SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Rzeszów oferta pracy Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
GRAFIKA I ANIMACJA 2D W REKLAMIE (ADOBE PHOTOSHOP, COREL DRAW, ADOBE INDESIGN)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (INTERNET,MS OFFICE)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ FOTOGRAFI
Nazwa pracodawcy: Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
audyty dostawcó świeżych warzyw na zgodność z normą GlobalGap wersja 5.0, pobieranie prób do badań laboratoryjnych, przeprowadzanie analiz na zawartość azotanów, współpraca z laboratorium zew., wysyłanie próbek surowców, wody itp. do badań, ocena jakościowa surowców na polu u dostawców oraz w przechowalni na zgodność za specyfikacjami, zarządzanie stokami magazynowymi, ścisła współpraca z zespołem ds. zakupów, jakości i bezpieczeństwa żywności oraz badań i rozwoju.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV z dopiskiem Specjalista ds. warzyw świeżych na adres e-mail: kadry (at) primavega.com.pl lub pocztą na adres Wróblewo-Osiedle 14, 09-152 Naruszewo.Zatrudnienie w strukturach firmy Grupy Producentów Warzyw Primavega.
GRUPA PRODUCENTÓW WARZYW PRIMAVEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Obsługa klienta w salonie ITAKA, tworzenie ofert; CV wysłać na adres e-mail: praca.itaka (at) gmail.com
Centrum Turystyki "HELIOS" - 2016-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów biura turystycznego. Rezerwacja hoteli, pokojów. Wystawianie dokumentów KP, FV. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Płock (mazowieckie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna obsługa uzytkowników autostrady A1
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Pelplin (pomorskie)
obsługa klienta wg. standardów, aktywna sprzedaż paliw, towarów i usług, dbanie o obiekt, utrzymywanie czystości
M&M Mateusz Masłowski - 2015-12-01 - Żarów (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Dystrybucja materiałów elektronicznych, głównie B2B, aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny: info (at) interelcom.comOferta w sali: B
INTERELCOM sp. z o.o. - 2016-09-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności: znajomość rynków Europy Wschodniej(branża rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe min 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy. B , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, negocjacje handlowe, prowadzenie rozmów, oferowanie i przyjmowanie ofert, uczestnictwo w spotkaniach handlowych, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej, branża (rekrutacja pracowników). Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Lublin (lubelskie)
Dopasowanie odpowiedniego sprzętu do potrzeb klienta/pacjenta, obsługa kasy fiskalne, wystawianie faktur VAT, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, realizacja złożonego zamówienia, tworzenie opisów produktów, obsługa kasy fiskalnej, komputera.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn stolarskich. Nadzór nad procesem docinania, czopowania, nakładania kleju przy łączeniu wzdłużnym. Nadzór nad prawidłowym procesem łączenia wzdłużnego elementów klejonych oraz odbiór, klasyfikacja i układanie połączonych elementów długich.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Lipsko-Polesie (lubelskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Ds. zajęcia i rozliczania zajętego pasa drogowego.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-03-29 - Kalisz (wielkopolskie)
poszukujemy osoby do pracy w kuchni w BARZE DOMOWYM Rzeszów, ul. Krakowska 14
"PAJ" SPÓŁKA CYWILNA JANUSZ ŚLEDZIONA, PAWEŁ WOŹNIAK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w dziale ksiegowości.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zdobywanie i kontakt z dotychczasowym klientem; mile widziane doświadczenie w handlu; mile widziana znajomość j.angielskiego i rosyjskiego
CENTER-PLAST sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jemielnica (opolskie)
Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
Przyjmowanie, wprowadzanie i przetwarzanie zamówień od klientów bieżących, kontakt z klientami, monitorowanie realizacji zamówień.
"SUNKEL-ŚRUBY"Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Brójce (lubuskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ksią handlowych oraz sporządzanie sprawozdań finsnsowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, praca w godz. 8-16. Wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym
"GRANT" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
Obsługa zgrzewarki
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Radomsko (łódzkie)