alno艣ci膮 OSP
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - K艂odawa (lubuskie)
kontakt z klientami, sporz膮dzanie dokument贸w sprzeda偶y, wydawanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sztum (pomorskie)
realizowanie zam贸wie艅 projektowych, rekrutacja pracownik贸w, nadz贸r i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporz膮dzanie um贸w dla pracownik贸w, rozliczanie pracownik贸w oraz udzielanie niezb臋dnych informacji pracownikom, obs艂uga telefoniczna i mailowa klient贸w oraz pracownik贸w, komunikacja z pracownikami g艂贸wnie z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towar贸w, za艂adunek i roz艂adunek
Grupa Handlowa Warszawa sp.z o. o. - 2017-03-16 - Garwolin (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chi艅skich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialno艣c za utrzymanie porz膮dku w dokumentach chi艅skich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie dzia艂a艅 w zakresie wsparcia sprzeda偶y. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klient贸w. Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozm贸w handlowych z klientami oraz aktywny udzia艂 podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach bran偶owych a tak偶e szkoleniach oraz certyfikacja z produkt贸w. Przygotowanie raport贸w z wykonywanych dzia艂a艅. Analizowanie dzia艂a艅 konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkole艅 i prezentacji dla u偶ytkownik贸w ko艅cowych.- Wynagrodzenie: 1750 z艂/brutto + premia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia bran偶owe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MI艁OSZ S臉KALA - 2015-12-02 - Katowice (艣l膮skie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami, poszukiwanie nowych klient贸w na rynkach zagranicznych, nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zam贸wie艅, analiza baz danych klient贸w. Praca w oddziale firmy w Bielsku-Bia艂ej oraz w delegacjach zagranicznych.
ABILUS GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-01-25 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
wdra偶anie i nadzorowanie funkcjonowania system贸w ISO w firmie celem zapewnienia maksymalnej wydajno艣ci prowadzonej przez ni膮 dzia艂alno艣ci, nadzorowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych ze stosowaniem system贸w jako艣ci i weryfikacja dokumnetacji zwi膮zanej z tymi dzia艂aniami
"Scatman" - Pawe艂 Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
prace zwi膮zane z obs艂ug膮 kadrow膮 pracownik贸w; naliczanie p艂ac;
GMINNA SP脫艁DZIELNIA "SAMOPOMOC CH艁OPSKA" W BOGATYNI - 2018-08-22 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Rozliczanie koszt贸w marketingowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym,Raportowanie zarz膮dcze i analizy handlowe,Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletno艣ci i poprawno艣ci dokumentacji,Przygotowywanie okresowych raport贸w sprzeda偶owych i finansowych,Wsp贸艂praca z regionalnymi kierownikami sprzeda偶y, kierownikami ds. Kluczowych Klient贸w,Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozlicze艅 finansowych z kontrahentami,Inne zadania powierzone przez prze艂o偶onego.
Animex Foods Sp贸艂ka z o.o. Sp. k. Oddzia艂 Morliny - 2018-07-10 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - M艂awa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Do obowi膮zk贸w specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej w Wa艂czu nale偶y:1. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi b臋d膮cymi w zakresie dzia艂alno艣ci ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpad贸w w Punkcie Selektywnej Zbi贸rki Odpad贸w Komunalnych oraz ewidencji odpad贸w wytworzonych w ramach dzia艂alno艣ci ZGK. 3. Nadz贸r i koordynacja funkcjonowania Punktu Prze艂adunkowego Odpad贸w Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbi贸rki Odpad贸w Komunalnych.5. Przekazywanie przyj臋tych odpad贸w do Punktu Selektywnej Zbi贸rki Odpad贸w Komunalnych dla uprawnionych firm zajmuj膮cych si臋 recyklingiem poszczeg贸lnych rodzaj贸w odpad贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji um贸w zwi膮zanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpad贸w komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej dzia艂alno艣ci zak艂adu w oparciu o obowi膮zuj膮ce przepisy, a w szczeg贸lno艣ci Ustaw臋 o utrzymaniu porz膮dku i czysto艣ci w gminach, Ustaw臋 o odpadach i Prawo ochrony 艣rodowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkni臋tych wysypisk odpad贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony 艣rodowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materia艂owe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie dzia艂a艅 zmierzaj膮cych do racjonalnego wykorzystania sprz臋tu i mienia Zak艂adu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzie偶 ochronn膮, materia艂y, wyposa偶enie w zakresie Zapewniaj膮cym sprawne funkcjonowanie Zak艂adu.11. Realizacja zakup贸w zgodnie z Prawem Zam贸wie艅 Publicznych oraz zasad膮 gospodarno艣ci zakup贸w.12. Prowadzenie ewidencji um贸w zawieranych w wyniku rozstrzygni臋cia przetarg贸w zgodnie z ustaw膮 Prawo Zam贸wie艅 Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowa艅 zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie post臋powania zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetarg贸w.14. Przygotowanie i zamieszczanie og艂osze艅 do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WA艁CZ - 2016-03-04 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
wg.zawodu
S膮d Okr臋gowy w Olsztynie - 2017-07-14 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie czynno艣ci konserwacyjnych, remontowych oraz diagnostycznych urz膮dze艅. Usuwanie bie偶膮cych usterek maszyn. Regulacje i udzia艂 w przezbrojeniach urz膮dze艅. Analiza problem贸w i minimalizacja mikro przestoi urz膮dze艅 produkcyjnych. Prowadzenie dekumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami. Praca w godzinach: 06.00-14.00.
Strunobet-Migacz Sp. z o.o - 2015-11-26 - Lewin Brzeski (opolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZE艃STWEM I HIGIENA PRACY W ZAK艁ADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZ膭DZENIA RADY MINISTR脫W W SPRAWIE S艁UZBY BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNO艢CI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPO呕AROWEJSystematyczna kontrola warunk贸w pracy oraz przestrzegania przez pracownik贸w zasad wynikaj膮cych z przepis贸w o bezpiecze艅stwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem stanowisk, na kt贸rych wyst臋puj膮 zagro偶enia wypadkowe oraz nara偶enia na powstawanie chor贸b zawodowych. Bie偶膮ce informowanie pracodawcy o stanie bhp w zak艂adzie oraz o 藕r贸d艂ach zagro偶e艅 zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. Opracowanie instrukcji dotycz膮cych bhp na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy.Udzia艂 w opracowywaniu wniosk贸w wynikaj膮cych z bada艅 przyczyn i okoliczno艣ci wypadk贸w przy pracy oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosk贸w oraz udzia艂 w pracach zespo艂u powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Wsp贸艂praca z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, a w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w.Wyst臋powanie do kierownik贸w kom贸rek organizacyjnych z wnioskiem o usuni臋cie stwierdzonych uchybie艅 w zakresie nale偶膮cym do kierownik贸w tych kom贸rek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosk贸w.W razie stwierdzenia bezpo艣rednich zagro偶e艅 dla 偶ycia lub zdrowia pracownik贸w, wyst臋powanie do kierownik贸w kom贸rek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagro偶onym obiekcie.Kontrolowanie wa偶no艣ci szkole艅 okresowych w zakresie bhp i p.po偶.Wykonywanie czynno艣ci z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej.
MIEJSKI ZAK艁AD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
praca w piekarni
PIEKARNIA-CUKIERNIA R. DANIEL NOWICKI - 2016-10-05 - God臋towo (pomorskie)
obs艂uga kadry personelu gruzi艅skiego, rekrutacja pracownik贸w i identyfikowanie wymog贸w i ogranicze艅 rynku pracy, uredulowa艅 prawnych, adaptacja pracownik贸w na poszczeg贸lne stanowiska pracy, wsp贸艂praca z zarz膮dem sp贸艂ki
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)